Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 15 Velgen Gezocht
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
legend01
Hoi,wie o wie heeft er nog 15 inch alu velgen voor een zacht prijsje liggen.Moeten onder een Honda CRX passen,dus steek 4*100 met een ET van rond de 40. Op de 15 inch velgen hoeven geen banden te liggen.
Kan ook 14 inch zijn, maar dan a.u.b. met nog redelijke banden.

Wie iets heeft liggen a.u.b. een PM sturen b.v.d.
goelette
ik heb wel nog 13" lictmetaal voor je liggen happy.gif Kun je lekker mee sprinten biggrin.gif
legend01
QUOTE (goelette @ Feb 5 2008, 06:36 PM) *
ik heb wel nog 13" lictmetaal voor je liggen happy.gif Kun je lekker mee sprinten biggrin.gif

Heb nou 13 inch staal erop, nu kom ik voren met de velgen tegen de remklauw aan, nu weet ik ook waarom de CRX standaard met 14 inch word geleverd. Kom ik met die lichtmetaal nergens aan dan?
goelette
QUOTE (legend01 @ Feb 5 2008, 06:26 PM) *
Heb nou 13 inch staal erop, nu kom ik voren met de velgen tegen de remklauw aan, nu weet ik ook waarom de CRX standaard met 14 inch word geleverd. Kom ik met die lichtmetaal nergens aan dan?

denk wel dat je dan met 13"LM ook aanloopt. Maar wat heb je er voor remmen op dan, want bij mij past 13"gewoon. Bij de vTEC niet. De type1 was nog standaard met 13, maar type2 denk ik inderdaad met 14.
Fonzie
Onder het type 2 (geen vtec) past ook 13".
Ik heb ze namelijk eronder gehad maar dan wel van een kia.
legend01
Heb het even nagekeken, maar het past gewoon,ik hoorde iets schuren maar het waren de remschijven die een beetje verroest waren.
Maar mijn vraag blijft gewoon of iemand nog iets heeft liggen.

@Goelette: Heb toch interesse in die 13 inch lichtmetaal wat je hebt liggen, kun je me hier eens een fotootje van mailen of vrijdag even een velgje meenemen, dan neem ik vrijdag die twee spatborden van die Civic mee.
goelette
ik heb 2 verschillende sets zelfs biggrin.gif zitten nog goeie bandjes op. Zal vanavond of morgen ff fotootje regelen
goelette
dit is alvast een set:

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.