Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Xenon Aanbieding
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te koop Commercieel
Custom-Tuning
Deze actie loopt tot eind maart!

Heb niet specifiek een aantal nodig maar scheelt voor mij wel in de extra kosten ;-)

Xenonset in:
4300K / 6000K / 8000K / 10000K

H1 / H3 / H4Single / H7 / H11 / HB3 / HB4
van 119EUR voor €92,50

H4 X/H
van 139EUR voor €99,00

H4 Moving beam(Bi-Xenon)
van 169EUR voor €149,00

Verzendkosten bij vooruit betaling:
€8,95

Afhalen:
Op afspraak in Almere of Zeewolde

Garantie:
1 jaar

Deze foto's zijn overdag gemaakt in een kamer tegen een witte muur.

Moving Beam (hi/lo) en Bi-Xenon:

Een H4 Hi/Lo Telescopic lamp vervangt een H4 halogeenlamp die zowel dimlicht als grootlicht produceert. In een H4 halogeenlamp zitten twee gloeispiralen, één voor dim- en één voor grootlicht. De H4 Hi/Lo Telescopic lamp heeft echter maar één lichtbron. Door middel van een vernuftige elektromechanische constructie kan deze lichtbron verplaatst worden. In de normale stand functioneert de lamp als dimlicht lamp. In de "Hi" stand functioneert de lamp als grootlicht lamp. In de dim-lichtstand straalt de lichtbron een deel van de reflector aan, terwijl in de groot-lichtstand de lichtbron de gehele reflector aanstraald.

De meeste fabrikanten/leveranciers noemen dit ook wel Bi-xenon.

De echte Bi-Xenon, of dual xenon, lamp daarintegen heeft 2 verschillende branders per fitting, zowel 1 voor dimlicht en 1 voor grootlicht. Tevens bevatten deze kit's 4 ballasten i.p.v. 2. Het effect van het grootlicht is hierdoor vele malen beter dan de Hi/Lo Telescopic lamp.

T10 Xenon White, 1 paar:
€5,95

Naast Xenon vergeten velen de stadslichten ook te vervangen door LED. Samen geeft dit een mooie combinatie.
beast
xijn goedkoper en beter te verkrijgen vooral in duitsland en frankrijk, en de kwaliteit ervan overtuigd mij niet daar er niet bij staat of het lichtbeeld goed blijft, bij veel van dit soort goedkoop spul veranderd het lichtbeeld en met de apk ben je dan het haasje
legend01
QUOTE (beast @ Mar 7 2008, 11:13 AM) *
xijn goedkoper en beter te verkrijgen vooral in duitsland en frankrijk, en de kwaliteit ervan overtuigd mij niet daar er niet bij staat of het lichtbeeld goed blijft, bij veel van dit soort goedkoop spul veranderd het lichtbeeld en met de apk ben je dan het haasje

Ik heb hier geen last van, moet wel zeggen, heb een duurder setje van Camco.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.