Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ruiten Bekrast
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
maikel74
De vorrige eigenaar van me civic heeft hoog waarschijnlijk een slechte ijskrabbergehad of hij deed het met een plamuurmes.

de voorste ruit is zo slecht dat er zeer binnen kort een andere voor raam in komt omdat er ook een sterretje inzit wink.gif

Dit word gedaan door paul janssen in landgraaf die ook mijn eigen risico over neemt en meteen het meganisme van me ruitenwissers vervang omdat die versleten zijn en me ruiten wisser bij harde regen val buiten de auto komt en op me motorkap slaat angry.gif

maar de vraag is,.......... zijn er voor ruiten van een civic uit 93 die er standaart een donkere zonneband hebben want dan wik ik die nemen
kon geregelt worden volgens paul als ze te krijgen zijn

En wil ook graag weten of het mogelijk is en evt een bedijf die me overige ramen kan behandelen zodat de krassen minder zijn happy.gif
Hondapower
Moet je Paul vragen, hij kan de leverancier zo bellen.
volgens mij heeft ie trouwens bij iedereen van de Hondaclub wel een keer een ruit vervangen.
Maar dat is ook logisch, want hij neemt als een van de weinige het eigen risico over. Zelfs de klassieker van mijn vader heeft ie al onder handen gehad.
angel
Ik heb 2 keer een nieuwe ruit laten zetten.
Bij twee verschillende zaken. En bij alletwee gold dat ze alleen een ruit met zonneband erin zetten als ze die ook eruit halen.
Anders moet je er zelf extra voor betalen. En dat heb ik dus de 2e keer gedaan. Dus nu heb ik wel een zonneband.
Hondapower
Maar Paul doet daar normaal niet zo moeilijk over. Hij heeft bij de Nissan van mijn ouders de ruit ook vervangen door een met een zonneband, terwijl er daarvoor een in zat zonder band.
maikel74
QUOTE (Hondapower @ Feb 28 2008, 09:39 AM) *
Maar Paul doet daar normaal niet zo moeilijk over. Hij heeft bij de Nissan van mijn ouders de ruit ook vervangen door een met een zonneband, terwijl er daarvoor een in zat zonder band.

klopt, want ik heb paul gevraagt en hij zij geen probleem, dus dat komt wel goed happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.