Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dronken Tuig
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Klaagbaak
maikel74
Het nadeel is dat ik in een straat woon, waar zaterdag snachts het dronken tuig door heen komt na een avondje zuipen en weet ik wat nog meer.
En het erge is dat er van die mongolen tussen lopen die het leuk vinden om spiegels van auto`s aftrapen antennes op buigzaam testen, of erger nog via de motorkap over het dak via de achter kant weer af te stappen (hint zet daarom altijd met de kont tegen de loop richting helpt vooral bij hatch backs).

Maar waarom doen ze het nooit als iemand het ziet,........

459[1].gif 459[1].gif

maar heel snel een alarm inbouwen voor ik de lul ben
Maxim
QUOTE (maikel74 @ Mar 6 2008, 02:19 AM) *
Het nadeel is dat ik in een straat woon, waar zaterdag snachts het dronken tuig door heen komt na een avondje zuipen en weet ik wat nog meer.
En het erge is dat er van die mongolen tussen lopen die het leuk vinden om spiegels van auto`s aftrapen antennes op buigzaam testen, of erger nog via de motorkap over het dak via de achter kant weer af te stappen (hint zet daarom altijd met de kont tegen de loop richting helpt vooral bij hatch backs).

Maar waarom doen ze het nooit als iemand het ziet,........

459[1].gif 459[1].gif

maar heel snel een alarm inbouwen voor ik de lul ben

Een alarm redt je dan ook niet. Als het alarm afgaat, is het kwaad al geschied.
legend01
Nou, dat is mij dus al gebeurd in schinveld, en toen had ik ook alarm erop. lekker een avond op stap en dan kom je terug en dan zie over je hele auto voetafdrukken en deuken e.d.
Als ik die klojo toen had gekregen had ik 'm de kop van zijn romp afgetrokken,heb de dag erna aangifte gedaan in Brunssum en die zeiden dat dit vrij normaal was op zaterdagavond in Schinveld bij Meetpoint.
Ze hebben de daders wel nooit gekregen.
Dus, een hoop met voeten getrapte auto's reden er toen rond.
lord_fornax
QUOTE (legend01 @ Mar 6 2008, 11:33 AM) *
Nou, dat is mij dus al gebeurd in schinveld, en toen had ik ook alarm erop. lekker een avond op stap en dan kom je terug en dan zie over je hele auto voetafdrukken en deuken e.d.
Als ik die klojo toen had gekregen had ik 'm de kop van zijn romp afgetrokken,heb de dag erna aangifte gedaan in Brunssum en die zeiden dat dit vrij normaal was op zaterdagavond in Schinveld bij Meetpoint.
Ze hebben de daders wel nooit gekregen.
Dus, een hoop met voeten getrapte auto's reden er toen rond.

Is niet al te lang geleden bij mijn 2e autootje ook gebeurd.
Iemand van een auto op mijn auto gesprongen.
Niet alleen in de motorkap zit een deuk, maar ook de voorruit was compleet (maar dan ook helemaal) aan gort.
Rotzakken.

Maar ja, geluk bij een ongeluk, nieuwe voorruit laten plaatsen en er een nieuwe klant aan over gehouden. happy.gif
beast
shit als het gebeurt, maar als je ene te pakken krijgt moet je hem vaderlijk, sociaal, pedagogisch en maatschappelijk verantwoord toe spreken tot de ambulance komt. 542[1].gif
legend01
QUOTE (beast @ Mar 6 2008, 06:51 PM) *
shit als het gebeurt, maar als je ene te pakken krijgt moet je hem vaderlijk, sociaal, pedagogisch en maatschappelijk verantwoord toe spreken tot de ambulance komt. 542[1].gif

Eerst afreageren, dan ambulance bellen met zijn mobiel en dan als t'ie zich gedraagt misschien de politie.
beast
QUOTE (legend01 @ Mar 6 2008, 05:53 PM) *
Eerst afreageren, dan ambulance bellen met zijn mobiel en dan als t'ie zich gedraagt misschien de politie.

zeg ik toch, alleen netjes
maikel74
zaterdag nacht was het weer raak in me straat. de vw golf4 van een persoon die stukje verder in de straat woont
hebben ze wat bewerkt........... schade 3 ingeslagen ramen en rondom bewerkt met krassen.
heb er zelf wel me vraag tekens bij

Maar weer is het gedaan en niemand wat gezien of gehoord.

Word weer eens tijd voor te gaan posten
beast
en dan het recht in eigen handen nemen en dan mag jij voor de gevolgen opdraaien en de werkelijke daders gaan dan vrijuit
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.