Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ideetje
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Klaagbaak
Pasadino
ik heb een ideetje, voortgekomen uit het bladeren en bladeren en bladeren en bladeren
en bladeren op het forum. Kunnen oude topics niet verwijderd worden van het forum?
Je bent af en toe dingen aan het lezen uit de pruimen tijd. Lijkt me logisch
dat je als nieuw internet lid graag alleen maar resente dingen leest en niet iets over
kerst 2 jaar geleden of zo iets. Of ben ik nou erg lastig en heeft het een rede! angry.gif
goelette
zodra je eenmaal bij bent met lezen, is er niks meer aan de hand. Dan zie je vanzelf wat er nieuw is.
Of klik onderaan ergens een keer op "mark all topics read". Dan zie je meteen verschil tussen echt nieuwe en oude.
Verder vind ik dat er hier sowieso al teveel weggegooid wordt eigenlijk. Het is volledig normaal dat alles gewoon blijft staan, zelfs op de grote fora, en wij zijn maar ieniminie, dus we moeten ons niet zo aanstellen. Vind ik.

Greetzzz wink.gif
Hondapower
Als er links in het forum een rode honda H staat, dan betekent dat er een nieuw bericht staat.
Als ie gewoon wit is dan staat er niks nieuws sinds je de vorige keer erop bent geweest.
lord_fornax
De bedoeling van een forum, is dat mensen kennis (en lol) kunnen overdragen naar anderen.
Je kan hier je vragen stallen, en hopen dat iemand een antwoord weet..
Je kan hier antwoord geven, hopend dat van te voren iemand een vraag heeft gesteld..
Je kan hier wat gein neerzetten, of niet...

Wat je gaat zien als een forum groeit en dus groter wordt (dat is meen ik de betekenis van groeien) dat vragen vaak dubbel of dridubbel of vierdubbel of of of worden gesteld, dan wordt de zoekfunctie belangrijker..

of zo.. biggrin.gif
Pasadino
julie hoeven niet met z'n alle over me heen te vallen! snik, snik!
want ik ben klein en jullie zijn groot en.. en dat is niet eerlijk! :hoho
Pasadino
eh dat hoho had een smilie moeten zijn, giechel!
lord_fornax
We proberen je alleen maar te helpen petje...

:hoho
kaatje
Ik vind het wel prima zo. Ik kwam er bv gisteren achter dat we ook genoemd werden bij een verhaal en dat verhaal was van januari of zo. Dat vond ik wel lachen. Als je je verveel ga je bv alles nog eens na lezen wat er allemaal geschreven is en daar komen nog wel eens leuke dingen uit die je misschien alweer vergeten was.

Hey petje: Leuk dat je weer terug bent
Merlijn
Petje, op zich een idee wat mij ook al tebinnen schoot. Ik sluit mij echter bij bovenstaande mensen aan, het is leuk om (zoals kaatje) als je je verveelt erdoorheen te bladeren wat andere mensen te zeggen hebben. Je idee is echter wel geimplementeerd in de marktplaats, dwz. als ik weet dat iemand iets verkocht heeft, gaat het topic dicht en wordt het verwijderd/verplaatst.

Webster
Pasadino
Originally posted by Hondapower

Als er links in het forum een rode honda H staat, dan betekent dat er een nieuw bericht staat.
Als ie gewoon wit is dan staat er niks nieuws sinds je de vorige keer erop bent geweest.

bij mij zijn er geen rode H-aatjes hoe stel je dat in?
Merlijn
die staan op de hoofdpagina waar ook algemeen, off-topic staan etc.
kaatje
maarrrre, tja het is wel lachen ja.Och ja ben in een leuke bui (ja nog altijd ja)Ik vind het prima zo
Pasadino
he jaja kee uhh prrrrrrl hmmm doei
kaatje
hahahahahhaha
Hondapower
he petje, stel die avatar eens in
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.