Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bijna Crash, Harde Storm
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
lord_fornax
Wow, dat ging maar net goed.
Knap staaltje herstelwerk, dat wel.

Als ik in dat vliegtuig had gezeten, waren mijn darmen leeg, de inhoud zat dan in mijn broek..
Avaloon
Dat soort filmpjes moet je in ieder geval niet kijken op het moment dat je op het punt staat om in zo'n ding te stappen.
Hoewel vliegen veiliger is dan je in het verkeer te begeven, vind ik het met beide benen op de grond staan toch altijd HEEL ERG prettig.
Avaloon
Dan heeft deze toch een iets minder prettige afloop..
Hmmmm

Ik vraag me alleen af waarom hij niet op het vliegveld land (dat er volgens mij niet ver naast ligt).
Want het aanvliegen gaat erg netjes....
Alleen die bomen!?

<>CORRECTIE<>
Zijn doel was dus helemaal niet om te landen
On June 26, 1988, it was scheduled to fly over Mulhouse-Habsheim Airport (ICAO code LFGB) at a low speed with landing gear down at an altitude of 100 feet (30 m) as part of an air show, but crashed into a nearby forest.
lord_fornax
QUOTE (Avaloon @ Mar 7 2008, 12:24 AM) *
Dan heeft deze toch een iets minder prettige afloop..
Hmmmm

Ik vraag me alleen af waarom hij niet op het vliegveld land (dat er volgens mij niet ver naast ligt).
Want het aanvliegen gaat erg netjes....
Alleen die bomen!?

<>CORRECTIE<>
Zijn doel was dus helemaal niet om te landen
On June 26, 1988, it was scheduled to fly over Mulhouse-Habsheim Airport (ICAO code LFGB) at a low speed with landing gear down at an altitude of 100 feet (30 m) as part of an air show, but crashed into a nearby forest.

Die had ik ook gezien.

Dan is deze wel aardig goed gemaakt: Crash
Avaloon
Op bepaalde punten zie je duidelijk dat het niet echt is, maar vanaf 10sec (als hij over de hotels vliegt) ziet het er best realistisch uit. Al is de draai en landing een beetje snel. Al met al knap gedaan.

Op dat Liveleuk staan soms ook ERG vreemde /zieke dingen. Namelijk twee militairen die een puppie in een ravijn gooien. Echt ziek! En het was geen hoax!

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.