Hondapower
Mar 10 2008, 11:38 AM
De eerste idioot over de A73 (maar vooral Napoleonsbaan)
Het fragment van afgelopen zondag:
KLIKJe kunt je alleen langzaam af gaan vragen of dit soort programmas het gedrag een beetje in de hand gaan werken zoals in de VS.
Maxim
Mar 10 2008, 02:31 PM
Als iemand echt op de vlucht is zoals deze, zal het hem niets uitmaken of er een camera bij is of niet. En hij zal nog niet eens geweten hebben dat er toevallig een camera ploeg meereed.
Nightmare
Mar 10 2008, 05:33 PM
in 1 woord ........ Gaaaf !!!!
dit laat weer eens zien hoe onnozel de nederlandse politie is, of beter gezegd, hoe onnozel de nederlandse regels zijn.
VAN DE WEG AF RAMMEN DIE HAP !!!
hij speelt met enorm veel levens van andere weg gebruikers, dan hoef je voor hem ook geen respect te hebben.
goelette
Mar 10 2008, 05:47 PM
huh, uit dit stukje krijg ik juist respect voor de nederlandse politie, of in ieder geval die vent die achter het stuur van de camerawagen zat. Waar hadden ze hem dan van de weg moeten rammen..?? Dan waren er dus wél slachtoffers gevallen, en nu niet!
beast
Mar 10 2008, 06:05 PM
ja , commentaar leveren is makkelijk, eens kijken hoe die anderen het eraf zouden brengen, hier komt meer bij kijken dan alleen maar een grote mond en gas geven, eens kijken hoe de reacties waren als er hierdoor een zwaar ongeluk met letsel was geweest. Dit heeft niks met onnozelheid te maken, maar met kennis en kunde, ik persoonlijk vind het knap en bewonderenswaardig wat deze agenten deden, eens kijken als het een auto van ons was dan moesten ze nog het leger inschakelen om je auto terug te krijgen.
Nightmare
Mar 10 2008, 06:48 PM
hij scheurt door zoooo veel verschillende dorpen langs die roete, en nergens een blokkade. en toen hij de politie inhaalde, waarom niet effe rammen ??!! had makkelijk gekund. maar ik bedoel er ook mee dat hij over 6 maanden weer zo idioot kan scheuren. want dan staat hij weer op vrije voeten. zo'n gast moet poging tot doodslag krijgen !!
en het gaat op zo'n moment niet om de auto, maar om de gevolgen van deze achtervolgings race.
Hondapower
Mar 10 2008, 07:45 PM
Het is hier geen VS met op elke straathoek 20 agenten. Er zijn in Limburg op elk gegeven moment maar een paar surveillance auto's tegelijk aktief.
Ik heb wel eens van een agent gehoord dat er 's nachts in de gehele Parkstad maar 2 wagens tegelijk rondrijden.
Dus die kunnen niet overal tegelijk zijn om een blokkade op te werpen.
En ff rammen dat doen ze in europa nergens.
Vond trouwens wel dat de besturende agent wel aardig kon rijden. Met 200 door een 70kmh bocht....doet ook niet iedereen.
Nightmare
Mar 10 2008, 10:09 PM
QUOTE (Hondapower @ Mar 10 2008, 07:45 PM)

Vond trouwens wel dat de besturende agent wel aardig kon rijden. Met 200 door een 70kmh bocht....doet ook niet iedereen.
ik vond juist dat de vluchtende goed kon rijden !! de agent reed enkel alleen maar achter hem aan !! als hij geen lekke band had gekregen, dan reden ze nu nog ........
Nightmare
Mar 10 2008, 10:12 PM
QUOTE (goelette @ Mar 10 2008, 05:47 PM)

huh, uit dit stukje krijg ik juist respect voor de nederlandse politie, of in ieder geval die vent die achter het stuur van de camerawagen zat.
precies !!! was gewoon effe dom aan hel lullen voor het gesprek op gang te houden ......................
maar toch, feit is het wel dat deze gast niet echt lang hoeft te brommen voor deze "poging tot doodslag rit".
goelette
Mar 10 2008, 10:46 PM
niet voor de rit denk ik, maar als je zo hard wegrijdt heb je vast wat anders gedaan waar je ook wel een tijdje voor moet brommen. En gecombineerd zit ie dan toch misshcien wel een tijdje bast. Minstens een goeie midweek
legend01
Mar 11 2008, 12:11 AM
Zo iemand kunnen ze van mij vastzetten en de sleutel van de cel weggooien, die man speelt met de levens van anderen en dat dient niet getollereerd te worden.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.