kaatje
Aug 5 2003, 09:42 AM
Ok dan IK VERVEEL ME en er is bijna niemand om mee te lullen en geen radio........ Dan hier eens proberen. Heeft er iemand aub wat te vertellen?? Voor mijn part over het weer of wat ze hebben gedaan van het weekend!!!! Is ook leuk voor de guests. Die kunnen dan zien wat hondaliefhebbers zoal doen als ze zich vervelen of wat ze doen in het weekend. Toch ?????
goelette
Aug 5 2003, 10:02 AM
ik heb nog ff een paar dagen vrij, waarion ik had gehoopt mijn rex weer een groot gedeelte op te kjunnen bouwen. Maar helaas, het is veel te warm, dus ik zit de hele dag niks te doen. Sjit.
Greetzz
kaatje
Aug 5 2003, 10:08 AM
ja dan verveel je je indd. Daarom deze topic. Het hoeft natuurlijk niet altijd over auto's te gaan. Vertel bv eens hoe je bij de club terecht bent gekomen. Of of je op vakantie bent geweest of zo.
Ro182501
Aug 5 2003, 11:10 AM
he goelette,
Hoe gaat ie met de gen 1 . schiet je al een beetje op ?
Boek had je gekregen neem ik aan ...
Ro
kaatje
Aug 5 2003, 11:36 AM
VAKANTIEMAN GEZELLIG HE?????
goelette
Aug 5 2003, 11:50 AM
type 1 is nog zelfde. Alleen is de koppeling nu beetje gaar. Maarja, hij rijdt nog. Hij moet het nog volhouden tot de ED9 klaar is... Hopelijk oktober ofzo, want dan loopt ook de apk af... Boek heb ik gekregen, echt gaaf dat ik dat er nou bij heb!
Ik ben op vakantie geweest in frankrijk, en ik heb daar de dag doorgebracht zonnend, zwemmend, rondcruisend over passen, en schurend aan mijn velgen. Die had ik meegenomen
Ik zie net dat een foto van mij uitgekozen is tot foto van de maand op de goelette-site, ghihihi.
Zie hier de link:
http://groups.msn.com/renaultgoelette/foto...vandemaand.msnw
nu ga ik fijn nog wat aan mn goelette knutselen, dan heb ik morgen nog 1 dag vrij om toch wat aan de crx te doen misschien nog
Greetzz
kaatje
Aug 5 2003, 05:58 PM
ok dan toch maar over auto's wat wil je ook he op een auto site
goelette
Aug 5 2003, 06:42 PM
het moet wel over auto's gaan, anders staat dit topic verkeerd. Dan moet ie in offtopic ipv algemeen. We willen webbie niet boos maken natuurlijk!
Greetzzz
kaatje
Aug 5 2003, 06:44 PM
ik excuseer me dan. over auto's praten kan ook leuk zijn.leer ik ook nog wat

Alvast sorry webbie
goelette
Aug 5 2003, 09:58 PM
anders maak je toch een nieuw topic aan in offtopic :P
Wat voor auto heb jij?
Greetzz
kaatje
Aug 6 2003, 07:23 AM
Ik heb een civic van 88 een rode en ik ga webbie wel vragen of hij deze topic wil verwijderen
Merlijn
Aug 6 2003, 03:55 PM
Ik moef hem wel even, hebben we alledrie onze zin.
kaatje
Aug 6 2003, 05:25 PM
zo nou zijn we niet meer verplicht om over auto's te praten. Kom maar op met die sappige verhalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Merlijn
Aug 6 2003, 05:55 PM
Nou hier is er een. Ik was met een klant aan het babbelen over mijn werk (en dat het zuigt) en mijn plannen om te gaan samenwonen en mijn toekomstige bedrijf. Heeft iemand dat doorgeblert en nu mag ik morgen op het matje komen bij de interim annex oprichter van mijn huidige werkgever. *slik*
goelette
Aug 6 2003, 05:55 PM
euh... mijn voorhoofd is op het moment nogal sappig van het zweet.
Greetzz
kaatje
Aug 6 2003, 09:22 PM
dat meen je niet!!! Tering hey das minder.Nou maar hopen dat je er niet uitvliegt of zo!!! Dalijk gaat dat andere niet door en dan zit je helemaal zonder :hoho
goelette
Aug 6 2003, 10:20 PM
wie zegt dat het "op het matje komen" is? Misschien wil hij wel graag weten waarom je je niet prettig voelt en wil hij samen met jou tot een oplossing komen...
Niet altijd meteen van het slechtste uitgaan. Zal wel loslopen. Toch succes gewenst...
Greetzz
kaatje
Aug 13 2003, 11:20 AM
Nou het werk hier zuigt nog altijd.Nog altijd niets te doen.En maar wachten en wachten. En niemand die iets leuks te vertellen heeft
Merlijn
Aug 13 2003, 06:47 PM
ach, hebben dus geen poot om op te staan. "Ik heb gehoord van die en die had het weer van die en ... " je kent dat wel. in ieder geval ben ik 1 september weg bij de arabieren. op naar de volgende klus. waar die is, geen idee. ik laat me verassen.
kaatje
Aug 13 2003, 10:11 PM
hey mupke kump se noe deze kaant oet of neet.Hub se al get geheurd??
Hondapower
Aug 13 2003, 10:13 PM
waar ging deze topic eigenlijk over?
Merlijn
Aug 13 2003, 10:14 PM
over mensen die zich verveelden
en ja kaatje, ich kom die kant oet, ich weet alling neet wannier. zit nog in discussie mit dat ene bedrief
kaatje
Aug 13 2003, 10:14 PM
Over dat ik me verveel schat.Waar heb je alle tijd uitgehangen?? Wil je ook nog wat kwijt?? Kan altijd bij mij hier zo

hahaha Ik ben in een goede bui........... Het is alweer bijna weekend
Hondapower
Aug 13 2003, 10:16 PM
nou dat ij blij ben dat het eindelijk een beetje koeler gaat worden
Merlijn
Aug 13 2003, 10:17 PM
kunnen we tenminste weer een beetje goed slapen. zien we niet meer van die mensen met die dikke wallen onder de ogen. behalve /me dan want ik ben nog steeds aan het coden :|
Merlijn
Aug 13 2003, 10:17 PM
ow, weer iets, ik wil een /me tag omzetten. effe denken.
Hondapower
Aug 13 2003, 10:18 PM
Ohja en dat ik eindelijk na 2 jaar eens die irritante lawaaierige rotkoeler van mijn AMD heb afgerukt en er een andere op heb gezet
kaatje
Aug 13 2003, 10:18 PM
ja dat is waar.Ik heb de hele hittegolf moeten werken maar zaterdag was de danceparade en het eindfeest was in een grote zandbak

Ik zag er niet uit maar het was echt toppie met 50.000 mensen te staan springen
Merlijn
Aug 13 2003, 10:22 PM
Originally posted by Hondapower
Ohja en dat ik eindelijk na 2 jaar eens die irritante lawaaierige rotkoeler van mijn AMD heb afgerukt en er een andere op heb gezet
kheb deze zitten :
CPU koeler:
met
Voeding:
en natuurlijk voor het stille de fan-controller:
--edit: voor kaatje erbij gezet wat het is.
Hondapower
Aug 13 2003, 10:24 PM
alles van zalman...
kaatje
Aug 13 2003, 10:25 PM
ja hoor tja ziet er interessant uit wist ik nou maar wat het was.Maar daar heb ik alex voor
Hondapower
Aug 13 2003, 10:26 PM
ik weet niet wat ik voor een heb.
Ik heb de originele ventilator eraf gehaald, en heb er zo'n van-6-naar-8-cm-adapter op gezet en daar een 8cm ventilator met automatische toerentalregeling op gemaakt.
Nu is ie een stuk stiller en hij koelt bijna 8 graden beter.
Merlijn
Aug 13 2003, 10:28 PM
8 graden voor een AMD is best veel. goed aan de koelpasta gegaan ?
Hondapower
Aug 13 2003, 10:31 PM
Nee minder zelfs want er zit nu bijna niks meer tussen want ik had alles van het koellichaam geveegd en heb geen nieuwe tube gekocht.
Merlijn
Aug 13 2003, 10:33 PM
oei, volgende keer niet meer doen. koelpasta zit er niet voor niets. heb mijn hele cpu ondergesmeerd, en maakt een verschil van dik 5 graden. en die zijn hard nodig
Hondapower
Aug 13 2003, 10:34 PM
er zat nog wat op de cpu zelf.
kaatje
Aug 13 2003, 10:34 PM

dit is mijn topic snik en nu word het te moeilijk voor mij.Ik moet slapies gaan doen

see ya all laterssssss
Merlijn
Aug 13 2003, 10:35 PM
truste
kaatje
Aug 13 2003, 10:36 PM
dddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggg hondapower
Merlijn
Aug 14 2003, 06:23 PM
Originally posted by Webmaster
ow, weer iets, ik wil een /me tag omzetten. effe denken.
done, zie :
[url
]http://www.hondaclubzuid-limburg.nl/forum/...ad.php?TID=356] hier[/url]
Maxim
Aug 14 2003, 07:13 PM
Wat een topic
kaatje
Aug 14 2003, 09:10 PM
Ja ik vind dit een hele leuke topic!!!!!
goelette
Aug 14 2003, 09:48 PM
een heel leuk topic.
Greetzzz
kaatje
Aug 14 2003, 10:17 PM
Ja dat is het ook. Er komen wel leuke dingen naar boven
lord_fornax
Aug 14 2003, 10:36 PM
Originally posted by Webmaster
oei, volgende keer niet meer doen. koelpasta zit er niet voor niets. heb mijn hele cpu ondergesmeerd, en maakt een verschil van dik 5 graden. en die zijn hard nodig
Teveel koelpasta en je cpu 'verzuipt', da's ook niet best.
Heb regelmatig 'gaare' bakken gezien (veelal AMDs), waar onderhand een heel boterkuipje aan koelpasta opgemetseld was, deze cpu's waren dus dood na overmatig gebruik van de pasta.
Dus ook hier geldt: Koelpasta is dodelijk. :P
Hondapower
Aug 15 2003, 09:59 AM
5 minuten onder een waterlelie liggen is ook heeeeeel dodelijk!
kaatje
Aug 15 2003, 10:37 AM
ow
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.