Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hondamatics Venlo Meeting [14 September 2008]
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Meetings
Pages: 1, 2, 3
Hondapower

Verder nog niks bekend.
Mestreechter_Hondagek
klopt, wegens steeds meer problemen met Nobis in Asten en het niet nakomen van afspraken van hun kant, zijn we voor dit jaar een andere locatie gaan zoeken. Die hebben we dus in Venlo gevonden. We zijn nu bezig om de laatste afspraken te maken en dan gaan we de meeting officieel aankondigen.
Nightmare
ik verheug me wel weer op dit meeting.

keep up the good work !!!
nick
heerlijk.perfecte locatie! en veeeeel terrein. post ook vooral op de duitse fora!
goelette
QUOTE (Nightmare @ Apr 24 2008, 04:19 PM) *
ik verheug me wel weer op dit meeting.

keep up the good work !!!

Afgelopen jaar wilde er op een of andere manier toch niemand van ons mee..... Ben daar toen alleen met PetjeTDI geweest...
Nightmare
QUOTE (goelette @ Apr 24 2008, 05:10 PM) *
Afgelopen jaar wilde er op een of andere manier toch niemand van ons mee..... Ben daar toen alleen met PetjeTDI geweest...

toen kon ik ook niet.
verder vind ik het wel altijd leuk daar. zie je veelal mensen die je anders alleen maar op de forums ziet.
Mestreechter_Hondagek
Mestreechter_Hondagek
Mede thanks to Maxim voor het duitse gedeelte, staat de aankondiging van onze meeting op ons forum in het nederlands duits en engels.
Fuske
Staat genoteerd in mijn Agenda:)
.Fx
Ik kom misschien wel eens kijken. Eens ff kijken of die A73 dan nog open is blink.gif
Mestreechter_Hondagek
ik vrees van niet, ik denk dat wij ook weer helemaal binnendoor moeten gaan via nederweert etc.
Luminous Flux
ik ben aanwezig!

is voor mij nog geen 5 minuten rijden haha,
honda meeting praktisch in mijn achtertuin!
denk dat me blokje nog niet eens warm is als
ik rechtstreeks van thuis naar de locatie rijd!
Hondapower
Ik ben er dan niet bij helaas.
Dan ben ik bier aan het drinken in Valkenswaard.
B00ster
Dan zal mijn bolide ook wel al klaar zijn (hoop ik... jaaa zal toch zeker lukken) denk dat ik ook wel een kijkje kom nemen.
Kan er een hondatrain vanuit maastricht er heen rijden biggrin.gif
beast
SHABLON_padonak_01.gif WIE GAAT ER VAN ONS ER NAAR TOE? to_become_senile.gif
Nightmare
we kunnen een lijstje maken:

1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7)
beast
1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
to_pick_ones_nose.gif
Black Knight
misschien ik mee gaan maar ik niet rijdt dus ik iemand auto in
beast
hoezo , ga je met een taxi?
legend01
Nee, hij gaat met de bus.
Merlijn
Wellicht dat ik ook even kom kijken, maar even onder voorbehoud. ben dan net terug uit de UK, en vertrek de volgende dag weer.
Black Knight
QUOTE (legend01 @ Aug 11 2008, 12:41 AM) *
Nee, hij gaat met de bus.

nee
legend01
Met het vliegtuig dan?
beast
Huifkar????????? girl_to_take_umbrage.gif
Luminous Flux
ach jongens, doe toch niet zo flauw...

hij bedoelt zeker toch dat ie een limo heeft gefixt voor dit grootse evenement!!
Pasadino
wij zullen misschien wel mee gaan! lijkt me wel leuk
coupeboy
1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
10) veronique
x.x.sanzi
1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
10) veronique
11) Luuk ( o.v.b.)
12) Sanzi (o.v.b.)
Black Knight
11 en 12 honda club lid?
.Fx
Oh, was dat alleen voor leden?
B00ster
Zou toch eigenlijk niets mogen uitmaken, Luuk en Sanzi hebben misschien net zoals ij nog niet de mogelijkheid gehad om eens bij minli voorbij te komen net zoals ik, kan me voorstellen dat ze wel lid zullen willen worden maar dat net zo als ik het bij minli willen regelen, ik praat nu misschien wel voor mijn beurt, maar kan me deze situatie wel voorstellen? Ik denk dat ik ook naar venlo ga, maar dan kom ik eerst ff bij minli aantuffen
legend01
Nee, is gewoon voor iedereen toegankelijk, als je mee wil gaan ga je toch gewoon mee.Daar hoef je niet perse lid voor te zijn.
beast
QUOTE (Thorsten @ Aug 13 2008, 10:58 AM) *
11 en 12 honda club lid?

iedereen is welkom,oftewel met andere woorden, hoe meer zielen hoe meer vreugde,
beast
QUOTE (legend01 @ Aug 13 2008, 02:44 PM) *
Nee, is gewoon voor iedereen toegankelijk, als je mee wil gaan ga je toch gewoon mee.Daar hoef je niet perse lid voor te zijn.

juist !!!!!!!!!!!
beast
QUOTE (legend01 @ Aug 13 2008, 02:43 PM) *
Moet je je niet mee bemoeien, is gewoon een meeting voor iedereen die mee wil.

juist,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.Fx
NJa, we dachten dat het gewoon een presentielijstje was.....heb je in elk geval niet het idee dat je alleen gaat dance2.gif
Hondapower
QUOTE (legend01 @ Aug 13 2008, 02:43 PM)

volgens mij was het gewoon een vraag, hoef je toch niet meteen zo geirriteerd op te reageren.
Luminous Flux
QUOTE (Hondapower @ Aug 14 2008, 09:36 PM) *
QUOTE (legend01 @ Aug 13 2008, 02:43 PM)

volgens mij was het gewoon een vraag, hoef je toch niet meteen zo geirriteerd op te reageren.

waar haalt iedereen die quote vandaan van legend? is die wel gepost, ik heb um niet gezien...
legend01
QUOTE (Luminous Flux @ Aug 14 2008, 09:52 PM) *
waar haalt iedereen die quote vandaan van legend? is die wel gepost, ik heb um niet gezien...

Dat vraag ik me ook af, waar is mijn reply naartoe.
Het is gewoon het punt dat hij altijd van die reacties heeft en dan moet je je gaan afvragen waarom hij zo reageert, wij weten hoe hij is, maar anderen die tot nu toe alleen op het forum zitten weten dat niet,dus in het vervolg laten we fijn die reply STAAN waar die stond.
Ik neem het alleen op voor diegene die dit wel serieus nemen en dan gelijk met de vraag komen: Oh, is dat alleen voor leden?????
beast
QUOTE (legend01 @ Aug 14 2008, 10:30 PM) *
Dat vraag ik me ook af, waar is mijn reply naartoe.
Het is gewoon het punt dat hij altijd van die reacties heeft en dan moet je je gaan afvragen waarom hij zo reageert, wij weten hoe hij is, maar anderen die tot nu toe alleen op het forum zitten weten dat niet,dus in het vervolg laten we fijn die reply STAAN waar die stond.
Ik neem het alleen op voor diegene die dit wel serieus nemen en dan gelijk met de vraag komen: Oh, is dat alleen voor leden?????

juist!!!!!!!!!!!
Nightmare
wat zijn we weer op de tenen getrapt .........

voor de niet weters onder ons, Thorsten is doofstom, en snapt soms niet hoe of wat. wij spreken met elkaar en begrijpen alles daarom een heel stuk sneller als Thorsten. hij is van idee dat de meeste meetings voor leden zijn. en door zijn verkeerde zins opbouw komt wel eens een antwoord of een vraag verkeerd over. hij wilde gewoon weten of jullie leden zijn die met ons mee samen naar het meeting rijden omdat hij niet weet wie jullie zijn.

dat is toch niet zo erg .... toch ??
Maxim
QUOTE (Nightmare @ Aug 15 2008, 12:30 AM) *

voor de niet weters onder ons, Thorsten is doofstom, en snapt soms niet hoe of wat. wij spreken met elkaar en begrijpen alles dooraom een heel stuk sneller als Thorsten. hij is van idee dat de meeste meetings voor leden zijn. en door zijn verkeerde zins opbouw komt wel eens een antwoord of een vraag verkeerd over. hij wilde gewoon weten of jullie leden zijn die met ons mee samen naar het meeting rijden omdat hij niet weet wie jullie zijn.

Beter had ik het niet kunnen formuleren !!!
Er moet niet altijd zo geïrriteerd gereageerd worden op reply's van Thorsten. Voor mensen die ons alleen kennen via het forum, komt dit bot over en krijgen ze een verkeerde indruk.

Normaal hebben we inderdaad presentielijstjes van eigen leden die ergens mee naartoe gaan, maar aangezien dit in een openbaar gedeelte staat, kan iedereen zich eraan toevoegen.

Aangezien het geen meeting met vooraanmelding is, is dit ook geen probleem. Misschien dat zo potentiële leden een aantal mensen kunnen leren kennen en besluiten om ook lid te worden. Dus vanuit dat oogpunt is dat alleen maar voordelig voor de club.
Hondapower
Maar het is wel typisch dat dit boze-reply-verhaal keer op keer weer terug komt. Volgens mij is het nu wel de 5e of 6e keer in een jaar dat het thorsten-bash gedoe langs is gekomen. Ik vind het onderhand wel een keer goed geweest. We hebben het er al zo vaak over gehad. Het voegt weer helemaal niks toe aan het onderwerp van het betreffende topic. Ik heb al vaker halve pagina's moeten weghalen met opmerkingen heen en weer van beide partijen om het een beetje netjes en leesbaar te kunnen houden hier.
Kijk als een lid tegen mij op een meeting zegt 'waar bemoei jij je eigenlijk mee?' dan weet ik dat daar vrij weinig mee wordt bedoeld en dan neem ik daar ook geen aanstoot aan. Maar online geschreven ligt zo'n uitspraak anders.
Je mag best iemand een keer terecht wijzen maar om nu meteen bij de 1e de beste reply bergen opmerkingen heen en weer te slingeren, daar gaat dit forum ook niet op vooruit. En zeker voor mensen die hier een keer op het forum kijken en geen weet hebben van de onderliggende situatie komt het allemaal een beetje raar over.
Wat voor indruk moeten ze dan van ons krijgen?
Als iemand zich hier stoort aan iemand anders dan laat voortaan dit soort dingen achterwege. Negeer het dan gewoon, dat is toch ook niet zo moeilijk. Of let iig een beetje op de woordkeuze.

Dan zal ik nog maar een keer hier uitleggen mbt niet-leden naar meetings:
Een paar jaar geleden hebben we opmerkingen gehad van steunend leden dat er niet-leden met ons meegingen naar meerdaagse meetings (de duitse treffens). De club regelt dan voor iedereen de inschrijving, en de paar niet-leden (bv partners van leden) die dan wel eens meegingen die konden daar ook gebruik van maken. Nu zagen sommige steunend leden er zo geen voordeel meer in om zelf ook lid te zijn, want je kon als niet-lid immers ook gewoon mee, en zo als 'buitenstaander' eigenlijk overal bij zijn voor niks.
Dus toen hebben we een regel ingevoerd dat niet-leden die meegaan naar meerdaagse meetings of meedoen aan een aktiviteit waarvoor de club geld toelegt, een toeslag betalen, of in bepaalde gevallen, niet erbij mogen zijn.
Voor de eendags meetings waar alleen op het forum iets wordt afgesproken en waar de club geen extra werk of kosten aan heeft, zoals hier dus, kan iedereen mee. En het aanvullen van een lijst onder het mom van 'wij gaan er ook heen' kan natuurlijk altijd.
Nightmare
Amen .......

dus nu weer verder met een lijst wie naar het Hondamatics meeting gaat:

1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
10) veronique
11) Luuk ( o.v.b.)
12) Sanzi (o.v.b.)
13) Thorsten (rijd met Nightmare mee)

Luminous Flux
QUOTE (Nightmare @ Aug 15 2008, 12:30 AM) *

voor de niet weters onder ons, Thorsten is doofstom, en snapt soms niet hoe of wat. wij spreken met elkaar en begrijpen alles daarom een heel stuk sneller als Thorsten. hij is van idee dat de meeste meetings voor leden zijn. en door zijn verkeerde zins opbouw komt wel eens een antwoord of een vraag verkeerd over. hij wilde gewoon weten of jullie leden zijn die met ons mee samen naar het meeting rijden omdat hij niet weet wie jullie zijn.

ben ik het ook helemaal mee eens, ik probeer er ook rekening mee te houden en als ik de zinsbouw gepuzzelt krijg dan probeer ik ook te replyen, meer kan ik niet doen! ik snap dan ook niet waaorm er af en toe bot gereageerd wordt richting thorsten... mja, daar bemoei ik me dan ook verder niet mee! en goed dat nightmare een lift bied! dat bedoelde thorsten zowiezo met zijn post dat ie bij iemand in de wagen mee wilde rijden volgens mij!

en over die lijst:
ut heeft weinig zin om mijn naam erop te zetten, want ik woon een paar kilometer van de lokatie af... denk un km of 3 tongue.gif
Black Knight
ik al 3 jaar nieuwe club van lid toch ik blijft doorgaan van lid dus.
maar alleen gewoon meenting hebben voor lid.
zonder geen lid dus kan mee samen doen naar meenting?
Hondapower
QUOTE (Thorsten @ Aug 17 2008, 04:05 PM) *
ik al 3 jaar nieuwe club van lid toch ik blijft doorgaan van lid dus.
maar alleen gewoon meenting hebben voor lid.
zonder geen lid dus kan mee samen doen naar meenting?

alleen de dagmeetings. clubweekend enz niet.
B00ster
1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
10) veronique
11) Luuk ( o.v.b.)
12) Sanzi (o.v.b.)
14) B00ster (cor)

Heb gehoord dat de meeste zich treffen bij minli, hoelaat zou dat gaan worden? Rij de 15 km wel om kunnen we samen gaan
ferry

1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
10) veronique
11) Luuk ( o.v.b.)
12) Sanzi (o.v.b.)
14) B00ster (cor)
15) Ferry
16) Jose (voor het eerst)

Maxim
1) Marco
2) Tamara
3) Dave
4) Wendy
5) Werner
6) John
7) Martin
8) Kelly
9) Brigitta [?]
10) veronique
11) Luuk ( o.v.b.)
12) Sanzi (o.v.b.)
14) B00ster (cor)
15) Ferry
16) Jose (voor het eerst)
17) Patric
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.