Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Velgjes 5*114,3
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
lord_fornax
Wie heeft er nog velgen liggen (liefst 16") in goede staat voor weinig geld, 5*114,3?
goelette
5x114,3?? Voor wat voor auto heb je die nodig? Heeft een prelude vti die niet ook? (werner)?
lord_fornax
Voor de Accord.
Nightmare
toch niet verkopen ??
lord_fornax
QUOTE (Nightmare @ Apr 21 2008, 09:23 PM) *
toch niet verkopen ??

Jawel, maar in 100% topconditie, en niet de 95% waar hij nu in verkeert.
De beschadigde wielen van de accord schrikt mensen af..
goelette
heb zojuist bij kennis een heel mooi setje type R velgen, 16"volgens mij, antraciet met nog goede banden zien liggen, die hij weg deed voor € 500,-. 5x114,3 natuurlijk.
legend01
Die van mij hebben ook die wielsteek, zijn alleen beschadigd, ik denk niet dat Kai zoiets zoekt.

Heb ook nog de originele VTI wielen met nog zeer goede banden,kun je voor een leuke prijs overnemen, ik gebruik ze niet en ze liggen me eigenlijk een beetje in de weg.
Die zijn volgens mij nog in goede staat.
Nightmare
QUOTE (lord_fornax @ Apr 21 2008, 10:36 PM) *
Jawel, maar in 100% topconditie, en niet de 95% waar hij nu in verkeert.
De beschadigde wielen van de accord schrikt mensen af..

dat mensen niet na kunnen denken !!! gaan ze over wielen zeuren ........
lord_fornax
QUOTE (Nightmare @ Apr 22 2008, 04:29 PM) *
dat mensen niet na kunnen denken !!! gaan ze over wielen zeuren ........

Van oudere mensen die een luxe wagen zoeken kan ik me dat wel voorstellen, die zoeken een auto die er 100% goed uitziet, waar ze niets aan hoeven te doen buiten alleen maar eens tanken. En die mensen komen niet naar de accord kijken, die kopen voor hetzelfde geld wat nieuwers.
Maar ik heb enkele (naar mijn mening) jongere mensen (begin dertig) over de vloer gehad, en die begonnen meteen over de wielen, terwijl ik ze dat over de telefoon al verteld had, net als de andere puntjes. Maar ja..
lord_fornax
QUOTE (legend01 @ Apr 22 2008, 04:14 PM) *
Die van mij hebben ook die wielsteek, zijn alleen beschadigd, ik denk niet dat Kai zoiets zoekt.

Heb ook nog de originele VTI wielen met nog zeer goede banden,kun je voor een leuke prijs overnemen, ik gebruik ze niet en ze liggen me eigenlijk een beetje in de weg.
Die zijn volgens mij nog in goede staat.

PM !!
legend01
QUOTE (lord_fornax @ Apr 22 2008, 10:37 PM) *
PM !!

PM terug.
Nightmare
QUOTE (legend01 @ Apr 23 2008, 08:59 AM) *
PM terug.

ah, gezellig, ik pm mee ..... !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.