Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gevraagd: Honda Civic/accord Sedan Bj Vanaf 2001
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
CinEti
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede tweedehands Honda Civic Sedan vanaf bouwjaar 2001. Er zijn er hier niet zo heel veel van op de markt, meer de hatchbacks. Ditzelfde zou ook kunnen voor een Honda Accord.

Verder stel ik even geen eisen aan opties van de auto.

Als je een auto weet, of 'm zelf verkoopt, laat het me dan weten.

Groeten

CinEti
lord_fornax
Ik heb wel nog een mooie Accord Coupé 3.0 V6 uit '99 te koop voor een mooie prijs.
Hier rijden er ook erg weinig van.. Er zijn er naar mijn mening 33 officieel in NL verkocht..
CinEti
QUOTE (lord_fornax @ Apr 22 2008, 10:34 AM) *
Ik heb wel nog een mooie Accord Coupé 3.0 V6 uit '99 te koop voor een mooie prijs.
Hier rijden er ook erg weinig van.. Er zijn er naar mijn mening 33 officieel in NL verkocht..

Hey,

Bedankt voor je bericht, maar ik ben toch op zoek naar een auto met wat minder motorinhoud. Tussen 1.3 en 2.0 is goed. 3.0 is wat te veel, ik rij namelijk erg veel en wil niet om de twee dagen hoeven tanken.

Toch bedankt.
lord_fornax
QUOTE (CinEti @ Apr 22 2008, 02:57 PM) *
Hey,

Bedankt voor je bericht, maar ik ben toch op zoek naar een auto met wat minder motorinhoud. Tussen 1.3 en 2.0 is goed. 3.0 is wat te veel, ik rij namelijk erg veel en wil niet om de twee dagen hoeven tanken.

Toch bedankt.

Juist op lange stukken is de Accord zuiniger..
CinEti
QUOTE (lord_fornax @ Apr 22 2008, 10:38 PM) *
Juist op lange stukken is de Accord zuiniger..

Weet ik, maar ik rij niet niet altijd lange stukken autobaan, dus vandaar.
lord_fornax
QUOTE (CinEti @ Apr 23 2008, 09:55 AM) *
Weet ik, maar ik rij niet niet altijd lange stukken autobaan, dus vandaar.

Dat d8 ik al, maar toch is het een geweldige auto happy.gif
CinEti
QUOTE (lord_fornax @ Apr 23 2008, 12:52 PM) *
Dat d8 ik al, maar toch is het een geweldige auto happy.gif

Absoluut, daarom ben ik ook naar eentje op zoek, maar dan een met minder motorinhoud. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.