ferry
May 13 2008, 12:32 AM
Hallo hondameneren uit limburg.
Ik heb een 1.5i vtec-e sinds 3 weken.
Hij rijd goed al moest ik even wennen aan de lage toeren waarmee de wagen rijd .
Nou heb ik toch iets raars.
Als ik heel rustig optrek en ik kon in de derde versnelling bij de 2500 toeren dan houd de wagen in tot 3000.
Het is niet echt dat de motor sputtert maar het lijkt wel of hij even tegen gehouden word.
Als ik sneller optrek gebeurt het overigens niet
Vanmiddag reed ik op de snelweg na een stukje mergelland route en ik reed 100 en wou wat versnellen maar kon zoveel gas geven als ik wou er gebeurde niets en even later nadat ik een keer af had moeten remmen was het weer gewoon.
Ik heb deze vraag ook op cch staan en ook diverse tips gehad van wat het kan zijn maar ik hoop eigenlijk iemand te treffen die zegt van ho stop ik heb exact het zelfde gehad en lag hier of daar aan.
Zoals in mijn who is who verhaal staat zou ik het erg op prijs kunnen stellen als er eens een vtec-e kenner een stukje zou kunnen rijden en even luisteren en voelen of alles oke is aan deze auto.
Door 3 jaar auto ellende voel ik me niet snel meer op mijn gemak in een auto.
Garoeten uit geleen zuid.
ferry
legend01
May 13 2008, 04:47 AM
Als je het echt zeker wil weten ga anders even naar een Honda dealer en laat 'm even goed nakijken, dan weet je wel wat er eventueel aan mankeert, kost wel een paar centen maar dan heb je wel zekerheid. Qua reparaties hoef je dat toch noet te doen bij de dealer als je zelf een beetje handig bent.
Kom eens een keer langs bij Minli op vrijdagavond(vanaf 20.00 u), kun je meteen de sfeer proeven bij ons in de club, misschien kunnen we je dan verwelkomen bij ons in de club.Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Hondapower
May 13 2008, 09:02 AM
Nou ik zou er eerst maar eens een tijdje mee rijden.
Het kan zijn dat het gewoon het vtec-e systeem is wat je opmerkt.
Ik rij er ook regelmatig mee en er zit wel verschil met optrekken af en toe.
De meest recente vtec-e's die hebben 3 stadia waarin het vtec gebeuren schakelt.
Een stadium is met lage toeren, dan gaat er 1 klep uit per cilinder, dan een soort middengebied en daarboven trekt ie eigenlijk pas goed door.
De auto voelt dan erg sloom aan af en toe maar dat is juist zo omdat de motor speciaal voor zuinig rijden is gemaakt.
Wat ook zo kan zijn is dat de motor een beetje lui is oa. omdat deze een EGR klep heeft, dat houdt in dat deze motor de uitlaatgassen deels hercirculeert.
Als je dan altijd rustig rijdt dan koekt alles een beetje aan van binnen. Als je een tijdje rotterdam-geleen zou rijden dan moet dat vanzelf weer weggaan.
Bij een Honda is het vaak het motorische gedeelte wat het als laatste de geest geeft, dus maak je maar niet al te druk.
ferry
May 13 2008, 10:07 AM
Hoi Legend en hondapower
Allereerst wil ik zeker eens langskomen op vrijdag avond maar uhhhh ik blijf een rare rotterdammer wat/waar is het minli ??
Dat wat betrefd het inhouden , ik heb er nu tussen de 600 en 700 kilometer mee gereden en zoals geadviseerd op het cch ook een paar keer flink door getrapt al doe ik it niet van harte .
Ook heb ik er een flesje injectiereiniger ingegooit waardoor hij wel wat vlotter is geworden.
Ik heb geen idee of het de vtec is , als ik rustig optrek gaat alles goed totdat ik in zijn 3 bij de 2500 toeren kom.
Tussen de 2500 en 3000 toeren is het dan net alsof er even een paar keer flink aan de trekhaak getrokken word of dat de trekkracht een keer of 2 a 3 halveerd.
Maar er zijn nog wat dingetjes waar ik me van afvraag of het klopt, zal best wel maar dat is gewoon een soort trauma geworden na al die miskopen ( 9 in 3 jaar) .
Naar de dealer gaan is een optie maar heb het financieel niet zo breed en heb de auto echt uit pure noodzaak (gezondheidsproblemen van mijn vriendin) en ik moet soms op de gekste tijden ineens van rotterdam naar geleen en heb al enkele malen in zo'n situatie kapot gestaan, dat kan ik gewoon niet gebruiken.
Dit was ook de reden om over te stappen naar een civic omdat ik van alle kanten hoorde dat dat eigenlijk nooit problemen gaf .
Nou zodra ik weet wat het minli is dan kom ik daar zeker eens kijken (waarschijnlijk as vrijdag al.
ferry
Hondapower
May 13 2008, 11:13 AM
Ik heb bij de vtec-e waar ik vaak in rij altijd het gevoel dat ie na 3000tpm ineens een stukje sneller wil gaan rijden.
Dus misschien dat jij het andersom ervaart....dat ie inhoudt onder de 3000.
Avaloon heeft ook lang in een vtec-e gereden, misschien kan hij het ook bevestigen.
ferry
May 13 2008, 11:25 AM
Hoi
Ja dat hij bij ongeveer 3500 toeren ineens flink sneller word was mij wel opgevallen maar zoals jij het schetst in mijn situatie zou hij dan een constante trekkracht hebben.
Het is bij mij echt 1 of 2 keer inhouden/trekken inhouden/trekken , je voelt echt dat hij kortstondig kracht verlies heeft.
De motor sputtert of stottert hier niet bij en waarom hij gisteren ineens niet harder dan 100 wou in zijn 5 (wel in zijn 4) snap ik ook niet helemaal maar ja wat auto's betreft snap ik maar weinig mijn kennis ligt op een heel ander vlak.
Heb via google inmiddels minli gevonden alleen weet ik nog niet of jullie in landgraaf of in heerlen bij de minli samen komen.
ferry
Avaloon
May 13 2008, 04:45 PM
Leek mij in eerste instantie of één (of meerdere) van de bougies kapot is. Maar het is wel vreemd, zoals je zelf al aangeeft, dat hij
niet sputtert of stottert!?
En het het echt inhouden bij een vtec-e, zegt mij namelijk niets. Overigens vond ik wel dat, net als bij vrijwel iedere Honda, de auto nogal hoogtoerig was. M.a.w. weinig vermogen onder in de toeren, maar meer rond de 3500 en hoger.
Oh ja, het is Minli in Landgraaf
Tankstation is ongeveer het midden van het kaartje
ferry
May 13 2008, 05:06 PM
Hoi Avalon
Nee hij ik merk niets aan de motor of dat de toerenteller een dipje heeft hij wil dan gewoon even niet.
Ook vind ik het raar dat het alleen in zijn 3 gebeurt en ook nog als ik hem langzaam door het 2500-3000 gebied laat lopen.
Zou je zeggen scheuren met dat ding heb je er geen last van maar ben niet zo'n harde rijder meer , ik heb 8 jaar als een idioot door rotterdam en omgeving gevlogen als taxichauffeur dus doe het maar rustig aan nu zeker met die brandstofprijzen van tegenwoordig al moet ik zeggen dat het verbruik van die wagen wel erg aangenaam is .
Ik heb hem in nunspeet gehaald en op weg naar rotterdam enkele malen op het punt gestaan om een beetje te gaan tanken omdat ik de benzinemeter niet vertrouwde.
Overigens de 1.5dxi sedan die ik hiervoor even had was ook super zuinig hoor , daar heb ik ook meer dan 600 km mee afgelegt op 34 liter benzine en deze pakte zelfs een stuk vlotter op in het lage toeren gebied.
Ik denk dat ik vrijdag eens kom kijken daar in landgraaf al zal ik wel erg opvallen met mijn vrij onopvallende auto
ferry
maikel74
May 13 2008, 06:58 PM
QUOTE (ferry @ May 13 2008, 06:06 PM)

Ik denk dat ik vrijdag eens kom kijken daar in landgraaf al zal ik wel erg opvallen met mijn vrij onopvallende auto
ferry
mmmmmm is wel eens dat er meer andere merken staan dan Honda`s. Maar het is deze week mooi weer dus misschien dat de meeste dan hun honda mee nemen.
ferry
May 13 2008, 07:19 PM
Ik laat me verassen ben niet zo van ik heb een honda en dus bestaan er geen andere merken meer .
Heb al in van alles gereden van zeer klein tot zeer groot en van zeer snel tot vrijwel onverplaatsbaar.
Ik neem in ieder geval wel mijn honda mee want vind het te ver om te lopen
Dus heren als er een lelijke ouwe vent die denkt dat hij nog 18 is de hoek om komt in een bordeau rode 5 deurs vtec-e met sportvelgen en harde rockmuziek de hoek om komt stuiteren dan is dat ikkuh.
Avaloon
May 13 2008, 09:02 PM
QUOTE (ferry @ May 13 2008, 08:19 PM)

Ik laat me verassen ben niet zo van ik heb een honda en dus bestaan er geen andere merken meer .
Goed zo. Scoor je bij mij in ieder geval pluspunten.
Even als reactie naar aanleiding van het bovenstaande: een vtec-e is overigens gemaakt om zuinig(er) mee te rijden. M.a.w. scheuren hoeft niet.
Als ik mij niet vergis, staat de 'e' in vtec-e daarom ook voor Economy.
ferry
May 13 2008, 09:26 PM
Ik dacht dat die E voor ergenis stond joh
Nee is onzin, hij is gebouwt voor economisch maar gaat best wel vooruit als je dat wil, hij heeft eigenlijk een dubbele persoonlijkheid.
Nou ben ik helemaal niet meer van het scheuren en harde rijden hoor vind het aantal kilometers per liter veel belangrijker en blijft het humor vinden dat een auto van 1040 kilo met 115 pk het benzine verbruik heeft van een fiat panda waar ik overigens 3 jaar geleden ook nog een maand of 10 mee gereden heb en de grootste lol mee gehad heb.
Over de pluspunten ?? zit dat in het lelijk zijn,het oud zijn of de muziek ?.
goelette
May 13 2008, 09:47 PM
QUOTE (ferry @ May 13 2008, 10:26 PM)

Over de pluspunten ?? zit dat in het lelijk zijn,het oud zijn of de muziek ?.
Avaloon rijdt kuch alfa kuch, dus neem aan dat hij het over dat niet merkgebonden zijn heeft...
ferry
May 13 2008, 09:53 PM
volgens mij is dat helemaal geen alfa maar een f16 verstopt onder een alfa body
Avaloon
May 13 2008, 10:12 PM
QUOTE (goelette @ May 13 2008, 10:47 PM)

Avaloon rijdt kuch alfa kuch, dus neem aan dat hij het over dat niet merkgebonden zijn heeft...

Yep..
Nightmare
May 13 2008, 10:50 PM
QUOTE (ferry @ May 13 2008, 08:19 PM)

Dus heren als er een lelijke ouwe vent die denkt dat hij nog 18 is de hoek om komt
ach, dat kennen we al. we hebben al een paar oldies in de club zitten die het gemiddelde tot 55 jaar omhoog gooien !!! dus jij kunt er nog wel bij .......
ferry
May 13 2008, 11:05 PM
ooooooooooooooooo oke nou ben zelf nog een paar maanden 47 dus niet de oudste dan.
ferry
Jun 16 2008, 02:27 PM
Het heeft lang geduurd maar omdat de nieuwe bougies niks hielpen in de kofferbak had ik ze al een keer op de grond bij de achterbank gelegt maar helaas ook geen succes.
Nou kwam eri emand op het idee om ze eens in de motor te schroeven en ik moet zeggen het probleem lijkt mij helemaal of grotendeels weg.
Ik heb geen lange proefrit durven maken want ten eerste het gegrom in mijn voorwielen in een langzame bocht lijkt erger te worden en heb WEER nieuwe problemen.
Ik stond net op de brug om de achterwielen uit te laten lijnen omdat hij achter trilt (heeft overigens niets geholpen) en toen ontdekte ik dat het rechter voorwiel maar met moeite rond te krijgen was met de hand.
Inmiddels piept hij ook onder het rijden dus wat dat nou weer is.
En dan het trillen, vanaf een kilometer of 60 begint hij te trillen en het voelt alsof het achter is.
Iemand hier misschien ervaring mee en dat ook al eens gehad ??.
ik MOET komend weekeind naar rotterdam maar zolang ik niet weet wat er nu weer allemaal gaande is durf het echt niet aan zo met de klote auto.
Brutale vraag, maar is er een techneut in de club die op zeer korte termijn eens een stukje met dat ding wil rijden en luisteren wat het kan zijn.
Ik weet een voordelige monteur maar die is niet zo'n ster in het analiseren van problemen dus die gaat het liefst alles vervangen wat het ZOU KUNNEN zijn, maar als ik weet wat er loos is dan kan ik hem misschien beperken tot het vervangen wat echt nodig is.
Het liefst zou ik hem bij de dealer neer gooien maar ja om dat te kunnen bekostigen zou ik mijn auto moeten verkopen

.
goelette
Jun 16 2008, 04:40 PM
als je wiel niet ronddraait, dan lopen je remmen aan. Veel meer opties zijn er eigenlijk niet. Kan ook piepen veroorzaken. kan ook trillen veroorzaken. Remmen reviseren is een duur geintje, of je moet het zelf doen. Maar dat is een klotekarwei. Scheel;t wel 2/3 van de prijs van een gereviseerde klauw.
ferry
Jun 16 2008, 04:56 PM
Hoi Tom
Ja ik hoor 2 verschillende dingen het gegrom en de aanlopende rem en denk niet dat dat met elkaar te maken heeft en het trillen lijkt achter te zitten maar daar heb ik me wel vaker in vergist toen dacht ik achter een kapotte schokbreker te hebben en bleek er voor een draagarm rubber kapot te zijn (jaja ik heb er verstand van) .
Zelf kan ik helemaal niks met auto's (ben meer een telecom/electronica figuur) .
Ik ga vanavond eens nadenken maar denk dat ik hem te koop ga zetten , vind het allemaal helemaal geweldig zo'n honda en was er reuze blij en trots mee maar ik heb vooral een auto nodig waar ik gewoon zonder hartkloppingen in kan rijden .
Koop ik wel weer een oud pandaatje of fiestaatje daar heb ik nog de minste problemen mee gehad.
Hondapower
Jun 16 2008, 07:04 PM
Heb zelf nog niet gezien dat een remklauw aan de voorzijde vastloopt.
Achter komt geregeld voor. Als ie al vastloopt dan is het aan de voorzijde zeker de moeite waard om de zuiger uit de klauw te halen en het geheel goed te reinigen en weer te monteren met nieuw remmenvet.
Het enige waardoor de zuiger vast kan gaan zitten is eigenlijk door ernstige vervuiling of roest.
maikel74
Jun 16 2008, 07:11 PM
QUOTE (ferry @ Jun 16 2008, 05:56 PM)

Ik ga vanavond eens nadenken maar denk dat ik hem te koop ga zetten , vind het allemaal helemaal geweldig zo'n honda en was er reuze blij en trots mee maar ik heb vooral een auto nodig waar ik gewoon zonder hartkloppingen in kan rijden .
Koop ik wel weer een oud pandaatje of fiestaatje daar heb ik nog de minste problemen mee gehad.
+
Wacht gewoon even met verkopen en laat er even iemand van de club mee rijden. Als je hem verkoopt heb je meestal weer verlies en dan ga je weer wat terug kopen, en wat krijg je dan voor iets.
Gewoon kijken of er iemand op korte termijn even in je auto wil rijden en misschien vallen de kosten dan wel mee.
Verkopen kan altijd nog.
En eerder denk ik dat je een soort syndroom hebt dat je bij elke piepje en rammeltje denkt dat er wat kapot is.( spreek uit ervaring) omdat je veel pech hebt gehad met andere wagens.
goelette
Jun 16 2008, 07:15 PM
ik heb bij mn crx wel de voorste remklauw vast gehad. Voorste zijn wel veel gemakkelijker te reviseren dan achter trouwens.
Snap trouwens niet hoe er zoveel kapot kan zijn aan je honda, ik rij juist honda omdat dit de auto's zijn waarmee ik de minste problemen heb gehad altijd. Weet je wel zeker dat er zoveel mis is met je honda? Als je zegt dat al je andere auto´s ook pechdingen waren, ligt het er dan misschien niet aan dat je te snel denkt dat er wat mis is terwijl dat niet zo is? Of heb je een slechte monteur die snel veel geld wil verdienen?
ferry
Jun 16 2008, 07:16 PM
Ik heb echt geen idee maar heb min of meer al besloten om hem weg te doen want als het alleen die rem was dan was het nog niet zo'n heel groot probleem maar gezien het feit dat ik geen idee heb wat de andere problemen zijn en vooral of dit gevaar op leverd als ik daar nog mee door rij vind ik het risico te groot dat ik de rem laat maken en dat dan blijkt dat er nog meer is waardoor ik er niet meer mee moet rijden en dan zit ik weer.
Heb bij vorige auto's al duizenden euro's aan reparaties naar de sloop gebracht omdat het steeds niet was wat men dacht dus da's een beetje zonde geld.
ferry
Jun 16 2008, 07:26 PM
@goelette
Ik weet niet of er veel aan de hand is dat is juist het probleem.
Ik ben snel in paniek met auto's dat geef ik toe maar als ik iets hoor dan is er ook daadwerkelijk iets maar wat ? geen idee.
Ik heb de honda (en ook de vorige honda) ook om die zelfde reden gekocht op aanraden van diverse mensen.
De vorige mankeerde ook het een en ander aan waarvan de een dit zei en de ander dat waardoor ik er knetter van werd en hem met 800 verlies na 4 weken verkocht heb en dacht nu eindelijk na 10 auto's eens iets betrouwbaars te hebben.
Ik moet van een auto op aan kunnen om (hier niet nader te vermelden) medische reden van mijn vriendin en als ik in rotterdam ben kan het gebeuren dat ik midden in de nacht ineens naar geleen moet en heb al enkele malen gestaan in the middle of nergens vandaar dat ik gewoon panisch ben als ik iets hoor.
Wat de monteur betrefd, als ik zeg joh dit of dat is kapot kan je dat vervangen dan is er weinig aan de hand.
Als ik er echter heen ga van joh ik hoor iets dan is het meestal dat hebben die dingen allemaal of het is dit en als dat dan vervangen is en probleem is niet weg dan zal het wel dat zijn enz enz enz .
Ook de term zou ik me niet druk om maken hanteerd hij vaak maar dat is nou juist het probleem ik maak me er zelfs vreselijk druk om.
En hoe erg het me ook zeer doet om afstand van deze auto te doen, ik heb gewoon geen idee meer wat ik er mee aan moet en dan desnoods maar iets wat ik helemaal niet leuk en mooi vind maar waar ik van op aan kan.
Hondapower
Jun 16 2008, 08:24 PM
Dus je raakt schijnbaar meteen in paniek bij een rammeltje, vertrouwt de auto niet meer en verkoopt m direct met verlies?
Er is vast wel iemand hier die een keertje in je auto wilt rijden om te kijken wat er nu echt aan is.
ferry
Jun 16 2008, 08:41 PM
Dat is wel een klein beetje de essentie van het verhaal ja .
Maar bij veel auto's heb ik er dan eerst nog voor een vermogen aan laten verspijkeren alleen daar begin ik niet meer aan.
Kijk als ik weet dat het andere geluid wat ik hoor nog even kan blijven zitten totdat de ouwe sok weer wat gevult is dan is het niet zo'n ramp tenminste als de remklauw niet TE veel kosten met zich mee brengt.
Ik moet het komend weekeind weer even een paar dagen naar mijn eigen huis in rotterdam en moet eigenlijk nogal wat spullen daar vandaan mee terug nemen maar ik moet nu met de trein dus dat word niks en als ik daar ben en het gaat hier mis dan moet ik dus eigenlijk weer in de auto kunnen springen en hierheen dus het is allemaal een beetje erg lastig.
maikel74
Jun 17 2008, 10:08 AM
Ferry vraag toch even in de club rond als er iemand je even kan helpen met evt reviseren van je remklauw.
Er is vast wel iemand die kan en ook wel wil helpen.
Ben gisteren ook heel goed en fijn geholpen (heb eindelijk helemaal niks gedaan en gekeken dat ik het de volgende keer misschien wel zelf kan)
ferry
Jun 20 2008, 04:36 PM
De auto tuft weer.
Legend heeft vandaag de boel eens uit elkaar getrokken en van wiellager problemen is weinig te ontdekken.
Het blijft allemaal een beetje raar (maar voor mij normaal) de rem die echt flink vast zat vorige de week was spontaan los .
Ik kon het rechter voorwiel vorige week amper ronddraaien met de hand en bij loslaten stond hij ook direct stil maar werner heeft hem op de krik gezet en het wiel bleef nu gewoon na een kleine slinger gewoon draaien .
Hij heeft de boel gedemonteerd en er was weinig vreemds te vinden .
geen lekkage, niets bleef hangen echt vreemd.
Het enige wat er niet helemaal klopte was de slijtage op de remblokken.
De binnenste blokken vertonen maar voor de helft slijtage en er zat een verdacht randje aan .
Vermoedelijk zitten er net even verkeerde blokken in dus met de tijd maar nieuwe schijven en blokken er onder en eens kijken.
Het grommende geluid zit er overigens nog wel in maar ik ga PROBEREN hier even niet meer op te letten.
Hondapower
Jun 21 2008, 12:50 PM
Misschien zit de klauw niet vast maar die pinnen waarmee de klauw zelf vastzit aan het zadel.
ferry
Jun 21 2008, 02:24 PM
Hoi nee was ook niet het geval het hele spul is uit elkaa geweest maar heb er nu ook geen last meer van .
Zal wel een klodder rotzooi ergens tussen gezeteen hebben misschien.
Ik ben nu in rotterdam en wat ruikt het hier toch heerlijk naar petrochemie en zo dat heb ik gemist...
De auto heeft erg zuiig gereden en als ik nu gas geef bij 100 dan gebeurt er ook echt iets , inhouden is nog maar minimaal en het verschijnsel dat als ik 100 reed dat hij steeds wat terug viel alsof ik een zware aanhanger er acher had is ook weg dus de bougies waren echt aan vervanging toe.
QUOTE (Hondapower @ Jun 21 2008, 01:50 PM)

Misschien zit de klauw niet vast maar die pinnen waarmee de klauw zelf vastzit aan het zadel.
legend01
Jun 21 2008, 03:55 PM
QUOTE (ferry @ Jun 21 2008, 03:24 PM)

Hoi nee was ook niet het geval het hele spul is uit elkaa geweest maar heb er nu ook geen last meer van .
Zal wel een klodder rotzooi ergens tussen gezeteen hebben misschien.
Ik ben nu in rotterdam en wat ruikt het hier toch heerlijk naar petrochemie en zo dat heb ik gemist...
De auto heeft erg zuiig gereden en als ik nu gas geef bij 100 dan gebeurt er ook echt iets , inhouden is nog maar minimaal en het verschijnsel dat als ik 100 reed dat hij steeds wat terug viel alsof ik een zware aanhanger er acher had is ook weg dus de bougies waren echt aan vervanging toe.
Dus was het toch niet voor niks geweest, heeft het wel degelijk baat gehad.
ferry
Jun 21 2008, 04:00 PM
Ja hoor de remheeft niet meer gehangen wel nog 1 of 2 keer gepiept maar dan op momenten dat ik met m'n poot op het rempedaal trapte (zou ik ook gaan piepen als ik rem was) .
En blokje loopt nu BIJNA perfect maar denk zelf dat het iets in de onstekings lijn is.
Bougies vervangen heeft het grotendeels weggehaald dus misschien nog eens kabels en dan de onsteking stellen dan is dat hele traject in ieder geval helemaal goed.
maikel74
Jun 22 2008, 02:49 PM
QUOTE (ferry @ Jun 21 2008, 05:00 PM)

Ja hoor de remheeft niet meer gehangen wel nog 1 of 2 keer gepiept maar dan op momenten dat ik met m'n poot op het rempedaal trapte (zou ik ook gaan piepen als ik rem was) .
En blokje loopt nu BIJNA perfect maar denk zelf dat het iets in de onstekings lijn is.
Bougies vervangen heeft het grotendeels weggehaald dus misschien nog eens kabels en dan de onsteking stellen dan is dat hele traject in ieder geval helemaal goed.
Dus hij word toch maar niet verkocht????
ferry
Jun 22 2008, 09:29 PM
QUOTE (maikel74 @ Jun 22 2008, 03:49 PM)

Dus hij word toch maar niet verkocht????
In principe niet.
Maar dat wil niet zeggen dat als er iemand morgen 7835,98 voor bied dat ik er niet even over na zal denken hoor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.