Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aanlopen
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
maikel74
Nu ik de 17inch eronder me civic heb zitten en dan over een drempel rijd met 2 personen achter in dan hoor je weel eens dat me wiel achter lichtjes tegen me randjes komen van me spatbord.

Nu wil ik de randjes achter laten bewerken, heb hier voor 2 adressen die dat voor een klein bedrag kan doen.
Maar de vraag is, wat is beter achter dat randje in me wielkast laten omkloppen of om laten rollen.

Maxim
Ik denk rollen. Minder kans dat de lak breekt.
Hondapower
rollen.
Met kloppen gaat de lak zeker kapot.
Bij rollen is er wel een redelijke kans, maar dan krijg je meestal van de kleine scheurtjes.
maikel74
QUOTE (Hondapower @ Jun 5 2008, 02:22 PM) *
rollen.
Met kloppen gaat de lak zeker kapot.
Bij rollen is er wel een redelijke kans, maar dan krijg je meestal van de kleine scheurtjes.

Vond dit op internet,.......... weet niet of het echt zo is als hun zeggen.
anders is het misschien wel de moeite waard om het eens te laten doen.

http://www.dreamworkscartuning.nl/cms/inde...8&Itemid=87
Hondapower
Meestal stoken ze tijdens het rollen ook de lak heet met een föhn. Dat zou het scheuren verminderen.
maikel74
QUOTE (Hondapower @ Jun 6 2008, 01:55 PM) *
Meestal stoken ze tijdens het rollen ook de lak heet met een föhn. Dat zou het scheuren verminderen.

Afgelopen vijdag even met wat zwaar gewichten achter in de civic gezeten en even laten door veren.
Nightmare even gekeken waar en hoe hij aan liep, nu blijkt dat hij niet op de wielranden aanloopt maar een stukje metaal wat verder uitsteekt
waar aan me bumper is gemonteerd.
Dit hoeft alleen maar wat kleiner gemaakt worden en is het aan lopen zo goed als zeker verholpen.
Dus er hoeft niks worden uitgerolt of worden omgebogen, dus verlopig ook geen lakschade happy.gifhappy.gif

Mensen bedankt voor de hulp.

Maxim
Dat scheelt alweer. Zou vervelend zijn geweest als je de randjes had laten om rollen en de eerstvolgende keer zou ie toch weer aanlopen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.