ferry
Jun 14 2008, 04:49 PM
Ben op zoek naar een fijne knop die heerlijk hanteerd.
Het gaat hier dan wel om een pookknop en dan het model wat zo schuin naar voren loopt (dus geen klein rond knopje) en dan OF in leer meer alu OF leer met hout.
En om niet al te veeleisend te zijn wil ik ook nog dat hij aansluit op mijn pookhoes .
Dingen kosten niet de hoofdprijs maar ach voor het zelfde geld (of eigenlijk wat minder) heeft iemand nog zo'n ding in de la .
Hondapower
Jun 15 2008, 12:29 PM
Ik had eerst eentje zoals jij bedoeld maar ik heb die juist vervangen voor een metalen type-r pook
ferry
Jun 15 2008, 02:37 PM
Dan zou je theoretisch nog een fijne schuine knop overcompleet moeten hebben ? .
Ja ik heb geen idee hoe zo'n knop aan voelt maar vind het zelf mooier dan een rond bolletje maar wat fijne knoppen aan gaat heeft denk ik iedereen zo zijn voorkeur
Hondapower
Jun 15 2008, 02:55 PM
De oude heb ik gedoneerd aan Mr. Kliko.
Vind zelf de type-r pook veel fijner schakelen.
ferry
Jun 15 2008, 03:01 PM
Dus er is nu een getunede kliko met sportknop ? da's apart.
Ik ga anders binnenkort wel eens naar de knoppenboer eens kijken of ik een proefritje mag maken met de diverse knoppen :-)
goelette
Jun 15 2008, 04:42 PM
maar die aftermarket knoppen sluiten denk ik niet aan op je pookhoes hoor. Zit zeker zo'n stom kliksysteempje op, heb ik bij de accord ook. Super irritant om los te krijgen.
ferry
Jun 15 2008, 04:55 PM
Ik heb echt geen idee hoe het zit maar je ziet wel eens van die knoppen die een stuk boven de hoes ophouden en dat vind ik echt geen porrum
Ik had dus de hoop iets te vinden wat het zelfde zit als mijn originele knop vind ik toch wat netterdur
Ik ga denk ik volgende week eens in rotterdam kijken denk ik daar is het allemaal toch net iets goeiekoper bij onze medelanders.
Hondapower
Jun 15 2008, 08:06 PM
Wat je heel makkelijk kunt doen:
Je haalt bij bv de Hornbach een rubberen ring, zo eentje voor in een kraan. Neem een dikke.
Je koop een willekeurige pookknop, haalt dan de oude pook eraf + het stuk plastic waar de pookhoes aan vastzit,
dan duw je de ring over de stang en dan zet je de pookhoes terug. Dit rubber duwt dan de pookhoes omhoog.
Dan zit ie toch tegen de nieuwe pook aan en lijkt het 1 geheel.
ferry
Jun 15 2008, 08:16 PM
Ik zal je het nog sterker vertellen....
Ik heb net een knop in het model van wat ik wilde hebben gekregen van een neefje en ik heb dat ding eens stevig te hand genomen en ik DENK dat ik nu weet waarom jij er weer een ronde in gezet heb.
Dit model dwingt je eignlijk om je pook op een bepaalde manier vast te houden bij het schakelen doe je dit niet is het eigenlijk helemaal niet zo'n fijne knop.
Ik ga me toch maar eens orienteren op wat andere modellen
Hondapower
Jun 16 2008, 01:34 PM
juist ja
Fonzie
Jun 17 2008, 07:19 PM
Alleen zo'n type R pook word gloeiend heet in de zon.
Ik heb hem HÉÉÉL goed kunnen verkopen.
ferry
Jun 17 2008, 10:54 PM
ach airco half uurtje van te voren aan zetten dan zal het wel meevallen

.
Hondapower
Jun 18 2008, 08:16 AM
QUOTE (Accord-93 @ Jun 17 2008, 08:19 PM)

Alleen zo'n type R pook word gloeiend heet in de zon.
Ja daar moet ik je gelijk in geven, maar hij is dan ook wel weer snel afgekoeld.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.