Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto Vandaal Betrapt !
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
zit ik net lekker achter de tv hoor ik in de straat een klap, kort daarna een raar geluid, en toen weer een gekraak gevolgd door een klap. ik gelijk uit de bank en snel naar de deur. deze stil geopend, zie ik 3 gasten +/- 25 jaar lopen. opeens breekt 1 ervan een spiegel van een geparkeerde alfa !!!!
ik snel de schoenen aan getrokken, en er achter aan gerend. ze liepen net relaxed de hoek om waarna ik die gast die ik betrapt had, onverwacht van achter met mijn knie in de rug spring, en gelijk een klap tegen zijn hoofd uit deel !! die andere 2 liepen snel geschrokken door, en de pech vogel staat op, wil mij tegenmoet komen, maar omdat ik heftig op hem af ren, nam hij ook maar de benen ......................... zucht ........... (hijg, hijg, hijg)
helaas, maar ik had gehoopt deze flink door te laten, en iemand die het zou zien de politie te laten bellen, maar helaas. was toch te langzaam voor de snelle gasten.
alleen jammer dat ik niet weet wie de eigenaar van de alfa en een busje is, die nu zonder antenne en buiten spiegel verder moet.

heb nu wel mijn vinger op liggen, maar het was het waard !!!
wel nu tenminste 3 gasten meer die bedacht zijn dat er ook mensen op de loer liggen .......
legend01
Had je maar niet zoveel moeten eten, dan had je ze wel gehad.lol tongue.gif
Nightmare
net met de hond gaan wandelen, waarbij ik zag dat nog een auto, een Twingo ook de spiegel naast de auto heeft hangen ....... zucht .....
B00ster
Op zo'n moment zou je toch atleet, bokser,karateka willen zijn angry.gif mad.gif
goelette
voetbal zouden ze moeten afschaffen.... eikols.
maikel74
Hier in de straat worden ook regelmatig auto`s gesloopt door dat bezopen tuig(lees in ander topic dronken tuig)
Dit was dus ook de reden dat ik tot vanmorgen 4uur wakker ben gebleven en met open raam op de bank heb gezeten.

Jammer dat ze zijn ontkomen. Maar mischien maar goed ook van jou kant uit gezien dan.
Gevolgen zijn groot als er wat was gebeurt en ze zouden aan gifte doen, maar ja ik zou het ook doen.
Avaloon
QUOTE (Nightmare @ Jun 22 2008, 12:42 AM) *
die andere 2 liepen snel geschrokken door,

Lekkere vrienden zijn dat dan. Maar ja... Als ik een Nachtmerrie op me af zie komen. tongue.gif

......................... zucht ........... (hijg, hijg, hijg)

Maar met jouw lichaamsbouw (zie foto), kan ik dat ook wel voorstellen.

dat er ook mensen op de loer liggen .......

En samen met zijn waakhond is Nightmare nu gereed voor de aanval.

Maar, respect!!!! Niet eens je eigen auto en toch zo'n inzet.
Nightmare
gelukkig zet ik altijd de auto achterom. als je in een straat woont waar dronken gasten vaak doorheen lopen, dan leer je vreemden niet alledagelijkse geluiden te onderscheiden van de normale geluiden en word je hier alert op. alleen heb ik ze vaak niet kunnen betrappen. en nu was ik helaas te traag door mijn dikke "wok buik" !! ik was ook helemaal doorgedraaid als ik die gast te pakken had gekregen. dus wel goed voor beide kanten.
beast
dat denk ik wel zeer zeker
Luminous Flux
@Nightmare,
3 x hoera... ik moedig aan om af en toe eigen rechter te spelen...
maar wel zolang je een beetje bij zinnen blijft als je de dader in handen hebt...

maar ik kan daar ook nooit tegen, zo ben ik eens met een koevoet(breekijzer) in de hand naar buiten gerend,
maar goed dat mijn doelwit een eind verder op in een "vluchtwagen" weg reed, voor hem...
als ik hem te pakken had gekregen was ie pulp geweest! :p
Ook ben ik eens uit mijn auto gesprongen en met een knie op iemands borstbeen gevlogen,
omdat die het nodig vond op de zijraam van mijn auto te slaan toen ik voorbij reed!
gasten sporen niet, beetje alcohol en dan denken ze ineens aan andermans auto's te mogen zitten, de lafaards!

ik heb het voordeel dat ik, dus ook in zo'n geval, kung fu beoefen,
maarja, ik leef juist daarom wel volgens de richtlijn het alleen te gebruiken als er geen andere mogelijkheid is...
maar goed dat ik zelfbeheersing heb want anders had ik het al vaak toegepast denk ik...

Nightmare
QUOTE (Luminous Flux @ Jun 24 2008, 08:15 PM) *
maar goed dat ik zelfbeheersing heb want anders had ik het al vaak toegepast denk ik...

die ben je op zo'n moment kwijt .........
en dat te bedenken dat ik zeker al 15 jaar geen slaande ruzie meer heb gehad. heb ik helemaal geen intresse in. maar als ik zoiets zie, dan kook ik ........
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Jun 22 2008, 06:49 PM) *
dus wel goed voor beide kanten.

"Man opgepakt na vernieling auto's"

Dat was dan waarschijnlijk jij geweest voor een geweldsdelict en het 'slachtoffer' komt er dan met een boete vanaf.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Jun 24 2008, 08:52 PM) *
"Man opgepakt na vernieling auto's"

Dat was dan waarschijnlijk jij geweest voor een geweldsdelict en het 'slachtoffer' komt er dan met een boete vanaf.

hey, dan ben ik ook een bn'er !!!
Filter
Goed doorlaten die handel.
maikel74
Systeempje maken met 380 op je auto,......... alleen niet vergeten uit te zetten als je smorgens instapt unsure.gif
Neko Koneko
En daarom ben ik altijd huiverig met het aan de weg parkeren. Gelukkig zijn er rondom bij mij veel parkeerplaatsen die niet direct aan de straat liggen...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.