Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Civic (1993 Hatchback)voorruit Gezocht
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
*MG*
Hallo allemaal.. Ben dringend opzoek naar een voorruit voor mn honda civic i.v.m keuring.Tijdens het vervangen van mijn moterblok is helaas mn ruit kapot gegaan unsure.gif En nu ben ik ook nog op keuring moeten gaan maar omdat ik een grote ster in het raam heb kunnen ze hem niet goed keuren natuurlijk.Dus heb allemaal auto demontage bedrijven in limburg gebeld maar hebben alleen ruiten voor een sedan die dus schijnbaar niet passen in een hatchback ben ik achter gekomen.Miss weet iemand hier wie ik nog meer zou kunnen bellen?? happy.gif Het liefst heb ik natuurlijk een gebruikt raam want nieuw zijn ze wel erg duur heb ik gehoord.Groetjes Marjo
Luminous Flux
heey,
ik had ook al in je voorstel-topic gepost,
maar probeer het eens bij van deijne...
grote japanse autosloop -> www.deijne.nl
Luminous Flux
en ik weet eigelijk net of dit topic hier wel thuis hoort,
mja, we zien wel wat de admin er van zegt hahaha...
*MG*
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 12 2008, 04:26 PM) *
en ik weet eigelijk net of dit topic hier wel thuis hoort,
mja, we zien wel wat de admin er van zegt hahaha...

Ik had hem eerst hier gezet maar toen zag ik dat je dat ergens anders moet zetten en nu weet ik niet hoe ik die moet verwijderen blush.gif
goelette
topic verplaatst voor je.
even offtopic nog: Hoe kan nou je voorruit kapot gaan als je de motor vervangt...? Verkeerd gemikt ofzo? happy.gif

Veel succes met nieuwe ruit vinden, nieuwe zijn inderdaad erg duur vaak voor honda. Je hebt niet toevallig wa+ verzekering? Dan kun je het gewoon claimen... Sommige glasgarages kunnen nog wel eens wat ritselen hier of daar....
*MG*
QUOTE (goelette @ Jul 12 2008, 09:54 PM) *
topic verplaatst voor je.
even offtopic nog: Hoe kan nou je voorruit kapot gaan als je de motor vervangt...? Verkeerd gemikt ofzo? happy.gif

Veel succes met nieuwe ruit vinden, nieuwe zijn inderdaad erg duur vaak voor honda. Je hebt niet toevallig wa+ verzekering? Dan kun je het gewoon claimen... Sommige glasgarages kunnen nog wel eens wat ritselen hier of daar....

Aangezien een motor nogal zwaar is en we niks hadden om die omhoog te takellen.Hebben we zelf maar een soort hefboom gemaakt.Met het gevolg dat iemand daarvoor wel op de auto moest gaan staan om die motor op de goede plaats te duwen.En die stond dus net onderop het raam met zn voet.En toen kwam er dus een grote ster in mn raam blush.gif Maar goed het werkte wel want mn motor die zit er in en loopt perfect. laugh.gif
Luminous Flux
wat voor motorblok heb je er eigelijk ingelegd?
*MG*
[quote name='Luminous Flux' date='Jul 13 2008, 04:59 PM' post='39293']
[/quot

Gewoon de zelfde als wat er al in zat: 1500 DXI 16 klepper. cool.gif
Aangezien de vorige nog maar op 3 cilinders liep rijd hij nu een stuk beter biggrin.gif
*MG*
Hey allemaal heb eindelijk een voorruit voor mn honda civic zit er sinds vanmiddag in!!! laugh.gif Heb hem in brabant gehaald bij ARGOS japanse auto-onderdelen in Heeze ligt niet zo ver hier vandaan: ligt vlak bij valkenswaard.Was de enige die er 1 had.En ik kan het weten heb alle auto demontage bedrijven enzo afgebeld die een beetje in de buurt liggen.En ze vroegen maar 60 euro dus vind ik niet dat ze te veel vragen.Miss een goeie tip voor andere die ook nog opzoek zijn naar onderdelen hadden daar honda's genoeg staan.Nog bedankt voor jullie tips. biggrin.gif happy.gif
Neko Koneko
QUOTE (*MG* @ Jul 14 2008, 01:03 AM) *
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 13 2008, 04:59 PM) *

Gewoon de zelfde als wat er al in zat: 1500 DXI 16 klepper. cool.gif
Aangezien de vorige nog maar op 3 cilinders liep rijd hij nu een stuk beter biggrin.gif

Toch wel een D15B7?
Luminous Flux
QUOTE (Neko Koneko @ Jul 15 2008, 01:03 AM) *
Toch wel een D15B7?

Hmz, ik heb over 2-3 weken een goedlopende D15B7 over! haha,
mja, waarschijnlijk wil van Deijne dat blokje van me kopen...
ze hebben het blokje al horen lopen en waren tevreden erover!
*MG*
QUOTE (Luminous Flux @ Jul 15 2008, 02:08 PM) *
Hmz, ik heb over 2-3 weken een goedlopende D15B7 over! haha,
mja, waarschijnlijk wil van Deijne dat blokje van me kopen...
ze hebben het blokje al horen lopen en waren tevreden erover!

Ja heb net gekeken heb dus schijnbaar zo'n D15B7 blok.
Heb mn oude motor blok (ook D15B7) ook nog over maarja zijn een paar kleppen die vervangen moeten worden.
Komt miss nog van pas voor reserve onderdelen ofzo biggrin.gif
Luminous Flux
hahaha, idd... die "luxe" heb ik straks niet...
omdat de onderdelen van me D15 niet echt onderdelen van me B16 kunnen vervangen :p
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.