x.x.sanzi
Jul 16 2008, 04:54 PM
toen ik mijn auto kocht ontbraken er een aantal kapjes/schroefjes/ en andere dingen.
ik heb eigenlijk een sloopauto civic nodig waar ik al die kleine dingen van af kan halen, maar misschien heeft iemand die wel liggen?
Honda civic Hatchback uit 1997 ( maar ik weet niet of dat bij bepaalde onderdelen uitmaakt, ik denk voor de moterkap open te trekken niet )
het gaat om:
- ronde kapje, van gordel, dat je boven aan, ( waar je gordel boven vandaan komt ) kunt opklikken
- buiten kant : deur: strip ( die je erop kunt klikken )
- waarmee je de moterkap kunt opentrekken van binnenuit ( ik heb daar alleen een ijzerenstaaf zitten, het bolletje wat er op hoort, of wat dan ook is niet aanwezig)
- ik mis wat langwerpige kapjes die aan de voorkant van mijn armsteun zitten.
en meer kan ik ff niet bedenken, maar er was nog iets... haha
ik maak binnenkort wel eens foto's van de dingendie ik zoek, want het is lastig uit te leggen.
:-)
Hondapower
Jul 16 2008, 06:50 PM
Handig als je zou zeggen om welk type het gaat.
x.x.sanzi
Jul 16 2008, 08:50 PM
QUOTE (Hondapower @ Jul 16 2008, 07:50 PM)

Handig als je zou zeggen om welk type het gaat.
oh jah dat zou inderdaad wel handig zijn haha xD
heb het er snel even bij gezet:P thnx !
beast
Jul 17 2008, 04:40 PM
momenteel staan twee civics bij verboom sloop in Palemig Heerlen
x.x.sanzi
Jul 18 2008, 10:00 AM
QUOTE (beast @ Jul 17 2008, 05:40 PM)

momenteel staan twee civics bij verboom sloop in Palemig Heerlen
oh oke bedankt! maar kan je die gewoon bellen en dat vragen? of er heen rijden natuurlijk?
ik ga alvast eens zoeken of ik een telefoonnummer of adres vind, want ik ken niets in heerlen :P buiten t'loon xD haha
maddox
Jul 18 2008, 10:09 AM
de gegevens van demontage bedrijf verboom:
Heerlen-Palemig
Demontage bedrijf Verboom
Leemkampsweg 2a
6415RP heerlen
Tel: 045-5720654
legend01
Jul 18 2008, 10:33 AM
QUOTE (x.x.sanzi @ Jul 18 2008, 11:00 AM)

oh oke bedankt! maar kan je die gewoon bellen en dat vragen? of er heen rijden natuurlijk?
ik ga alvast eens zoeken of ik een telefoonnummer of adres vind, want ik ken niets in heerlen :P buiten t'loon xD haha
Misschien klinkt Sygrano je bekend in de oren,daar ligt het dicht bij.
Voorheen illegale badplaats,nu alleen nog maar zand-afgraving.
Black Knight
Jul 18 2008, 06:52 PM
ik was geweest daar is. en
hebben geen honda civic hb bj 97 al 4 maand gelden geweest.
ik heb gekocht van tellerplaten maar staatop geen auto meer.
beast
Jul 19 2008, 05:58 PM
knappe vent, ik woon in de buurt en ben al twee keer een civic daar tegen gekomen en twee staan achteraan gisteren nog, je moet alleen weten wie je vraagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan de andere vraag is wat weet jij wat andere mensen zoeken, laat mensen gaan kijken en vaak vinden ze wel iets of ze krijgen een tip waar het wel misschien te vinden is?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.