Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Paintbrush
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
kiryoku
Hoi allemaal,

ik heb behoorlijk wat steenslag op mijn motorkap en het lijkt erop dat dit overspuiten wordt. Ik twijfel erover om iets met paintbrush te doen. Hebben jullie misschien goede ervaringen/tips? Ik wil het door een goede paintbrusher laten doen.

Ik rijd een Honda Civic 1.8 sport (2007, Nighthawk Black Pearl)

tx voor de reacties alvast,
chris
legend01
QUOTE (kiryoku @ Jul 20 2008, 09:58 PM) *
Hoi allemaal,

ik heb behoorlijk wat steenslag op mijn motorkap en het lijkt erop dat dit overspuiten wordt. Ik twijfel erover om iets met paintbrush te doen. Hebben jullie misschien goede ervaringen/tips? Ik wil het door een goede paintbrusher laten doen.

chris

Welkom en misschien tot ziens bij Minli op vrijdag avond.
angel
He legend je zit helemaal verkeerd. Hij vraagt voor een goede paintbrusher.
Bij who is hij welkom bij Minli.

Chris, persoonlijk zou ik gewoon opnieuw de motorkap spuiten en geen paintbrush.
Maar dat is mijn mening.
Nightmare
in herzogenrath, dus net over de grens heb je de "beulen doctor". die kunnen deukjes en als ik het goed heb ook steenslag weg werken.
Neko Koneko
QUOTE (kiryoku @ Jul 20 2008, 09:58 PM) *
Hoi allemaal,

chris

Paintbrush is een beetje oud, kunt beter photoshop gebruiken tongue.gif
Luminous Flux
QUOTE (Neko Koneko @ Jul 21 2008, 05:44 PM) *
Paintbrush is een beetje oud, kunt beter photoshop gebruiken tongue.gif

boks!
kiryoku
haha, ja airbrush bedoel ik ook..zit teveel achter de pc i.p.v. achter het stuur :-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.