Help - Search - Members - Calendar
Full Version: added functionalities
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Forum
Merlijn
Zoals jullie wel gezien hebben zit ik niet stil. Ik heb het makkelijker en sneller gemaakt om te replyen. onderaan ieder topic staan nu standaard de manier om ergens een reply achter te hangen.
goelette
het wordt steeds beter! Nu alleen nog effe een knopje "new posts"..... happy.gif En wat meer smileys. En smileys die werken.

Maar ik ben al dik tevreden hoor, alleen ik help je te streven naar perfectie :P

Greetzzz
Merlijn
idd iets wat meer gevraagd is. maar is wat moeilijk nog voor een N00B happy.gif

ik kan denk ik wel een leuke scrollbar maken met de popular posts? Dat misschien een idee?
goelette
wat houdt dat in?

Greetzz
Merlijn
dat bovenin nu een soort scrollbalk loopt met de op dat moment nieuwe topics waarin gepost wordt. besides, de knop actieve topics voor jou is er ook al, maar gewoon in linkvorm: hij staat op de hoofdpagina linksbovenaan: de active topics
Merlijn
ow enne, ik heb schijnbaar iets stoms gedaan wat ik even niet meer terugvind.
als je een overzicht van topics oproept, is de balk te smal :|
Hondapower
he ik denk al wat is dat nou.

Wel een stuk gemakkelijker.

een mooie add on.
Heb je dat zelf geprogrammeerd of was dat een aanvink optie?

wat meer smileys zou ook wel leuk zijn.
vooral de baaah en 'im with stupid' dingen.
Merlijn
dat smalle ding, fix ik later wel. Ik denk dat het reply gedeelte idd wel het gemak dient. nu nog afleren om constant op die reply knop te rammen.

Smileys ga ik aan werken. heb nog staan van voor de crash

enne nee hondapower, het was geen vinkje, wel copy paste vanuit een ander scherm. ik heb het post reply gedeelte een beetje omgebouwd en gecopieerd naar een andere template. tevens heb ik het upload gedeelte eruit gesloopt
kaatje
ik snap er niets van maar ik ben natuurlijk een vrouw en blond natuurlijk hahahah ik ben vervelend ik weet het.

Groetjes van een lief meissie in een goede bui
Hondapower
Het mooiste zou zijn dat we in konden loggen op de site en dat we dan meteen zijn aangemeld op het forum. ZO kunnen we ook gemakkelijker een ledengedeelte op de site beheren. Het is maar een idee...
Merlijn
Mjah, iets waar ik over moet nadenken.
maar dat zou betekenen dat we de site om het forum heen moeten bouwen en niet andersom.
plus dat zou betekenen dat als we een nieuwe link toevoegen en er komt een nieuwe versie, dat we gelijk heel de site opnieuw moeten bouwen.

iets anders: je kunt toch gewoon ingelogd blijven op het forum? (DMV koekjes? )
Hondapower
Ja je kunt wel steeds ingelogd blijven maar als je maar zaken van de site aan 1 login koppelt, dan kun je bv ook meteen in de ledensectie ed.
Merlijn
ik snap wat je bedoelt. probleem is, versie 1.1/2.0 komt eraan en die wordt weer helemaal omgebouwd qua tabellen. het is theoretisch mogelijk om de site naar de DB in te laten gaan en daar de gegevens uit te halen, maar dan zijn de leden verplicht om cookies door te laten. en de meesten met een huis-tuin en keuken Firewall laten dat niet toe. ook overijverige viriiscanners willen roet in het eten gooien.
Hondapower
Ach dan moeten ze ons cookie maar accepteren.
Het was maar een idee, het staat nm. wel stoer als je kunt inloggen op de site.
dan verzinnen we er wat extra dingen omheen.
goelette
euh, ineens zijn de topics heel smal geworden, maar ernaast is alleen maar lege ruimte...?

Greetzzz
Merlijn
bekend, working on it. heb ergens in de 2500 regels code een % tekentje weggehaald, maar waar :|
goelette
ok dan is het goed. Ik was al bang dat je geen werk meer had, dus ik dacht, ach draag nog maar wat aan. wink.gif

Greetzzz
Merlijn
grapjas angry.gif
goelette
Ik maak nooit grapjes, dat weet je toch.

Greetzzz :P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.