Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vti Motor Te Koop
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Aangeboden
Ivol
Hallo,

Ik heb hier een 1.6 VTI motor liggen die ik verkoop. Hij komt uit een del sol die een ongeluk heeft gehad.. de motor is top in orde en heeft 160.000 Km gelopen

Voor meer info kunt u me mailen

Ivo_Lokhoff@hotmail.com

groet,
Ivo
Luminous Flux
wat voor ongeluk heeft de sol gehad?

en ik denk dat dit topic ergens bij te koop ofzo thuis hoort unsure.gif
Ivol
De auto is in slip geraakt en gaan tollen waardoor hij rondom schade heeft opgelopen. Caresorie is niet echt meer herstelbaar waardoor ik besloten alles los te verkopen. en de carresorie na de sloop heb gebracht. elekrisch dakmeganisme heb ik ook nog. ma dat ga ik inbouwen in mijn nieuwe del sol
Luminous Flux
ai, tollen is niet zo goed voor een auto... ik vraag dat ivm met dat bepaalde ongelukken een grote impact kunnen hebben op het blok, dat die daar een soort van letsel aan over kan houden... ik ben zelf al voorzien van een b16a2, maar een vraagprijs en meer info over hoe compleet het blok is is altijd nuttig bij de verkoop van dergelijke dingen... ik wacht even op die info
B00ster
Ben zeer nieuwschierig naar de prijs en de compleetheid, mijn civicje wilt wel swappen
Ivol
Het motorblok is redelijk compleet en heb hem in zijn totaliteit gedemonteerd, versnellingsbak, ontstekingsunit, spruitstuk alles zit er op. Versnellingsbak is het jaar ervoor gereviseerd en bezit nieuwe sinchromesh ringen voor de 2de en 3de versnelling ook zijn alle lagers meteen vervangen. De koppeling is in die tijd uiteraard mee vervangen. Er zit alleen geen cpu bij. Die is wel uit te halen op markplaats..

Een prijs heb ik nog niet in gedachte. Ik ben wacht de biedingen af.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag
Luminous Flux
QUOTE (B00ster @ Aug 16 2008, 10:05 PM) *
Ben zeer nieuwschierig naar de prijs en de compleetheid, mijn civicje wilt wel swappen

wil je complete vti swap doen? (dus ook vti remmerij etc?) zorg dan wel dat je alles in huis hebt voor de swap: stuurbekrachtiger want de d15 past niet op b16 en is ook anders (zit op het blok aan de voorkant), mss de kabelboom (veel werk maar wel zeker werkend na het omleggen) etc.

en bij remmerij swap heb je de rembekrachtiger + hoofdremcilinder nodig, achter de complete draagarmen nodig met schijven en klauwen en voor heb je schijven klauwen en fuseelichamen nodig om het passend te maken!
Black Knight
QUOTE (Luminous Flux @ Aug 17 2008, 01:56 PM) *
wil je complete vti swap doen? (dus ook vti remmerij etc?) zorg dan wel dat je alles in huis hebt voor de swap: stuurbekrachtiger want de d15 past niet op b16 en is ook anders (zit op het blok aan de voorkant), mss de kabelboom (veel werk maar wel zeker werkend na het omleggen) etc.

en bij remmerij swap heb je de rembekrachtiger + hoofdremcilinder nodig, achter de complete draagarmen nodig met schijven en klauwen en voor heb je schijven klauwen en fuseelichamen nodig om het passend te maken!

lekker veel werk dus happy.gif
Black Knight
blok motor vanaf sol crx??

of maakt niet uit kan ook honda civic hb?
Luminous Flux
ja, kan ook naar hatchback!
Neko Koneko
Motorruim is voor alle modellen gelijk dus tuurlijk gaat dat passen wink.gif
Black Knight
staatop niet prijzen?
angel
Voor meer info moet je mailen staat er.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.