Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 12v Magnetron
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Avaloon
Is weer eens wat anders dan de barbecue:

12v Magnetron

En als je je wilt douchen (!?!?)
12v Douche

Staat nog meer op die site....
Nightmare
en vanwaar dat jij deze spullen toevallig tegen komt op internet ??

ben je soms op staat gegooit door Karlijn en leef je nu in je auto ??

Hahahaha .....
Maxim
Volgens mij had hij iedeën om achter in een Element een woon/leefruimte te maken, zodat je helemaal compleet bent tijdens een meeting.
goelette
dat van die douche vind ik toch een beetje gek.... waar laat je je watertank dan? En het zal ook wel een koude douche zijn.... het is alleen maar een pompje dus eigenlijk... happy.gif
Hondapower
Moet je je motor laten lopen als de magnetron aanstaat....
beast
douche is een toebehoor wat de CRV al vanaf 1998 in het pakket heeft zitten, watertankje is een jerrykan van 10ltr, tja het gaat om het idee,
magnetrons is ook al jaren vooral in trucks met omvormer 24 naar 12 volt, dus zo nieuw is dat niet girl_prepare_fish.gif
Fonzie
QUOTE (beast @ Aug 19 2008, 06:07 PM) *
douche is een toebehoor wat de CRV al vanaf 1998 in het pakket heeft zitten, watertankje is een jerrykan van 10ltr, tja het gaat om het idee,
magnetrons is ook al jaren vooral in trucks met omvormer 24 naar 12 volt, dus zo nieuw is dat niet girl_prepare_fish.gif

Je hebt ook al magnetrons op 24 volt.
Avaloon
QUOTE (Nightmare @ Aug 19 2008, 12:59 AM) *
en vanwaar dat jij deze spullen toevallig tegen komt op internet ??

ben je soms op staat gegooit door Karlijn en leef je nu in je auto ??

Hahahaha .....

Was één of ander gadget site. En ik zag zoveel foto's van meetings. Dus ik moest daar even aan denken.
Maar volgens mij mag ik nog steeds binnen slapen.... Moet je altijd mee oppassen. Dat kan zo veranderen. biggrin.gif

QUOTE (Maxim @ Aug 19 2008, 07:34 AM) *
Volgens mij had hij iedeën om achter in een Element een woon/leefruimte te maken, zodat je helemaal compleet bent tijdens een meeting.

Precies.... In combinatie met een (slaap)bank, een flatscreen, een gameconsole, en je bent helemaal klaar.
Volgens mij heeft dat ding toch ruimte zat achterin. Toch!?
Luminous Flux
QUOTE (Avaloon @ Aug 19 2008, 09:48 PM) *
Precies.... In combinatie met een (slaap)bank, een flatscreen, een gameconsole, en je bent helemaal klaar.
Volgens mij heeft dat ding toch ruimte zat achterin. Toch!?

ruimte is een ding, what about stroom?!
Avaloon
Oh ja... Zonnepanelen / hometrainer met dynamo. Op deze laatste mag Nightmare fietsten, zodat de rest rustig kan genieten.
Nightmare
QUOTE (Avaloon @ Aug 19 2008, 11:36 PM) *
Oh ja... Zonnepanelen / hometrainer met dynamo. Op deze laatste mag Nightmare fietsten, zodat de rest rustig kan genieten.

yeah ...... right !!!
goelette
aggregaatje op een aanhanger
beast
tien accu's? paint3.gif party.gif
Neko Koneko
In pimp my ride doen ze ook niet moeilijk over teveel electronica in een auto :P
Avaloon
QUOTE (Nightmare @ Aug 20 2008, 12:18 AM) *
yeah ...... right !!!

Shit... Viel te proberen...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.