Help - Search - Members - Calendar
Full Version: leukigheidje
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Forum
Pages: 1, 2
Merlijn
/ me schijft dit wordt:

/me schrijft dit

en ik schrijf dit voor % you%

wordt:

ik schrijf dit voor %you%

en dat you gedeelte is de naam van de bekijker happy.gif

je dient de spaties natuurlijk weg te laten ertussen...
goelette
/me vind het wel leuk zo!

heb je vakantie ofzo?

Greetzz
Merlijn
/me doet dit speciaal voor %you%
Hondapower
/me bedankt %you%
Maxim
Maxim slaat zometeen om zich heen en raakt %you%

perongeluk
goelette
hee voorzichtig ja!
maar dit is inderdaad wel iets om hoofdpijn van te krijgen. Als je nou zo wat zegt, wie moet zich dan aangesproken voelen wink.gif

Greetzzz biggrin.gif
kaatje
Nou ik voel me aangesproken bij maxim.Ik sla gewoon terug hoor.Ik kan het misschien verkeerd opgevat hebben.Ik zeg het gewoon anders is er dalijk een mis verstand.Enne webbie en hondapower bedanktbedankt HAHAH IK HEB WEER FANS. WAT BEN IK GOEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
kaatje
ow maxim dit is niet slecht bedoelt hoor tenminste als dat van jou ook niet slecht bedoeld is ':hoho'
goelette
Originally posted by kaatje

ow maxim dit is niet slecht bedoelt hoor tenminste als dat van jou ook niet slecht bedoeld is ':hoho'

jij dacht zeker "beter 1 keer goed dan 2 keer fout" ?
Het is niet slecht bedoeld hoor wink.gif

Greetzzzz :P
kaatje
nou daar ben ik blij om dan. Ik heb de hele dag rond gelopen met de gedachte dat het vrijdag was maar dat is het nog niet dus mijn dag was al verpest. Maar dit is een leuke topic dus houden we dat erin ok???
lord_fornax
%you% vindt Lord_fornax een super kerel !!!! :P
goelette
Originally posted by kaatje

nou daar ben ik blij om dan. Ik heb de hele dag rond gelopen met de gedachte dat het vrijdag was maar dat is het nog niet dus mijn dag was al verpest. Maar dit is een leuke topic dus houden we dat erin ok???

Ik heb al de hele week het gevoel dat het vrijdag is. Das pas klote. Alleen vandaag heb ik dat gevoel niet....

Greetzzz
kaatje
Heye Lordje Ik vind jou ook lief happy.gif
Hondapower
Originally posted by lord_fornax

%you% vindt dat Lord_fornax te veel air krijgt hier! :sarc
kaatje
kaatje vind het hier wel leuk worden happy.gif
lord_fornax
Originally posted by Hondapower

Originally posted by lord_fornax

%you% vindt dat Lord_fornax te veel air krijgt hier! :sarc

HEHEHE, als ik dit zelf lees, wordt ik wel erg vaak in deze post gebruikt...
kaatje
dat mag van kaatje hoor.Ik ben zo blij dat mijn naam zo vaak gebruikt word. happy.gif Ik heb fans dus moet ik ze goed verzorgen hahahaha. Alleen is blauw mijn lievelingskleur dus kaatje schrijft kaatje voortaan in het blauw
Ro182501
ik ben Ro182501 maar snap er hel;maal geen bal van, ben ik te blond of wat ?

Groetjes
RO
kaatje
Nou ik zal het ff uitleggen.IK HEB FANS HAHAHAHA nee ff serieus.Ik heb een paar dagen geleden een topic 'uit verveling' opgestart voor de mensen die zich vervelen.En zo als je ziet zijn er wel wat mensen.We proberen dus met z'n alle een topic te maken die je uit je verveling helpt. En ik ben dus kaatje. Ook wel Carolina Lemmens en ik woon nu in Rotterdam.Omdat ik niet vaak bij de club ben probeer ik me levend te houden op dit forum en dat lukt aardig happy.gif De topic 'uit verveling' staat onder off topic.Begin daar maar met lezen en dit is gewoon een stukje speciaal voor mij happy.gif 'nu komt de air naar boven' happy.gif Ik hoop dat je het nu een beetje snapt. Welkom bij de club trouwens.

Veel plezier en leave a message.

Groetjes van kaatje
Hondapower
je kunt met die tags mensen wat zeggen en iedereen denkt dat het voor hen bedoeld is.
Ro182501
ah zo, ik snap het helemaal !

EN ik maar denken, hoe komen ze nu bij Ro ?

Achja,

Kaatje : Bietje oet de buuuuurt, maar wel gezellie !

Groetjes,

Ro
kaatje
meh ich kom oug oet limburg.Ich bin van Hulsberg mer woon noe sinds een joar in rotterdam mit miene vrund
kaatje
Maar ik snap het eigenlijk niet helemaal zo wat hondapower bedoeld.En ook eigenlijk niet van het begin verhaaltje van webbie. Klink ik nou dom?? Ja he volgens mij wel.Maar ik wil wel uitleg
goelette
Dat klinkt inderdaad nogal dom :P (geintje)

Kijk, het zit zo.

Als je
% you %
intypt zonder spaties, dan komt dara automatisch de naam te staan van degene die het leest. Als ik het lees, dan staat er Goelette. Als jij het leest, dan staat er Kaatje.

IS eigenlijk niet zo heel erg moeilijk als het lijkt he. wink.gif

Greetzzz
kaatje
Ow nee dus dit is helemaal niet voor mij angry.gif ???? Nou ben ik verdrietig .......... En ik maar denken dat ik fans had angry.gif nou ben ik ongelukkig....... Nou is mijn weekend verpest!
Hondapower
Maar wel leuk.
kaatje
nee ik vind dit helemaal niet leuk!!!! angry.gif
Merlijn
pech gehad.
Pasadino
%you% loves VWgolf happy.gif
Pasadino
dit werkt niet zoals het moet of wat doe ik verkeer??????
goelette
je moet de spatie weglaten oen :P Dat zegt ie zelfs er nog bij in de eerste post :P

Greetzzz wink.gif
Merlijn
/me zwaait naar %you%

Ow ja, de /me tag is uitgeschakeld voorlopig omdat het posten van de foto's erdoor fout ging.
goelette
ach ja, ik neem aan dat iedereen zijn eigen naam nog weet... dus daar komen we wel overheen hoor.

Greetzzz
Maxim
Hey Petje-af-VTI..... beetje rustig met die VW uitingen.

Gelukkig dat ik alleen maar kan zien dat ik ervan hou als ik de site open. Dit mag niet openbaar worden..... huhhhh
Pasadino
happy.gif angry.gif :zzz
BoBbel
%you% is BORING
Maxim
Heeeeyyyyy !!!!!!!
lord_fornax
jaa hey..
Filter
En hoezo saai. dat is niet grappig.
Filter
En als je me saai vind houd het voor jezelf en val anderen er niet mee lastig wil je en zeg het tegen mij persoonlijk en niet op de site wil je.
Filter
hoe werkt dit ik snap er geen hol van iets ging verkeerd ben wel namelijk blond
Filter
% you % is de beste.
Filter
%you% is de beste
Filter
ok gesnapt
Merlijn
wink.gif Ik heb weer eens verwarring alom gesticht :P
lord_fornax
Wel knap van Filter om 6 posts in 1 minuut te maken... Applausje waard vind ik.

Webbie, zet die flood protection es aan hierzo...
Merlijn
kijk er maar langs :zzz
goelette
ghighighighihi :P
lord_fornax
:sarc
lord_fornax
ow dat waren er al 10, is toch niet zo moeilijk...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.