Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Zeer Uitgebreide Wasbeurt
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Maxim
Ik heb het maar even hier neer gezet. Is weliswaar geen Honda, maar laat wel een kijkje in de keuken van een profi autopoetser.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=79859
B00ster
Dan ben je toch ook een beetje ziek als je zo tekeer gaat, tering 1 uurtje buiten rijden en vervolgens 2 of 3 dagen staan poetsen
goelette
die vent is gestoord....
.Fx
Hahahaha! Ik heb me altijd al afgevraagd als ik die mensen op die meetings en beurzen zie poetsen of je een auto koopt om er in rond te rijden of om hem te poetsen.
Avaloon
Maar het kan NOG gekker!

Ik dacht in eerste instantie: Dat is Maxim. to_pick_ones_nose.gif

Maar nee, het was een Astra en Maxim zag er opeens heel anders uit.
goelette
volledig de weg kwijt....
Maxim
QUOTE (Avaloon @ Sep 20 2008, 05:09 PM) *
Maar het kan NOG gekker!

Ik dacht in eerste instantie: Dat is Maxim. to_pick_ones_nose.gif

Maar nee, het was een Astra en Maxim zag er opeens heel anders uit.

Die had ik ook al doorgelezen. Beetje ziekelijk..... alhoewel...
B00ster
Is er een doctor in the house?
Nightmare
dit is gewoon ziek !!
nick
zo moet dat gewoon biggrin.gif
Hondapower
Zou hij er nog mee durven rijden?
Luminous Flux
ik vind het wel mee vallen, zo overdreven is het niet... het is toch niet zo dat ie elke week zijn eigen auto van maandag tot en met vrijdag staat te poetsen, hij doet 5 werkdagen over een gallardo in nieuwer dan nieuwstaat te krijgen... en het lukt hem ook nog! ik vind het resultaat prachtig, eigenlijk gewoon perfect en geloof me maar dat ie daar een aardige weekloon mee binnen heeft gesleept met die detailer-beurt (mss meer dan een minimum - modaal maandloon wink.gif )
Filter
Je kunt het ook overdrijven ja.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.