goelette
Aug 15 2003, 05:07 PM
aangezien een of andere onbekende poes bij ons in de tuin 3 jongen heeft achtergelaten, zoeken we daar een huisje voor. Pas op, ze zijn nog niet zo oud en kunnen eigenlijk nog niet zonder moeder, dus je moet ze goed verzorgen met een flesje drinken enzo. Mijn vriendin wil ze op zich wel opvoeden tot ze wel alleen kunnen, en ze dan weggeven, maar drie is eigenlijk een beetje te veel.
Dus als er nog iemand zich hier onsterfelijk wil maken bij zijn vriendin (ze zien er heeeeeeeeeeeeeeeeel lief uit), of als iemand zichzelf geroepen voelt: meld je gerust!
(anders gaan ze vast dood)
Greetzzz
Hondapower
Aug 15 2003, 05:19 PM
was dat een flashmobpoes die alleen is gekomen?
nee wij hebben al een kat en dat is genoeg.
goelette
Aug 15 2003, 05:37 PM
flashmob? Wasda? Het was een kleine grijze

Meer weet ik niet.
De kleinetjes zijn grijs met streepjes (2), en de derde is zwart met wit.
Owja, en ze kruipen al vrolijk rond.
Greetzzz
Hondapower
Aug 15 2003, 05:39 PM
Een flashmob was toch die meute mensen die via internet besluit om ergens massaal hetzelfde te gaan doen?
lord_fornax
Aug 15 2003, 06:08 PM
hehehe, flashmobpoes...
Nee, k heb een leguaan, waarschijnlijk dat hij een poesje als een luchtig tussendootje ziet... :zzz
goelette
Aug 15 2003, 06:28 PM
mag ook, dan zijn ze tenminste nog een beetje nuttig en heb ik geen troep in de tuin.
:P
Greetzzz
Ro182501
Aug 19 2003, 02:58 PM
dan doe ze mij maar alle drie, scheer je ze wel eerst kaal, slangen houden niet zo van haren .......
Ro
goelette
Aug 19 2003, 05:14 PM
ze benne al weg, op eentje na dan...
Die wil joyce niet meer wegdoen... $%&*$&#%^*
Greetzzz
Merlijn
Aug 19 2003, 06:49 PM
twijfelde of deze naar marktplaats moest :|
nuja, heb je nog pleatskes of kan deze dicht?
goelette
Aug 19 2003, 07:27 PM
waarom moet ie dicht? Dit is het poezentopic, voor als iemand ooit eens over poesjes wil praten
Greetzzz
Merlijn
Aug 19 2003, 09:23 PM
lol
duidelijk. iemand een foto van een grijszilveren pers voor mij?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.