Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Civic Minor Facelift Alweer Uit
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
Hondapower
KLIK

ik zie nog niet echt verschil. Van de type-r komt er nu een editie met sperdifferentieel.
Luminous Flux
ken de auto (lijnenspel en verhoudingen) niet goed genoeg om er echt verschil in uiterlijk uit te halen, maar de plaatjes laten wel een mooie honda zien, ook die kleur championship white is erg mooi!
.Fx
Ik vind het nog altijd een van de mooiste (nieuwe) auto's die er op het moment rondrijden...hoewel ik had gehoord dat deze Type-R zeker niet de prestaties van het vorige model overtrof.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Oct 3 2008, 10:04 AM) *

ik ben verliefd .......
Neko Koneko
QUOTE (.Fx @ Oct 3 2008, 12:51 PM) *
Ik vind het nog altijd een van de mooiste (nieuwe) auto's die er op het moment rondrijden...hoewel ik had gehoord dat deze Type-R zeker niet de prestaties van het vorige model overtrof.

Zelfde motor, zwaardere auto, minder goede achterwielophanging. Dat is wat ik gehoord heb.
Nightmare
QUOTE (Neko Koneko @ Dec 15 2008, 07:25 AM) *
Zelfde motor, zwaardere auto, minder goede achterwielophanging. Dat is wat ik gehoord heb.

en dan nog steeds ......................... Jummie !!! ik rij nu ook een muur op wielen, lood zwaar, en met een aerodinamica van een eethoek, maar als je verliefd bent, dan ..........
legend01
Ik heb 'm al in het echt mogen aanschouwen,de gefacelifte civic en ik moet zeggen, hij is er wel mooier op geworden, behalve de grill,die vind ik persoonlijk iets minder,maar laat me wel denken aan de Prelude en Accord van 93-97 met die roosters erin.
Fonzie
QUOTE (Nightmare @ Dec 15 2008, 09:17 AM) *
en dan nog steeds ......................... Jummie !!! ik rij nu ook een muur op wielen, lood zwaar, en met een aerodinamica van een eethoek, maar als je verliefd bent, dan ..........

Mee eens.
Je kunt niet alles in 1 auto hebben.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.