Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dit Moeten Jullie Zien... Bodykit Op 350z
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Maxim
Iemand brengt zijn 350Z weg om een bodykit te laten monteren en krijgt hem zo terug:

http://my350z.com/forum/lounge-off-topic/3...50z-ruined.html
beast
is maar een antwoord, kill the bastard who mounted this
Black Knight
altijd moeten terug bedrijf opnieuw in auto.
Nightmare
Teering !! wat een vette bak !!
Hondapower
nieuwst mod: openhaardhout monteren!
Luminous Flux
geen woorden voor... vind dat dus echt niet normaal he... hout, houtschroeven, druipers, deuken, gescheurde lak... zo ken ik nog een shop die af en toe dat soort werk levert...
goelette
tssss dit is echt te slecht voor woorden.... hoe kan iemand het over zijn hart verkrijgen iets ZO slecht te doen? ik zou het niet eens kunnen al zou ik mn best doen het zo lelijk mogelijk te maken.... ronduit belachelijk!
Filter
dit is gewoon niet meer normaal.
.Fx
Holy fok, wat een nachtmerrie...Dat is toch wel je grootste angst als je ergens je auto laat ombouwen/spuiten...
Luminous Flux
vooral die hele rij schroeven in de sideskirts/dorpels enzo, dat is toch niet normaal... maak je de deur open kijk je tegen die shit aan... an dat is dan nog maar een dingetje van het dramatische geheel! snap niet dat iemand een auto van iemand anders zo kan verneuken en het werk ook nog gewoon zo af durft te leveren... die gast heeft aardig wat geld neergelegd om een 350Z te rijden neem ik aan, en dan doen ze er zoiets mee...
B00ster
En dan noem ik mij een amateur, lijk wel een prof tegenover dat werkje, zijn toch geen woorden voor ongelooflijk, kost meer om het tre herstellen dan wat hij er al aan heeft uitgegeven.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.