Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nigthmare @ ............
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Felicitaties
Nightmare
jawel, in het ziekenbed !!

kijk maar niet te veel naar mijn suffe kop, dit kan schade veroorzaken !! ik was net uit de narcose ontwaakt .........
had al jaren last van een regelmatig ontstoken stuitje, en kon nu bijna niet meer zitten. loop dus nu met 2 gigantische duim grote gaten in ...... jawel, mijn bips !!
kan dus nu effe niet meer in het Elementje rond tuffen ..........................

Bagger !!

wie koffie lust, en weet waar ik woon .............. die is en krijgt er 1 ..... of 2.
Hondapower
was de operatie gepland of kreeg je ineens acuut last?
Nightmare
beide eigenlijk. was gepland, maar niet zo snel al !! er zou een wacht tijd van minimaal 6 weken zijn, maar verleden week donderdag kreeg ik al (na 1 week wachten) een telefoontje van het ziekenhuis dat ik al gepland stond voor dinsdag !! erg snel dus.
Merlijn
Beterschap dude!
Nightmare
Thanks.......
angel
Jeetje. Hopelijk komt het ooit nog goed met je grote gaten.
Veel sterkte en beterschap.
Nightmare
die moeten nu krimpen en gewoon weer dicht groeien, als een gewone wond. die zijn nu ook gevuld met gaas. moet elke dag ververst worden.
Black Knight
beterschap voor je:)
goelette
kun je nou kiezen van waaruit je poept?

Beterschap en wij komen wel een keertje langs om je gezelschap te houden! Hoe lang lig je aan bed gekluisterd?
Maxim
Beterschap Marco, maar nu kun je de scheten wel verdelen.... melodietje?

Komt toch niet van de "Rocking Seat".. haha

Wat hebben ze precies gedaan?
Maxim
En speciaal nog even voor jou, de superscene met Vod kanockers (Two and a Half Men):

http://www.youtube.com/watch?v=SfqpTJ-bZgA
B00ster
Gerrem we hebben medelijde met je, maar het maakt je wel uniek die 3 gaten Haha
Beterschap kerel, dit staat het clubweekend toch hoop ik niet in de weg he? anders even een streched limo huren kun je liggend komen
.Fx
Wah, 3 uitlaten is toch iets vermogenwinst?

Beterschap!
maddox
veel beterschap.

Hopelijk duurt de herstel periode niet al te lang, dat je wel mee kan naar club weekend.
Filter
Beterschap van filter en jolanda gewenst
Nightmare
bedankt.
beast
beterschap maatjevan beast and family
Luminous Flux
QUOTE (Nightmare @ Oct 8 2008, 11:10 AM) *
kijk maar niet te veel naar mijn suffe kop, dit kan schade veroorzaken !!

is dat dan ook de reden waarom je in een ziekenhuisbed bent beland?

QUOTE (goelette @ Oct 8 2008, 12:37 PM) *
kun je nou kiezen van waaruit je poept?

LOL

ik wens je beterschap en hoop op een snel herstel zodat je gewoon weer je stuitje op de stoel van de element kunt nestelen en cruisen met die machine!
Marco DXI 92
Beterschap kerel.
Fonzie
Sowieso beterschap, maar eeeh vind je weder helft je kontje dan wel nog "knakig"?
Nightmare
als de wonden helen, en er korsten op zitten is het "knakkig" genoeg !!
en daarbij zijn we ook nog eens getrouwd ................. het hoeft niet meer te knakken. nu noemen we het gewoon "zit vlees" ........
maikel74
Beterschap kerel.

En die tip die je me gaf van die spuiter achter boels in heerlen.
Dat was een goede tip, heeft alles bekeken en volgens hem was het oppervlakkig roeest, zonder teveel schade.

En de prijs was ook leuk om te horen tegen over vele anderen.
Dus denk dat hij daar begin volgend jaar ergens word gemaakt.
Nightmare
QUOTE (maikel74 @ Oct 9 2008, 01:20 AM) *
Beterschap kerel.

En die tip die je me gaf van die spuiter achter boels in heerlen.
Dat was een goede tip

bedankt, en graag gedaan.
legend01
Oh ja, bijna vergeten, beterschap gewenst en met die rol (huisvuilzakken)komt wel goed. lol
lord_fornax
Cool, drie uitlaten!
Ik zou het zo laten, ben je een stuk sneller klaar met de dagelijkse dump.

Oe, valt me iets in, als je nu gaat dumpen, en flink perst, springen die wonden niet open?? of is dat te ranzig??

Beterschap iig !!

Heb je nu ook een kale bips??
Nightmare
QUOTE (lord_fornax @ Oct 9 2008, 07:44 PM) *
Oe, valt me iets in, als je nu gaat dumpen, en flink perst, springen die wonden niet open?? of is dat te ranzig??

Beterschap iig !!

Heb je nu ook een kale bips??

nee, die wonden springen niet open, ze zijn open !! en ze zitten niet bij de grote beer ............... maar hoger.
en nee, mijn bibs is nog niet kaal. maar als het zo verder gaat met verschonen dan wel !! auww .........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.