Help - Search - Members - Calendar
Full Version: aaaarg....fuck autostyle!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Klaagbaak
Hondapower
Geef je 1000 euro uit aan een bumperset,

staat vervolgens dezelfde voorbumper een jaar later in de autostyle catalogus!

grrr...

Ik doe mijn auto weg en ik koop een S2000.
Dan ben ik van het gezeik af.
goelette
ik durf het bijna niet te vragen..... wat kost ie bij autostyle?

BTW je was lekker wel de eerste. En tja, als je wil dat je de enige bent met een bumper, dan zul je hem toch zelf moeten maken ben ik bang. Zou een beetje een slechte zakenman zijn die een bumper ontwerpt en er dan maar 3 van verkoopt...

Succes met de verwerking van de harde klap happy.gif

Greetzzz
Hondapower
als ik het uitreken dan zit ik ongeveer op dezelfde prijs.
de set van 1000 euro die bestaat uit voorbumper achterbumper en sideskirts.

Ach ja, de achterbumper verkopen ze toch niet.
Maxim
Nog niet.....happy.gif
Nightmare
ach ja....waarom zou ik ook de eenigste zijn met dit probleem !!!
welkom bij de club.
ik kocht toch ook mijn bumper bij tss tuning met de veronderstelling dat die dan ook alleen in duitsland te koop was.
staat die godv*#**domme ook in het nieuwe autostyle boek !!
wel veel duurder wel te verstaan.
Maxim
Auto-Style is net als Wehkamp.

Ze willen immers een zo groot mogelijk pruductassortiment hebben. Maar inderdaad extreem vervelend als je je moeite doet om iets apparts te verkrijgen en voordat het goed en wel gemonteerd en gespoten is, is het al te koop via Auto-Shit.
Marco DXI 92
Mijn ervaring met autostyle is helaas geen goeie.
Had me traanplaatmatten besteld voor mijn civic. Blijkt dat het nep-matten zijn, die voor geen meter uitzien en nog slecht gesneden zijn ook. Er waren zelfs kleine stukjes uit en nog meer beschadigingen.
En Heuts automaterialen in Maastricht zegt dan heel fijn: "je hebt ze besteld en we nemen het niet retour"

Da's lekker, ff 75 eurootjes naar de kl*te. :-(

Zelfs de nep-matten die je standaard kunt krijgen zijn nog mooier, maar wel vele malen goedkopenr. Deze zijn gewoon een dik stuk keukenvloerbedekking met een traanplaat printje er op.

Ik heb ze terug gestuurd en ook een klacht naar autostyle gestuurd. Ben benieuwd wat de reaktie wordt.
Pasadino
waarschijnlijk is de reactie 0:(
Nightmare
deze reactie beland gewoon op dezelfde hoop,als waar al die andere boze reactie ook heen gaan.
en na een jaar worden deze boze brieven gebruikt om de nieuwe autostyle catalogussen te drukken !!!
zo hebben ze weer geld gespaard,en leveren dan het jaar daarop weer klote materialen voor de daarop vogende catalogussen.
is ook een manier om centjes te verdienen......
Maxim
Maar dat zou betekenen dat ze over 3 jaar een overschot aan papier hebben liggen.

Ik denk dat ze er confetti van maken.
Pasadino
happy.gif happy.gif happy.gif
Marco DXI 92
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. happy.gif

Heb mail gekregen dat ze helemaal niet moeilijk doen met ruilen en dat ik het via Heuts kan regelen.

Ben vandaag dan ook naar heuts gegaan met die mail en ben toen (door een andere medewerker) geholpen en deze heeft het geregeld voor me. Lag in dit geval dus blijkbaar niet aan autostyle, maar aan de medewerker van heuts die me vorige week geholpen heeft.

Over 2 dagen heb ik de echte traanplaatmatten in huis.

yyyyoooooeeeeeehhhhhhoooooeeeeeee biggrin.gif

Dus 1 papiertje gaat van de grote stapel af. :P
Maxim
Hou me op over Heuts.

De meeste daar weten niet eens het verschil tussen een CRX en een Kadett.
Pasadino
lucky basterd, heb eens problemen gehad met een uitlaat bij heuts
ze beweerden daar dat een coupe uitlat en een hatcback uitlaat hetzelfde waren
ik toen leek geloofde dat deels en heb hem laten komen
bleek dus veel te ;ang die uitlaat, heb hem toen via de importeur geruild gekregen heuts pff.:zzz
Marco DXI 92
Heuts staat bij mij ook niet meer zo hoog aangeschreven, maar hier in Maastricht zit 1 jongen (Raymond) die helpt je wel goed.
Als ik al bij heuts wat ga halen, dan alleen als hij me helpt.

Als het goed is zitten de platen er in als ik naar het weekend kom.

PS hebben jullie de brief al gekregen over het weekend?
Maxim
De brief voor het weekend zal dinsdag of woensdag aankomen. Hij is Zondag op de post gegaan.
Tinus
Heuts? Das toch die zaak die vroeger auto-onderdelen verkocht en nu bloempotten en tuinfakkels enzo?
Maxim
Past in het ruitje:

Kwantum
Blokker
Halfords
Xenos

allemaal hetzelfde
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.