Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Telkens Opnieuw Inloggen
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Mededelingen / Vragen > Forum
B00ster
Ik moet elke keer weer opnieuw inloggen? heeft iemand anders dat ook? Normaal log ik me in en dan kan ik ook van de site afgaan en als ik dan op de site kom ben ik weer automatisch ingelogd. Maar uhhh nu dus niet meer
Hondapower
waarschijnlijk heb je een instelling aanstaan dat of de browser geen cookies opslaat of ze weer verwijdert na bezoek.
maikel74
QUOTE (B00ster @ Oct 18 2008, 08:57 PM) *
Ik moet elke keer weer opnieuw inloggen? heeft iemand anders dat ook? Normaal log ik me in en dan kan ik ook van de site afgaan en als ik dan op de site kom ben ik weer automatisch ingelogd. Maar uhhh nu dus niet meer

Dat probleem heb ik ook eens gehad.
ik logde toen niet in en toen meteen naar het forum gaan. Daar je eigen pas inloggen en het probleew was toen weg.
Nightmare
hier geen probleem ...............
Hondapower
log je in vanaf meerdere computers? dan heb je dit ook nm.
B00ster
gebruik 2 pc's maar normaal als ik op de de andere inlog moet ik zowiezo opnieuw inloggen maar nu moest het ineens ook vanaf de zelfde pc maar nu doet ie het weer gewoon en hoef ik niet opnieuw in te loggen dus wat de oorzaak ook was? het heeft zich zelf opgelost.
.Fx
In dit soort forums bestaat de optie om alle cookies door het board gemaakt te verwijderen. Als je dan opnieuw inlogt worden er nieuwe cookies gemaakt en is het probleem verholpen.
Neko Koneko
Ik heb dit probleem ook op meerdere computers. Bij andere forums nooit last van.
Black Knight
hier ook geen probleem happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.