B00ster
Oct 18 2008, 07:57 PM
Ik moet elke keer weer opnieuw inloggen? heeft iemand anders dat ook? Normaal log ik me in en dan kan ik ook van de site afgaan en als ik dan op de site kom ben ik weer automatisch ingelogd. Maar uhhh nu dus niet meer
Hondapower
Oct 19 2008, 02:02 PM
waarschijnlijk heb je een instelling aanstaan dat of de browser geen cookies opslaat of ze weer verwijdert na bezoek.
maikel74
Oct 19 2008, 02:44 PM
QUOTE (B00ster @ Oct 18 2008, 08:57 PM)

Ik moet elke keer weer opnieuw inloggen? heeft iemand anders dat ook? Normaal log ik me in en dan kan ik ook van de site afgaan en als ik dan op de site kom ben ik weer automatisch ingelogd. Maar uhhh nu dus niet meer
Dat probleem heb ik ook eens gehad.
ik logde toen niet in en toen meteen naar het forum gaan. Daar je eigen pas inloggen en het probleew was toen weg.
Nightmare
Oct 19 2008, 02:55 PM
hier geen probleem ...............
Hondapower
Oct 19 2008, 03:23 PM
log je in vanaf meerdere computers? dan heb je dit ook nm.
B00ster
Oct 19 2008, 04:34 PM
gebruik 2 pc's maar normaal als ik op de de andere inlog moet ik zowiezo opnieuw inloggen maar nu moest het ineens ook vanaf de zelfde pc maar nu doet ie het weer gewoon en hoef ik niet opnieuw in te loggen dus wat de oorzaak ook was? het heeft zich zelf opgelost.
.Fx
Oct 21 2008, 09:24 AM
In dit soort forums bestaat de optie om alle cookies door het board gemaakt te verwijderen. Als je dan opnieuw inlogt worden er nieuwe cookies gemaakt en is het probleem verholpen.
Neko Koneko
Dec 12 2008, 08:50 PM
Ik heb dit probleem ook op meerdere computers. Bij andere forums nooit last van.
Black Knight
Jan 7 2009, 04:32 PM
hier ook geen probleem
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.