Help - Search - Members - Calendar
Full Version: T Mobile Web'n Walk
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
is dat wat ?? dus als vervanger voor thuis draadloos internet.
en de snelheid ?? is die gelijk aan orange ??

klik

Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Nov 6 2008, 01:41 PM) *
is dat wat ?? dus als vervanger voor thuis draadloos internet.
en de snelheid ?? is die gelijk aan orange ??

klik

Dit gaat via het gsm netwerk. Is heel traag.
Orange is 20Mbit en dit is maar 2Mbit. Dus 10x zo traag.
Verder haal je die 2Mbit nooit.

Dus totaal geen vervanging. Gewoon Orange houden. Alleen als je er niet bij belt (vast) dan is telfort adsl goedkoper.
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ Nov 6 2008, 03:27 PM) *
Alleen als je er niet bij belt (vast) dan is telfort adsl goedkoper.

dacht ik al. ik bel idd niet via Orange, dus ga een bij telfort kijken. is telfort net zo betrouwbaar en snel als Orange ??
Hondapower
QUOTE (Nightmare @ Nov 6 2008, 06:16 PM) *
dacht ik al. ik bel idd niet via Orange, dus ga een bij telfort kijken. is telfort net zo betrouwbaar en snel als Orange ??

Betrouwbaarheid weet ik niet, maar is precies even snel want het is beide ADSL2+
Alleen het modem verandert.
Mijn ouders hebben ook Wanadoo/Orange/Online en heb ook laatst naar Telfort gekeken maar als je een Wanadoo abo hebt met bellen erbij dan is dat goedkoper dan Telfort+bellen.
Maar alleen de ADSL is bij Telfort dacht ik 20euro/maand.

Bij Telfort moet je wel opletten want in de voorwaardes staat dat je geen toegang hebt tot nieuwsgroepen.
lord_fornax
QUOTE (Hondapower @ Nov 6 2008, 07:01 PM) *
Bij Telfort moet je wel opletten want in de voorwaardes staat dat je geen toegang hebt tot nieuwsgroepen.

Ook niet naar een payserver??
B00ster
Ik gebruik T-mobiel voor 10 euro p/m onbeperkt surfen binnen nederland.
Ja surfen want downloaden of een youtube filmpje kun je wel vergeten duurt half uur voor je een filmpje compleet kunt kiujken.
Maar om wat te zoeken en MSN op Internet of natuurlijk de favoriete forums te volgen is het wel geschikt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.