Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto Stelen ? Zo Doe Je Dat .........
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
klikkie
legend01
Ik geloof mijn ogen niet,dit kan toch niet waar zijn.
Luminous Flux
wow... zo simpel... zelfs die 6-serie zonder enige moeite, gewoon met een universal remote van de aldi of ofzo...
B00ster
Staat alweer hongaarse of tsjechse taal bij, ongelooflijk
Honda_Madness
Zitten vast wel wat dingen tussen die kunnen.
Zo werken verschilde merken met een vacuum slot. Die van mijn vriendin was kapot (gewoon de greep en slot was 1 geheel) en als je 3x aan de hendel trok sprong hij open. Altijd precies bij de 3de keer.
Ook dat met die magneet, dat komt eigenlijk een beetje neer op wat je in de films ziet met een sjimmy (soort lineaal).
Zo waren er vroeger bv ook bmw´s waarbij je de achterramen zo naar beneden kon drukken.
Ieder merk heeft zo wel zijn rare eigenschappen en fouten....
Met die afstandbediening moet ook kunnen met oudere systemen, stond toen nog in de krant.
Als je binnen bereik was met een afstandbediening die signalen opneemt kom je er in.
Al zijn deze filmpjes wel erg ongeloofwaardig trouwens...
Avaloon
QUOTE (Nightmare @ Nov 8 2008, 10:27 AM) *

AR156? happy.gif
Nightmare
QUOTE (Avaloon @ Nov 17 2008, 10:08 PM) *
AR156? happy.gif

...........

goelette
QUOTE (Avaloon @ Nov 17 2008, 10:08 PM) *
AR156? happy.gif

Snap um niet helemaal maar in een ar 156 hoef je toch niet in te breken? Meestal laten de eigenaren de deuren open en sleuteltjes in het contact. Want:
a) niemand wil die vieze dingen
b) als iemand ze toch wil jatten, dan lukt dat niet want die poepdingen starten nooit, of komt niet ver
c) als toch iemand hem gestart en ver weg krijgt is de oude eigenaar blij dat ie er van af is, krijgt hij misschien nog iets van zijn geld terug van de verzekering.

biggrin.gif
Nightmare
QUOTE (goelette @ Nov 17 2008, 10:45 PM) *
Snap um niet helemaal

gezien op ar 156 forum ............. cool.gif
Black Knight
toch geen alarm gaat dus
Hondapower
En toch geloof ik het niet helemaal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.