Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kit Resten Verwijderen?!
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Luminous Flux
ik ben bezig met de H-emblemen op de motorkap en achterklep te vervangen met brand new one's van de dealer (dikke 15eurie per stuk die plastic krengen) die ik heb laten spuiten in de kleur van de auto... achter was zo gefixt maar de vorige eigenaar heeft het embleem op de motorkap vastgezet met kit (en is daar niet heel zuinig mee omgesprongen)... mijn guess is dat ie het embleem wilde verwijderen en er toen achter kwam dat er nog 2 gaatjes in de kap zaten en geen zin(lees: geld er voor over) heeft gehad om die weg te werken ofzo en de bevestigingspuntjes van het embleem afgebroken heeft en dus het embleem er maar weer terug op gekit heeft sad.gif

hoe verwijder ik deze kit "nice & safe" zonder de lak van de motorkap te beschadigen?

p.s. zal ook ff fototjes posten in mijn who is who zodra het voorste embleem er ook op zit... rest me alleen nog zwarte wielen te kopen na de winter en dan is de coupe (van buiten) full black biggrin.gif
Hondapower
Kit...tja lastig.
Ik zou m warmmaken met een fohn en dan voorzichtig aan 1 kant proberen op te lichten zonder de lak te raken en dan met een scherp mesje de kit doorsnijden.
Luminous Flux
ik heb gister al een hele tijd staan fohnen maar ben er weinig mee opgeschoten... de lak/motorkap werd warmer dan de kit, wil die kit er z.s.m. van af hebben zodat ik mijn voorste embleem er op kan zetten!
Luminous Flux
tja, dat is een oplossing.. maar bij de omschrijving van de kit-verwijderaar staat: "Bij poreuze materialen en geverfde ondergronden kan vlekvorming optreden"
Hondapower
ik heb nog wel een idee.
Met een touwtje.
Een dun (sisal) touwtje nemen en daarmee zeg maar de kit doorzagen onder het logo.
beast
het beste is een dunne vislijn en dan de resten met de vingers verwijderen , gewoon blijven wrijven , dan rolt het eraf, kost zweet, maar de weinigste beschadiging
Luminous Flux
bedankt voor jullie reacties... heb op CCH dezelfde vraag gesteld en daar kwam iemand met caramel-schijven aanzetten, vislijn/touwtje is ook een goede optie want er is makkelijk aan te komen... dat ik daar zelf niet op ben gekomen!
.Fx
Als je je vingers er maar niet aftrekt, want die shit is toch behoorlijk scherp!
Luminous Flux
bedankt voor de tip FX! wil natuurlijk niet mijn vingers verliezen!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.