Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Zweet Je Veel, Lees Dit Dan Eens .........
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
herken je dit:

je hebt het niet echt warm, maar toch klotst de zweet je onder je oksels vandaan !!! je wast je maar weer eens onder je armen, nieuwe deo en weer verder.
maar na een uurtje weer hetzelfde ............ klets natte oksels ....................... echt balen dus, en je deo werkt voor geen meter.

ik heb eens wat rond gezocht op het internet en wat denk je .... ?? er bestaan zelfs forums over dit onderwerp !!!!
nu ben ik direct naar de drogisterij gegaan en heb me voor 20 euro Syneo 5 gekocht en geprobeerd.

wat denk je ?? al 3 dagen kurk droge oksels !!! nog geen druppel meer !!!
echt geweldig. Syneo 5 is gewoon een waterig dunne vloeistof op alcohol basis. s'avonds gewoon effe wassen, zoals gebruikelijk, half uurtje wachten en dan 3x onder elke oksel spuiten, nachtje slapen (zonder last hiervan te hebben, want het is zo weer weg) en de volgende ochtend ook gewoon weer je gebruikelijk ochtend ritueel volgen met deo en al.
dus je merkt er niets van, en het kost geen enkele extra moeite dit te doen, en dit dan elke 5 dagen herhalen en je bent okselzweet vrij !!

hoe het werkt weet ik niet, intereseert me ook niet, maar het werkt. het is iig niet schadelijk of zo. het is gewoon te krijgen bij elke drogisterij, en je hebt er lang plezier van, want je gebruikt maar heel weinig. ik denk zeker een half jaar.

doe er je voordeel mee.

ow ja, post ook effe als je het gaat proberen, en wat je bevindingen zijn.
lord_fornax
Ben je vertegenwoordiger van dit spul?? happy.gif

Ik ga het eens proberen.. Heb er ook aardig last van.
Ik heb al diverse producten geprobeerd, ze werken enkele weken, daarna lijkt het of mijn oksels eraan gewend zijn, en werkt het were niet meer.

Nightmare
QUOTE (lord_fornax @ Nov 12 2008, 09:28 AM) *
Ben je vertegenwoordiger van dit spul?? happy.gif nog niet ....... hihihi

Ik ga het eens proberen.. Heb er ook aardig last van.
Ik heb al diverse producten geprobeerd, ze werken enkele weken, daarna lijkt het of mijn oksels eraan gewend zijn, en werkt het were niet meer.

ik heb ook al van alles geprobeerd, van de dry deodorant's, tot diverse poeders, waar ik alleen maar vlekken van in mijn kleding kreeg, en de werking was altijd nul. maar gelijk na het eerste gebruik van dit spul was het al gelijk raak !! kurk droog, en dat 4 dagen lang. er bestaan zeer veel producten tegen transpiratie waarvan ik het bestaan niet eens wist, en op dat "zweet" forum worden die allemaal besproken en uitgebreid getest. ik heb nu toevallig gisteren na 5 dagen de 2e keer gebruik gemaakt van dit spul. en weer kurk droog.

angel
"Therme" werkt hetzelfde als deze.
Krijg je ook bij de drogist. Werkt ook voor 5 dagen.
Moet je ook s'avonds op schone droge oksels spuiten.
En ja, je bent ook zweetvrij.
Beter dan alle rotzooi deo's wat hun belofte niet nakomt.
Het enige verschil, er staat geen Man op. Dus lekker vrouw vriendelijk.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.