Help - Search - Members - Calendar
Full Version: +1 Voor De Suv
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Merlijn
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt

http://www.dumpert.nl/mediabase/328371/459...wegslepen_.html
beast
cooooooooolllllllllllllll
Black Knight
erg gaaf dus erg simpel rijdt ha
Black Knight
toch cool.gif biggrin.gif wink.gif
.Fx
Hahaha, die Japanners toch...
Neko Koneko
QUOTE (Merlijn @ Dec 11 2008, 10:32 AM) *

Je bedoelt juist

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

Kan zich blijkbaar niet aan de regels houden, en als je dat niet kunt kan je het in het leger wel shaken :P
B00ster
QUOTE (Neko Koneko @ Dec 19 2008, 01:18 PM) *
Je bedoelt juist

[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

Kan zich blijkbaar niet aan de regels houden, en als je dat niet kunt kan je het in het leger wel shaken :P

Nee juist wel
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Toont inovatief, doorzettingsvermogen, alphamale gedrag (ook al was het een vrouw volgens mij) en vastberadenheid.
Is toch net wat die oelewappers nodig hebben daar?
Luminous Flux
precies, want uiteindelijk schieten ze toch op vrouwen en kinderen met verrijkt uranium in hun kogels... dus aan de regels houden is hooguit een pre maar geen vereiste!
Neko Koneko
Fluxje, weet je wel waar je het over hebt? Mijn broertje heeft met het leger in Afghanistan gezeten, en ze schieten daar heus niet op vrouwen en kinderen (tenzij ze een bomgordel dragen ofzo).
Luminous Flux
bate has been bitten, je hoeft me niet zo degraderend aan te spreken hoor... we hebben allemaal wel een vader, broer, neef of oom in het leger zitten die uitgezonden is geweest... believe me, ik weet alles van de tragedies of war! en wij weten allebei heel goed dat er genoeg dingen gebeuren die het daglicht beter niet kunnen zien. en sinds je jezelf zo aangevallen voelt door mijn post en je er zo serieus op in gaat dat ik bijna een traantje weg moet pinken voor jou en je broertje: amerikanen schoten met verrijkt uranium in kogels, dat heeft dus niks met jou broertje te maken en zijn dienst in afghanistan... tenzij je broertje has served in the american army?

ohwja, ze doen wel aan friendly fire, euhm... [X] ongeschikt...
Neko Koneko
Was niet degraderend oid bedoeld, sowwy :'(
Luminous Flux
haha, okay... mijn reactie was ook een beetje aan de aangebrande kant, past niet bij de "kerstgedachte"

euhm... zand er over happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.