Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 2008 Honda Accord Coupe Ex-l V6 Automaat
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Who's Who
Frenne
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste post. Ik hoop dat jullie mijn nieuwe Honda ook zo waarderen.

Dit is mijn 2008 Honda Accord Coupe EX-L V6 sinds eind november 2008 in mijn bezit. De auto is uiteraard ingevoerd uit Amerika.

Op de onderstaande foto's staat de auto zonder Honda Factory Performance pakket. Dat pakket is na de keuring geinstaleerd (behalve de 19 inch wielen, want het weer is me nog te slecht). Maar de standaard 18 inch staan hem zeker niet slecht. Een voorbeeld foto van een geinstalleerd HFP pakket staat op de bijgaande foto van de rode Honda Accord Coupe.

Voorbeeld van het HFP-pakket:

Als het beter weer is, dan gaan de nieuwe velgen eronder en zal ik nieuwe foto's maken en ze plaatsen als jullie geinteresseerd zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Nightmare
het is idd een plaatje van een wagen !! ik had em al gezien op e-bay, en best voor leuke prijzen. heb je em al op kenteken ??
hoe heb je deze naar nederland gehaald ?? direct, of via een ander eu land ??
en waar zit nu je mist achterlicht ??

ow ja, deze post hoort eigenlijk in de "who's who" als voorstel topic.
Merlijn
Topic verplaatst!

en wat een droomwagen! niet normaal. Welkom!
Hondapower
mooie auto!
Mestreechter_Hondagek
damn wat een vette bak. Zeker het mooiste model accord coupe wat honda uitgebracht heeft.
Black Knight
vette honda happy.gif
.Fx
Welkom! Erg mooie wagen hoor, en vrij uniek in Neerland lijkt me.

Ik vind trouwens wel de meest recente Honda modellen erg "audi" aandoen.
Frenne
QUOTE (Nightmare @ Jan 8 2009, 09:48 PM) *
het is idd een plaatje van een wagen !! ik had em al gezien op e-bay, en best voor leuke prijzen. heb je em al op kenteken ??
hoe heb je deze naar nederland gehaald ?? direct, of via een ander eu land ??
en waar zit nu je mist achterlicht ??

ow ja, deze post hoort eigenlijk in de "who's who" als voorstel topic.

Ik heb de auto sinds eind november 2008 op kenteken. Een aangepast kenteken "Amerikaans" model en vrijstelling op het daadwerkelijke papieren kenteken.

Ik heb de auto gespot via Internet en hem via een importbedrijf laten importeren. Zij hebben alles verder afgehandeld en de extra´s gemonteerd. De auto is in Nederland gekeurd, omdat in Duitsland de auto ook niet voorkomt.

Het mistachterlicht zit nu in de "normale" achterverlichting gebouwd. Voor de keuring is dat niet toegestaan. Daar is toen tijdelijk een andere oplossing voor gevonden.
Frenne
Overigens iedereen bedankt voor de complimenten! Erg leuk om te horen dat er meer liefhebbers zijn.
Marco DXI 92
Gave auto hoor!

Welkom hiero.
Frenne
QUOTE (Marco DXI 92 @ Jan 9 2009, 05:19 PM) *
Gave auto hoor!

Welkom hiero.

Thanx!
B00ster
Welkom hier en een zeer mooie wagen al vind ik de kont iets te schuin lopen (kofferdeksel/bumper) maar voor de rest, een wolk van een wagen. Denk dat ie in het echt nog mooier is
legend01
Hij mag 'm gelijk bij me voor de deur zetten en dan geef ik 'm graag mijn Lude mee en dat wil al iets zeggen,niet.
Frenne
QUOTE (B00ster @ Jan 9 2009, 06:19 PM) *
Welkom hier en een zeer mooie wagen al vind ik de kont iets te schuin lopen (kofferdeksel/bumper) maar voor de rest, een wolk van een wagen. Denk dat ie in het echt nog mooier is

De achterkant vind ik zelf ook ietsjes minder geslaagd, maar niettemin ben ik erg tevreden met de auto. Ik heb de auto gekocht vanaf foto's, dus het was voor mij eigenlijk ook bezien hoe de auto in het echt eruit zag. Bij de eerste aanblik van de auto was ik meer dan 100% tevreden. Het is een grote ruime coupe en na de aanpassingen een echte dreammachine. Vooral de voorkant is na de verlaging, bespoilering en met Xenon in de normale verlichting én mistlampen. Ja... ook Xenon in de mistlampen. In ieder geval voor mij een topauto! Maar ook anderen vinden de auto er geweldig uitzien.
Luminous Flux
Welkom! mooie accord, zal wel erg lekker rijden... wat is de motorcode?
Frenne
QUOTE (Luminous Flux @ Jan 10 2009, 12:51 PM) *
Welkom! mooie accord, zal wel erg lekker rijden... wat is de motorcode?

Ik heb geen idee. Er ligt een 3.5 liter motor in met VCM. Misschien kun je hier wat meer informatie vinden.

http://automobiles.honda.com/accord-coupe/
Nightmare
ik vind die schuine achterkant juist wel heel mooi. geeft iets meer sportiviteit aan de coupé lijn.
Nightmare
ow ja, ook last van de "slurp tax" ??
beast
welkom hier en mooie auto
Frenne
QUOTE (Nightmare @ Jan 10 2009, 05:03 PM) *
ow ja, ook last van de "slurp tax" ??

Nee, geen last van de slurptax. De auto stond al voor februari 2008 op naam in Amerika. Nog speciaal naar gezocht.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.