Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Schermen Voor..
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Modellen > Civic
.Fx
Oké, na een onfortuinlijke ontmoeting met een touringcar afgelopen zomer heb ik nu een schitterende deuk + lakbeschadiging = roest in het spatscherm linksvoor. Nu heb ik twee nieuwe polyster schermen gekocht, maar hoe krijg ik die oude er af? Heb het eens rondom bekeken en kan maar één bout ontdekken. Moet ik iets anders verwijderen (ik denk hierbij aan koplampen e.d.), om deze er af te krijgen?
goelette
maar 1...? Das wel heel erg weinig happy.gif

Als je de motorkap open doeyt moet je er al een stuk of 5 zien zitten aan de bovenkant. Verder zit er 1 achter de deur, als je die een beetje open doet kun je er net bij. Dan zit er nog 1 helemaal onder aan bij de deur, maar daar kom je wel gewoon bij als de deur dict is. En tenslotte zit er ook nog vaak 1 of 2 achter de bumper bij de koplampen.
Dus bumper ff eraf, en motorkap en deur even open zetten.

Als je de nieuwe schermen al hebt kun je met een beetje fantasie toch ook wel zien waar de bouten moeten zitten... daar zijn die gaten namelijk voor happy.gif
Hondapower
Ik zou die poly schermen wel heeeeeeeeel goed (laten) gladschuren en plamuren voor het spuiten, anders krijg je er een maanlandschap op.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.