blow
Aug 25 2003, 03:54 PM
Hi Allen,
Ik heb een vraagje, op het moment dat mijn motor goed warm is ( danwel ver gereden 125 km; danwel een beetje doorgereden ).
Als ik dan mijn auto uitzet, en zeg binnen 5 minuten weer wil starten start deze niet.
Pas zodra mijn motor goed is afgekoeld, wil die weer starten ( Honda civic overigens ).
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde ( Honda Prelude ).
is dit een ingebouwde beveiliging van Honda? ( Zou overigens niet weten ter beveiliging van wat maar goed;P ).
In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Grtzz Blow
goelette
Aug 25 2003, 05:15 PM
Brandstofrelais. Foutje in zeer veel honda's.
Reparatiehandleiding te vinden op de site in de techcorner.
Succes!
Maxim
Aug 25 2003, 05:22 PM
Nou, het zou het brandstofrelais kunnen zijn. Uit welk jaar is de Civic?
Je kunt het brandstof relais uitbouwen, het kapje eraf halen en de contacten opnieuw solderen. Zie ook onze Techcorner. Mocht het niet lukken, stuur me een mail en ik help je.
maxim-crx@home.nl
blow
Aug 25 2003, 05:50 PM
K Bedankt voor de replies,
Binnenkort maar weer solderen
Tis dak ut leuk vind:) Maar geloof dat je het ook leuk moet vinden wil je een honda hebben
Nogmaals bedankt.
Ps. Ik weet niet of er geinteresseerde zijn, maar binnenkort ( hangt beetje van mijn vrije tijd af ).
Kan ik Neon bieden tegen aantrekkelijke prijzen ).
Grtz blow
Maxim
Aug 25 2003, 07:03 PM
Wat zijn aantrekkelijke prijzen?
blow
Aug 27 2003, 09:18 PM
Zoals het er nu naar uitziet.
voor 2 x 30 cm ( intern neon )
Ongeveer 20 euro
Maxim
Aug 27 2003, 09:47 PM
Als je zeker weet wat het kost en als je er genoeg kunt krijgen, post het dan in te koop aangeboden.
Daar zal zeker interesse in zijn.
Filter
Sep 5 2003, 01:36 PM
Zeker weten dat het het brandstof relais is. Had mijn civic ook last van. Ik heb me een jaar te pleures gezocht naar het probleem. Maar gelukkig was er iemand in de club om dit probleem op te lossen en inderdaad het brandstof relais. Kost maar ongeveer een kwartiertje van je kostbare tijd als je een keer weet wat het is.
lord_fornax
Sep 5 2003, 05:32 PM
Ik had hetzelfde probleem, alleen toen wist nog niemand het, of wilde het niet aan mij vertellen, dat kan ook...
inmiddels ligt mijn vistikje al op de sloop...
Filter
Sep 6 2003, 01:01 AM
Vistikje?
Merlijn
Sep 6 2003, 09:15 AM
civicje? :sarc
lord_fornax
Sep 7 2003, 01:06 AM
:zzz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.