Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Game Topic
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
x.x.sanzi
Omdat iedereen zo enthousiast praat bij Booster, moet er maar ff een topic geopend worden :P

@roy: whaha heb je die race versie van de nsx-r ook al?

hm geen idee, zou goed kunnen :P komend zoveel namen voor bij dat ik het eigenlijk niet weet, en ik race altijd in de zelfde wagen, omdat het daar goed mee lukt :P
B00ster
Hier zal het beter tot zijn recht komen, persoonlijk vindt ik wel een paar versies van nfs goed, Underground I en II, Most wanted, carbon en Undercover springen er wel uit. Prostreet vind ik toch wel het allerslechts van de hele serie, heb ik echt geen plezier aan beleeft.
Luminous Flux
speelde vroeger eigenlijk meer op de computer/game console... heb NFS 1 t/m ... gespeeld, ook porsche challenge was toen der tijd erg goed! toen kwam Fast & the Furious en begon de NFS underground reeks waarvan ik 1 en 2 heb gespeeld... nfsu2 vond ik wel goed alleen jammer dat je auto's vaak gedwongen extreem/overdone moet tunen voor de punten/sterren anders kom je niet verder in het spel!
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ Apr 18 2009, 03:51 AM) *
speelde vroeger eigenlijk meer op de computer/game console... heb NFS 1 t/m ... gespeeld, ook porsche challenge was toen der tijd erg goed! toen kwam Fast & the Furious en begon de NFS underground reeks waarvan ik 1 en 2 heb gespeeld... nfsu2 vond ik wel goed alleen jammer dat je auto's vaak gedwongen extreem/overdone moet tunen voor de punten/sterren anders kom je niet verder in het spel!

ik ben begonnen bij NFS underground 2, en toen begon ik het leuk te vinden haha :P most wanted heb ik ook maar daar ben ik nooit ver mee gekomen, misschien weer eens van voor af aan beginnen, maar uiteraard eerst burnout uitspelen. ook heb ik PG4 maar daar heb ik nog nooit naar gekeken, geen tijd haha :P
Luminous Flux
haha, ja... ik had op een gegeven moment dat mijn PS2 kapot ging, ipv een nieuwe PS2 te kopen wilde ik wachten op de PS3... maar uiteindelijk miste ik het gamen niet echt en heb ik nooit meer een nieuwe console gehaald haha, wil wel nog een PS3 kopen vanwege blueray! maar de tijd en zin om te gamen is er een stuk minder dan toen ik mijn PS2 nog had.
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ Apr 18 2009, 01:39 PM) *
haha, ja... ik had op een gegeven moment dat mijn PS2 kapot ging, ipv een nieuwe PS2 te kopen wilde ik wachten op de PS3... maar uiteindelijk miste ik het gamen niet echt en heb ik nooit meer een nieuwe console gehaald haha, wil wel nog een PS3 kopen vanwege blueray! maar de tijd en zin om te gamen is er een stuk minder dan toen ik mijn PS2 nog had.

ja dat geloof ik, bij mij was het andersom, ik had een 360, die ging stuk, en ik kon toch niet zonder, dus nu heb ik naast me kapotte, een werkende staan haha.
.Fx
Heb mezelf een tijdje terug ook een 360 aangeschaft, omdat het repetoire van de 360 me toen het meeste aansprak. Ik weet niet of de PS3 beter, en eerlijk gezegd interesseert het me niet zo.

Wat NFS betreft vond ik Carbon het beste, omdat die kutdragraces niet inzaten, en wel die downhill-levels (die ik persoonlijk erg leuk vond, vooral de laatste). En ook was het niet langer nodig om je auto overdreven optisch te tunen om verder te komen.

Daarna komt bij Underground 1, omdat daar de Civic in zit. ProStreet vind ik inderdaad de slechtste, en ik speel NFS al sinds deel 2. Ik vind zelfs de Porsche Challenge leuker dan ProStreet.

Roy
QUOTE (x.x.sanzi @ Apr 17 2009, 07:38 PM) *
Omdat iedereen zo enthousiast praat bij Booster, moet er maar ff een topic geopend worden :P

@roy: whaha heb je die race versie van de nsx-r ook al?

hm geen idee, zou goed kunnen :P komend zoveel namen voor bij dat ik het eigenlijk niet weet, en ik race altijd in de zelfde wagen, omdat het daar goed mee lukt :P

Ja die heb ik ook al..

Ik vind de S2000 GT1 met 540 pk wel vet.. en dan in t wit.. en dan ook nog dat geluid.. lmaosmiley.gif

In welke rijd/reed jij het meeste?
Luminous Flux
QUOTE (x.x.sanzi @ Apr 18 2009, 07:22 PM) *
ja dat geloof ik, bij mij was het andersom, ik had een 360, die ging stuk, en ik kon toch niet zonder, dus nu heb ik naast me kapotte, een werkende staan haha.

hahaha, ja ik heb dat kapotte ding ook nog steeds... weet eigenlijk niet eens waarom ik die bewaard heb want het zal niet zo zijn dat als ik op een ochtend wakker wordt dat kaboutertjes stiekem dat ding voor me hebben gemaakt tongue.gif
.Fx
Je kunt hem vaak voor cheap laten repareren bij van die chipgasten. Vaak gaat het om hetzelfde "bekende" probleem bij die dingen.
x.x.sanzi
QUOTE (Luminous Flux @ Apr 19 2009, 02:01 AM) *
hahaha, ja ik heb dat kapotte ding ook nog steeds... weet eigenlijk niet eens waarom ik die bewaard heb want het zal niet zo zijn dat als ik op een ochtend wakker wordt dat kaboutertjes stiekem dat ding voor me hebben gemaakt tongue.gif

niet ? .... Ooh...
legend01
QUOTE (x.x.sanzi @ Apr 19 2009, 12:23 PM) *
niet ? .... Ooh...

Hahahahaha laugh.gif laugh.gif muts! angel.png whistle.gif
maikel74
Wat veel mensen niet weten is dat de garanties van de Xbox360 tot 3 jaar zijn verlengt, dus ook die je 2 jaar geleden hebt gekocht. Dit is gedaan omdat er met de Xbox met het oude shipset en moederbord veel problemen zijn. zoals, Rod, en bekraste dvdtjes.

Wel moet hij niet omgebouwt zijn of ge-mod.

Luminous Flux
^ jammer dat ik dan een PS heb, daar geldt dat zeker weer niet voor...
x.x.sanzi
QUOTE (maikel74 @ Apr 19 2009, 07:48 PM) *
Wat veel mensen niet weten is dat de garanties van de Xbox360 tot 3 jaar zijn verlengt, dus ook die je 2 jaar geleden hebt gekocht. Dit is gedaan omdat er met de Xbox met het oude shipset en moederbord veel problemen zijn. zoals, Rod, en bekraste dvdtjes.

Wel moet hij niet omgebouwt zijn of ge-mod.

ja ik heb mijn oude 4 jaar geledengekocht ofzo. maar hij is nu allanger stuk, waarschijnlijk inderdaad binnen die 3 jaar. nja whatever, heb nu toch al een nieuwe haha :P, die oude had zowiezo veel problemen, bleef altijd ( echt altijd ) in de eerste 5 minuten van een spel vasthangen. dit wist ik dus, de eerste 5 minuten deed ik niets, en dan moest ik hem dus opnieuw opstarte en dan was er niets meer aan de hand haha, raar ding blink.gif
.Fx
..en die eindigde dus met een "red circle of death".
Neko Koneko
Red Ring of Death wink.gif Mijn broertje heeft al 2 jaar ofzo een 360, nooit problemen mee.
.Fx
Vond die witte xboxjes niet zo mooi, heb dus maar een Elite gekocht :P
Neko Koneko
Ik heb de soundtrack van Super Smash Bros Brawl gedownload. Meer dan 300 (!) tracks, heerlijke nostalgia happy.gif
x.x.sanzi
QUOTE (Neko Koneko @ Apr 21 2009, 10:39 PM) *
Ik heb de soundtrack van Super Smash Bros Brawl gedownload. Meer dan 300 (!) tracks, heerlijke nostalgia happy.gif

haha ik heb van die ringtone deuntjes ervan xD wel lache, en mijn smstoon is het 'mario-komt-uit-een-groene-buis' geluidje
Luminous Flux
doet me denken aan mushroom man van butch... was vorig jaar dope in de house-scene! mushroom man - butch
x.x.sanzi
Lol klinkt leuk :-) chiptunes !

ik luister Dubmood das leuke muziek, ook chiptunes, moet ik wel voor in de stemming zijn, anders word je er helemaal gek van, ik heb een aantal platen met een leuke bass erin, leuk voor in de auto, vind ze niet op internet, wel deze om dan toch in de mario stijl te blijven: http://www.youtube.com/watch?v=o1CWyJ3jAdo
Luminous Flux
deze is ook grappig: Super Mario Play
.Fx
Toch eindelijk maar eens aan GTA IV begonnen. Autorijden is overigens best pittig, want die (^*#%(*@#%^($-camera volgt de wagen niet echt heel goed.
Neko Koneko
QUOTE (x.x.sanzi @ Apr 22 2009, 07:20 PM) *
haha ik heb van die ringtone deuntjes ervan xD wel lache, en mijn smstoon is het 'mario-komt-uit-een-groene-buis' geluidje

Dat is wel cool ja happy.gif Mijn huidige ringtone is het intro deuntje van Dr. Who :P
Hondapower
Het laatste spel dat ik heb gespeeld was de eerste versie van GTA!
.Fx
Gisteren maar weer eens aan NFSU1 begonnen. Uiteraard weer met een Civic. Draait als een tierelier met die corny graphics.
Neko Koneko
Mario Brothers on Tesla Coil

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.