QUOTE (Hondapower @ May 4 2009, 03:30 PM)

volgens mij kun je in al die extra consoles wel de radio proppen.
Bedenk wel dat de radio dan een stuk lager hangt waardoor deze slecht te bedienen is onder het rijden.
Ik zou eerst de radio zo erin proberen te proppen. Ik heb ook zo'n model civic gehad, met daarin een radio met 3 voorversterkeruitgangen, een pre-in, en nog wat andere rommel.
En dat heb ik er ook ingekregen. Je kunt het beste dan het gedeelte van de asbak eruit halen en dan kun je de kabels beter wegstoppen met het inbouwen.
Ik heb nu nog maar 2 kabels aan de achterkant en het past al bijna niet in mijn dashbord waar orgineel de radio in moet. Daarom opzoek naar een luxe middenconsole waar de radio in kan. Dan maar lastig met bedienen. Heb tenslote nog een afstandsbediening bij me radio. Ook heb ik doordat de kables nu zo strak achter me radio zitten een storing in me speakers, want als ik me radio eruit trek zodat de kabels wat losser komen te liggen heb ik een heel stuk minder storing

En het heeft nu nog geen haast, moet ook nog een radio gaan halen met 3 high volt pre outs. Maar dit wil ik in de zomer gaan doen als ik vakantie heb, maar al vast opzoek naar zo`n middenconsole.
Heb nogmaals gekeken naar mijn console en het klopt wat koneko zegt, bij mijn zie je dus stukje vloerbedeking onder

Nooit echt opgelet dus