Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Meeting Thorn [zondag 31 Mei 2009]
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Meetings
goelette
aanstaande zondag 31 mei is er een meeting in Thorn. Niet dat ik kan gaan, maar ik dacht laat ik het ff melden. Meer info op Honda-fanatics.
Nightmare
had het idd ook al gelezen. mischien wel leuk effe voorbij te flitsen.
Maxim
Kan iemand de info even hier neer zetten. Ik kom niet meer ingelogd op het forum bij Hondafanatics...
Nightmare
van het Hondafanatic forum:

Beste tuning vrienden;

Na een davert succes en vele positieve reacties vorig jaar, organiseert Tuning Elites i.s.m. met FC Maasgouw:
Second Tuning Day Thorn
En wel op 31 mei, 2009.

Het belooft weer een dag vol getunde auto’s te worden.
De locatie zal hetzelfde zijn als vorig jaar, namelijk de sportvelden in Thorn.
We hopen dit jaar nog meer auto’s en bezoekers te verwelkomen dan vorig jaar.
Toen mochten we namelijk 211 uitgebouwde wagen verwelkomen uit België, Duitsland en Nederland en konden we met 870 bezoekers terugkijken op een zeer geslaagde meeting.
Voor de inwendige mens zal dit jaar extra goed gezorgd worden.

What?
Second Tuning Day Thorn

Where?
Sportvelden Thorn
ittervoorterweg 49-51
6017 BX – Thorn (NL)

Plek voor minimaal 500 auto’s.

When?
31 mei 2009
Van 10u tot 17u (prijsuitreiking 16:30)

Cups

- Top 3 Best off show
- Top 30 Show & Shine
- Top 3 I.C.E.
- Top 3 Interiour
- Top 3 Paint
- Top 3 Wheels
- Top 3 Striping
- Top 3 Oldskool
- Top 3 Girls Car
- Verste Club
- Grootste Club
- 3 klasses db drag

Stands
- Saiko carstyling
- Meguiars stand
- Sticker en Raambanden
- DB-drag door manders
- Audio by manders
- Kleding (onder voorbehoud)
- t-wheels
- Motortuning

Food and Drinks

Music
Gehele dag live muziek van DJ
en springkasteel voor de kids.

Entree
Car and Co-driver 10,- euro
Visitor 2,- euro
Childeren -12 Free

Hondapower
1e treffen van de afgelopen jaren zonder eigen site...
Nightmare
QUOTE (Hondapower @ May 28 2009, 10:19 PM) *
1e treffen van de afgelopen jaren zonder eigen site...

quote van de poster: "FLYER KOMT ZEER BINNEKORT ONLINE!"

deze post is 2 dagen geleden geplaatst, en meeting is al zondag !! over lekker op tijd adverteren gesproken ..............

.Fx
Nou, op Charityday deelden ze de flyers van deze meeting al uit. Dus dat op tijd adverteren valt reuze mee.
Nightmare
QUOTE (.Fx @ May 29 2009, 11:00 AM) *
Nou, op Charityday deelden ze de flyers van deze meeting al uit. Dus dat op tijd adverteren valt reuze mee.

lees: ONLINE !!! op charityday is enkel voor de zuid limburers, maar ze hebben pas dinsdag een post op een landelijk forum geplaatst.
.Fx
Okay, my bad. Maar het lijkt er dan op dat ze zich meer op de Limburgse garde richten. Of het zijn lamzakken, kan ook natuurlijk wink.gif
B00ster
QUOTE (.Fx @ May 29 2009, 08:04 PM) *
Okay, my bad. Maar het lijkt er dan op dat ze zich meer op de Limburgse garde richten. Of het zijn lamzakken, kan ook natuurlijk wink.gif

Nou ik ben op meerdere meetings geweest afgelopen 2 maanden en overal (ook in belgie) hebben ze flyers rondgedeeld daarbij op limburgse meetings komen ook niet limburgers. Blijft dan toch nog slordig dat ze online zo laat komen, maar ik heb al 4 flyers in de wagen liggen gehad (nu weggepleurd)
Ik ga er niet heen ben uitgenodigd bij Jamrozik die heeft opendag en een meet. En Maandag gaat deze jongen met de wagen naar Zonhoven daar is ook een meet en word het hele centrum afgezet voor tuning, lekker met terrasjes enz enz.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.