Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stucadoor/tegelzetter
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te Koop Gevraagd
Mestreechter_Hondagek
Voor wat stucwerk in mijn nieuwe huis ben ik op zoek naar een stucadoor. Zijn er mensen hier die uit persoonlijke ervaring of in de vrienden/familiekring iemand kennen die goed werk levert?

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die onze begane grond kan voorzien van een doorlopende tegelvloer.

alvast bedankt.
Hondapower
Voor mooi tegelwerk ken ik wel iemand.
Is niet de snelste maar levert wel vakwerk en het is toch gewoon per m2.
Ik kan mijn ouders wel eens vragen.
Mestreechter_Hondagek
Dat zou ik heel fijn vinden. Ik heb al via via een aantal nummers gekregen van stucadoors, ben dus alleen nog op zoek naar een tegelzetter.
Hondapower
PM
Mestreechter_Hondagek
dankjewel, zal ehm vanavond eens bellen.
B00ster
Heb ook nog wel iemand voor je
Mestreechter_Hondagek
Ik heb inmiddels al 3 mensen gevonden die een prijsje komen opmaken voor het stucwerk.

Voor het tegelwerk heb ik ook al een aantal telefoonnummers gekregen, o.a. van Kees. Cor heeft me ook al laten weten dat hij nog iemand wist.

Voorlopig maak ik even een pas op de plaats, zodat we een keuze kunnen gaan maken.
Hondapower
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jun 4 2009, 02:07 PM) *
Voorlopig maak ik even een pas op de plaats, zodat we een keuze kunnen gaan maken.

In groningen maken ze tegenwoordig een PLAS op de plaats...
Mestreechter_Hondagek
Die snap ik niet helemaal, maar dan ook komen doordat tegenwoordig alles een beetje langs me heengaat.
B00ster
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jun 4 2009, 03:58 PM) *
Die snap ik niet helemaal, maar dan ook komen doordat tegenwoordig alles een beetje langs me heengaat.

Je moet ook niet zo hard rijden lmaosmiley.gif whistle.gif
Hondapower
QUOTE (Mestreechter_Hondagek @ Jun 4 2009, 03:58 PM) *

was in het nieuws een paar dagen terug dat ze tijdens het bestellen van bier ook meteen tegen de bar aan zeiken.
Neko Koneko
Omdat ze te lui zijn even naar de plee te lopen, kansloos volk
Luminous Flux
haha, had hier ooit ook iemand gedaan... heeft hij geweten ook, en de dag erna pas gevoeld denk ik laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.