Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Spuiten Van Kop/achterlampen
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
.Fx
Ik ben van plan om mijn OEM-replica achterlichten rood of smoke te spuiten. Nu de logische vraag, mag dit wettelijk gezien en is dit APK afkeur.
Begrijp dat er een bepaalde hoeveelheid moet doorschijnen om goedgekeurd te worden.

Voorbeeldje:

Hondapower
Mag niet en afkeur als ze het zien.
Mestreechter_Hondagek
Het spuiten op zich mag niet volgens mij. Achterste knipperlichten mogen rood zijn. Wellicht als je het oranje glas rood maakt en de achteruitrij lichten gewoon helder laat, dat het hun niet opvalt.
Hondapower
Misschien kun je dan beter rondkijken voor een mooier aftermarket setje.
Luminous Flux
raar voorbeeld, haha... heb nog eens aan de jongen gevraagd die nu in mijn coupe rond rijd of die lampen nu echt helemaal rood waren toen hij de coupe kocht van degene waar ik 'm had ingeruild, schijnbaar heeft diegene ze eerst rood gemaakt voordat die de coupe door verkocht heeft want ik heb de coupe toch echt zo achter gelaten:

dus ook met zwarte kentekenhouder... op de foto in de 1ste post vind ik 'm helemaal niet meer mooi! sad.gif

* edit:
ik zie er zelfs een neon buisje onder hangen ?! crying_anim02.gif
legend01
Daar kan ik heel kort en krachtig in zijn,verlichtingsdelen spuiten mag gewoon niet,punt.
.Fx
Thanks voor de info, en Roy, was dat jouw coupe? Die lampjes gaan wel, die neon en die kentenhouder...das driewerf NEEN!

QUOTE (Hondapower @ Jun 16 2009, 04:13 PM) *
Misschien kun je dan beter rondkijken voor een mooier aftermarket setje.

Ja, dat zal het dan wel worden. Misschien een mooi setje TYC JDM lampen, vind OEM wel mooi, alleen dat oranje niet.
Luminous Flux
yup, dat WAS mijn EJ2... ik vind die lamen niet mooi op een zwarte coupe in ieder geval... kentekenhouder en NEON vind ik op geen een auto mooi!

de nieuwe eigenaar noemt zichzelf VTI-freak op CCH, weet niet of hij zijn callsign heeft veranderd in de tussentijd! maar hij gaat er goed voor zorgen naar eigen zeggen en gaat weer het een en ander veranderen... motorbaai is ook niet meer zoals ik het had achtergelaten, achja... ik heb de ej2 ook niet bij die andere gast achter gelaten omdat hij er veel verstand van had, ik heb de ej2 daar achter gelaten omdat ik er een 200sx s14 voor terug kreeg wink.gif
.Fx
Ahja, haha, ik wilde misschien zijn achterbumper & einddemper over nemen, achteraf toch maar vanaf gezien wegens financiele middelen en andere plannen.
Luminous Flux
haha, hij stuurt mij nog regelmatig PM's op CCH met vragen over van alles en nog wat, vind ik niet erg maar ik kan me nog herinneren dat hij me eens Pm'de over de achterbumper en uitlaat, wat dat waard zou zijn en wat hij er voor kon vragen inderdaad... dus dat was voor jou bedoeld happy.gif dan had je wel een originele groundesign bumper all the way from japan gehad! thumbsup_anim.gif

maar je bent druk bezig met je ej2 en het komt vast goed, ben nog steeds benieuwd naar het eindresultaat...
maikel74
In barlo zit een bedrijf, die kan je achterlichten tinten,.......... weet niet of je hier iets aan hebt. Ze kunnen het dan ook zo doen, dat de achteruit rij lampen gewoon wit blijven.

klik

onderaan de pagina staan wat voorbeelden.
.Fx
QUOTE (Luminous Flux @ Jun 17 2009, 12:45 PM) *
haha, hij stuurt mij nog regelmatig PM's op CCH met vragen over van alles en nog wat, vind ik niet erg maar ik kan me nog herinneren dat hij me eens Pm'de over de achterbumper en uitlaat, wat dat waard zou zijn en wat hij er voor kon vragen inderdaad... dus dat was voor jou bedoeld happy.gif dan had je wel een originele groundesign bumper all the way from japan gehad! thumbsup_anim.gif

maar je bent druk bezig met je ej2 en het komt vast goed, ben nog steeds benieuwd naar het eindresultaat...

Yep, en het duurt maar en duurt maar. Zaterdag toch maar eens een datum vaststellen.
Luminous Flux
haha, progress is slow huh... doesn't matter as long as it's decent! wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.