Help - Search - Members - Calendar
Full Version: alweer pech met het civicje
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Klaagbaak
Pasadino
Sas heeft alweer eens pech met haar civic, is de neus weer bijna klaar komen we erachter dat de wielkasten achter rot zijn.
Dinsdag afspraak bij Rotor kijken wat men er daar van zegt (zal wel iets in zijn de trant van; dat valt niet onder garantie mevrouw)angry.gif
goelette
dat valt inderdaad niet onder garantie normaal gesproken. Had je kunnen zien bij de koop, en het kan niet binnen 3 weken begonnen zijn. Trouwens dan nog hebben ze wel een of andere clausule waardoor er geen garantie op geldt.

Greetzz
Pasadino
het probleem is dat je het pas ziet als je op je knieen gaat zitten en tussen de spatbord rand en de bumper in kijkt dat is geen plek waar je kijkt als je een auto voor het eerst gaat bekijken. en het is wel erg want het is precies bij de ophanging van de bumper
dus over twee maanden poef bumper los:( angry.gif
lord_fornax
a damn, jullie hebben ook steeds pech met de civic...

Sterkte in ieder geval, en ik hoop voor jullie dat Rotor een beetje schappelijk is met jullie...
goelette
is net goed dat het achter de bumper is, kun je makkelijk repareren want je ziet het toch niet. gewoon stukkie erop bakken en braaien, goed bitaccen, bumper er weer op, klaar is kees. Oh nee, petje bedoel ik.

Greetzz
Pasadino
het is wel erg kort op de rand om te bakken en braden, maar het gaat om het princiepe dat je extra 1500 euro meer neer legt bij een merk dealer en dat je er dan van uit gaat dat zo'n wagen na gekeken is, niet dus:(
goelette
tja, voor hun is het ook moeilijk te zien.
maar hoe dan ook, ik blijf bij mijn mening dat je bij de dealer ALTIJD afgezet wordt.
Logisch ook, die mensen moeten ook hun brood verdienen.
voor mij never nooit geen dealer-auto...

Greetzz
Nightmare
ik koop ze nog niet eens bij een bedrijf,laat staan dealer !!!
mijn ervaring is,dat als je particulier een auto kunt kopen,laten we zeggen een civic voor 3000 euries,dan kost deze zelfde auto bij de dealer 4500 euries.
laat er dan eens een reparatie aan zijn voor zo'n 500 euries,issi nog steeds goedkoper dan de dealer.en voor de rest koop je wat tuning spulletjes.
dus voor die 4500 euries,ziet die er ook nog eens mooier uit,als bij de dealer.
en een dealer verkoopt echt niet de autos allemaal met een grote beurt enz,enz .... gewoon lariekoek.
dus je bent patriculier gewoon beter af dan bij handelaren of dealers.
en wat de garantie betreft.alles wat kapot gaat,valt niet onder de garantie !!!!
Pasadino
shit ik weet wel dat jullie gelijk hebben maar de andere auto's wat ik daar gekocht heb waren gewoon goed met goeie service enzo, dus dan ga je toch terug ofnie?:hoho
Filter
Jezus het zit jullie ook echt niet mee. Nou sterkte alvast.
Pasadino
hier komt de uitslag (om uitslag van te krijgen)

bij Rotor beweerde men het volgende;
Ik was toch wel een beetje onbeschoft, om met zo'n priegel roest vlekje terug te komen
terwijl de auto van voren een ongeluk had gehad.
Ik kon het toch in een keer laten maken!
Als we nu geen ongeluk hadden gehad dan hadden ze het onder garantie gemaakt
nu DUS NIET!!!:zzz
Hondapower
Dat de auto een ongeluk heeft gehad na aankoop heeft niks te maken met de roest die er al was.

Volgens mij heb je net zoveel recht op die reparatie dan als zonder ongeluk.
Pasadino
Ja dat vindt ik ook maar je trekt toch aan het kortste eind
lord_fornax
Wat een votten daar hey... angry.gif
Filter
Ja en bedankt. zeg ik dan maar. Mijn kappotte radiator hebben ze toen met kit proberen te dichten. Iedereen weet toch dat kit als het warm wordt in combinatie met water loslaat. Dus na 2 dagen stond ik weer bij rotor met een kappotte radiator. Toen ben ik naar de baas zelf gegaan en toen kreeg ik onder garantie een nieuwe.
Hondapower
Ach ja mijn civic is na al die tijd na de schade ook nog niet helemaal goed gemaakt. Ik heb nog steeds problemen met teveel speling rechtsvoor.
Nu eindelijk gelokaliseerd, een kapotte stuurstangkogel. Dus dat zal me de kop wel niet kosten.
Hondapower
Over dealers gesproken. Vorige maand heeft de Citroen dealer de distributieriem vervangen van de ZX van Mark. Vorige week reed ie over de snelweg en jahoor spanrol naar de frieten en daardoor riem eraf. Hadden ze niet vervangen. Hupsakee....dag motorblok.
Krijgen niks vergoed omdat het niet is voorgeschreven voor dat type ZX om ook de spanrol te vervangen.

Ook de Bovag kon er niks aan doen en Citroen NL bevestigde het verhaal van de dealer.
reparatie 1100 euro.

Die komt dus ook nooit meer bij de dealer. Ze vragen 3x teveel voor 2x te weinig goed werk.
goelette
Originally posted by PetjeVTI

hier komt de uitslag (om uitslag van te krijgen)

bij Rotor beweerde men het volgende;
Ik was toch wel een beetje onbeschoft, om met zo'n priegel roest vlekje terug te komen
terwijl de auto van voren een ongeluk had gehad.
Ik kon het toch in een keer laten maken!
Als we nu geen ongeluk hadden gehad dan hadden ze het onder garantie gemaakt
nu DUS NIET!!!:zzz

heeft ie dat letterlijk gezegd, dat ze hem wel zouden maken als je die deuk van voren niet had??
das lomp!
Ff dreigen met rechtsbijstand enzo, juridisch slaat het helemaal nergens op wat ze zeggen, stelletje idioten, afzetters, hufters, dealers....

Greetzz
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.