Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gewoon Even Kijken: Evil Crx
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Maxim
Evil CRX

Black Knight
mooie wagen van crx en voorlichten rondjes.
goelette
wat eenbiedingen.... happy.gif
Luminous Flux
daar zitten wel heul veul uurtjes werk in, knap gedaan! (niet helemaal mijn stijl haha maar lelijk vind ik het zeker niet) enginebay spreek me wel heel erg aan, 1.8l sleeved en honed naar 2.0l met b16 kop en gt4088 turbo set-up...(wel een grote turbo zeg voor een 2.0 4cil.)

benieuwd wat dit ding via de wielen op straat brengt/kan houden...
Maxim
QUOTE (Luminous Flux @ Aug 8 2009, 07:49 AM) *
benieuwd wat dit ding via de wielen op straat brengt/kan houden...

En voor hoelang.
B00ster
Mooie wagen vooral de widebody uiteraard en de motor, de koplampen ben ik niet zo kapot van heb dit ook al in een tigra gezien.
Die biedingen die er staan die ziojn geheid fake of onzinnige gekken die dat gezet hebben.
Nightmare
vind het maar een lelijk gedrocht. en die biedingen zijn uiteraard meer dan onzin. welke leeghoofd bied nu 20.000 euro voor dat ding ...........
en beginnend al bij 14.000 euro. zijn echt wel eigen biedingen. als dit buitenstaanders waren, dan begonnen die biedingen veeeeel lager.
x.x.sanzi
boh mooie wagen, knap hoor, kan zo mee doen in de film Deathrace als hij een machinegeweertje erop maakt wink.gif
Black Knight
kopen whistle.gif !!!!
.Fx
Wat een lelijk hok zeg...geef mij dan maar deze: http://www.powerstudios.com.au/gallery/air...dator+honda+crx.
Black Knight
QUOTE (.Fx @ Aug 8 2009, 10:58 PM) *
Wat een lelijk hok zeg...geef mij dan maar deze: http://www.powerstudios.com.au/gallery/air...dator+honda+crx.

mooie wagen van crx Airbrushed van Alien Vs Predator happy.gif dus me auto ook thumbsup_anim.gif
Nightmare
tja, airbrush ........ mooi voor aan de muur, maar lelijk op en auto. ik zou me dood schamen in zo'n auto.
Black Knight
QUOTE (Nightmare @ Aug 9 2009, 12:37 PM) *
tja, airbrush ........ mooi voor aan de muur, maar lelijk op en auto. ik zou me dood schamen in zo'n auto.

nou. ik wil dat zijdeur l en r van oude kitt en new kitt happy.gif
Luminous Flux
QUOTE (Nightmare @ Aug 9 2009, 12:37 PM) *

x2

wel mooie graphics, jammer van de auto...
.Fx
Tja, to each his own. Ik vind het wel vet, als je tenminste de hele auto laat doen. De rest moet er ook op afgestemd worden, maar een mooie full brush vind ik zeker niet misstaan.

Liever dit, dan proberen je CRX om te toveren tot Millenium Falcon.
Luminous Flux
QUOTE (.Fx @ Aug 10 2009, 09:25 AM) *
Tja, to each his own. Ik vind het wel vet, als je tenminste de hele auto laat doen. De rest moet er ook op afgestemd worden, maar een mooie full brush vind ik zeker niet misstaan.

Liever dit, dan proberen je CRX om te toveren tot Millenium Falcon.

tja, gaat lastig worden want er schijnt een behoorlijke run te zijn op Chewbacca's.... En Solo komt een Falcon maar half geloofwaardig over tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.