Nightmare
Aug 9 2009, 10:50 PM
ik ben pas geleden bij een grote bandenboer binnen gehobbeld ...... letterlijk dus. tussen 80 km/pu en 110 km/pu trilde het stuur een beetje, en de auto trok erg naar links. ik dacht, laat ik nou eens naar Badencentrum Jamrozik gaan. eerste wat hij me wist te vertellen was, dat mijn auto standaard niet kon worden uit gelijnd, omdat er specialen moeren voor nodig zijn, die honda niet standaard op deze auto heeft gemonteerd. maar gaat gelijk wel mijn auto uitlijnen zonder resultaat. blijf er dan vanaf !! na het uitlijnen werden mijn velgen gebalanceerd. volgens de baas zouden zijn jongens een draai om de oren krijgen als ze zo slecht mijn wielen zouden balanceren al dat ze nu waren. dus ze werden nu goed gebalanceerd. nou, op de terugweg naar huis ............................ de hele auto rammelde !! ik terug, waar hij me vertelde dat ik eerst maar die "speciale" moeren bij de dealer moest gaan halen, dan deed hij het wel weer overnieuw. had nu weinig zin om verder te gaan. ik gelijk op maandag naar de dealer om die moeren te bestellen. en wat denk je, nog nooit van gehoord !!! elke auto moet standaard kunnen worden uitgelijnd, dus ook die van mij. na deze vak kennis ben ik uiteraard daar niet meer terug gegaan.
ben dit weekend maar eens naar Ras autobanden gegaan. die bevestigde het verhaal nog eens ........ en heeft tevens effe mijn banden gebalanceerd. en wat denk je .......
smooth ...... like a glove.
moraal van het van het verhaal .......... dat mag je zelf invullen.
.Fx
Aug 10 2009, 08:26 AM
Tja, duidelijk dat de ene bandenboer de andere niet is. Sanne kan daar ook nog een leuk verhaaltje over vertellen.
beast
Aug 10 2009, 11:09 AM
blijkt dus gewoon een ez... te zijn,alles is uit te lijnen, stel je voor met tractoren en vrachtwagens alles met speciale moeren, dan moest er toch wel nog ergens goed geld te verdienen vallen in de hoeren, sorry moeren handel. En bij Rass kom ik al jaren en heb nog nooit enig probleem gehad, voor mioj een goede firma
B00ster
Aug 10 2009, 01:19 PM
Is denk ik te vergelijken met plintenladder, enz enz. Nu dus nieuwe variant
x.x.sanzi
Aug 10 2009, 02:48 PM
Nou Van Duurling in maastricht is ook niet de beste ...
Nightmare
Aug 10 2009, 04:00 PM
ik wil hiermee Badencentrum Jamrozik niet zwart maken, want hij bestaat immers ook al heel lang, maar ik heb er geen hoge pet van op. en vooral door het zwam verhaal van die moeren ............. en dan tegenlijk mijn velgen niet goed balanceren ........... tja, dat zijn dan 2 fouten gelijktijdig bij 1 klant. is dan niet gek dat ik absoluut niet tevreden ben.
maar goed, dat is dan 1 - 0 voor Rass autobanden !!!
legend01
Aug 10 2009, 04:27 PM
Nou, ik heb mijn velgen daar gekocht en heb tot nu toe alleen maar positieve dingen te melden over Jamrozik.Maar die beleving is natuurlijk bij iedereen anders.
Hondapower
Aug 10 2009, 07:58 PM
Meestal kunnen ze je auto niet uitlijnen omdat de uitlijngegevens voor dat type niet in de computer staan.
Die moeren heb ik ook nog nooit gehoord.
Nightmare
Aug 10 2009, 08:00 PM
QUOTE (Hondapower @ Aug 10 2009, 08:58 PM)

Meestal kunnen ze je auto niet uitlijnen omdat de uitlijngegevens voor dat type niet in de computer staan.
Die moeren heb ik ook nog nooit gehoord.
gek genoeg hadden ze wel de element in hun bestand staan !! maar dan nog praten over moeren die helemaal niet voor deze auto bestaan ............
B00ster
Aug 10 2009, 08:12 PM
QUOTE (x.x.sanzi @ Aug 10 2009, 03:48 PM)

Nou Van Duurling in maastricht is ook niet de beste ...
Is wel de grootste oplichter met het grootste onbenul heb met die eigenaar een keer bijna slaande ruzie gehad die idioot, die vent denkt ook dat ie alles weet.
Heeft ooit eens op mijn terreinwagen tot 5x toe mijn remmen afgekeurd, alles vernieuwd echt alles heeft mij kapitalen gekost, ben toen maar eens bij de werkplaats van de stadsbus in maastricht geweest (Die keurden ook) Die keurmeester zijn ogen vielen bijna uit zijn kop toen die zag hoe perfect de remmen wel niet waren. hij zei toen dat hij zou willen dat de stadsbussen zulke remmen hadden. Met die uitdraai naar van duurling gegaan toen begon het gezeik. Heeft hem veel geld gekost wat hij mij moest en heefd terug betaald die eikel. Hij zei ook nog dat ik voortaan niet meer welkom was in zijn zaak.
Heb hem toen verteld dat ik zowiezo niet meer zou komen en dat ik wel eens een stukje zou schrijven in ons clubblad met bijna 200 leden (waarvan er veel ook klant bij hem waren) en dat hij zich nog wel eens zou bedenken. Heeft best veel klanten verloren.
Fonzie
Aug 10 2009, 08:14 PM
QUOTE (Nightmare @ Aug 10 2009, 05:00 PM)

ik wil hiermee Badencentrum Jamrozik niet zwart maken, want hij bestaat immers ook al heel lang, maar ik heb er geen hoge pet van op. en vooral door het zwam verhaal van die moeren ............. en dan tegenlijk mijn velgen niet goed balanceren ........... tja, dat zijn dan 2 fouten gelijktijdig bij 1 klant. is dan niet gek dat ik absoluut niet tevreden ben.
maar goed, dat is dan 1 - 0 voor Rass autobanden !!!
En dat is nou fijn om te horen.
Bij ons zeggen we zelden gaat niet.
Welke moeren bedoelen ze nou?
PS Welke Rass?
Nightmare
Aug 10 2009, 09:13 PM
QUOTE (Fonzie @ Aug 10 2009, 09:14 PM)

Welke moeren bedoelen ze nou?
PS Welke Rass?
tja, ik weet niet meer precies hoe die moeren heten. dacht iets van centrische moeren of zo.
en ik ben bij Rass Kerkrade geweest. anders had ik wel bij jou aan de koffie gezeten ..............
Neko Koneko
Aug 11 2009, 11:44 AM
Wat een zeik. Mijn eerste ervaringen met balanceren waren ook niet goed, maar dat was dan ook bij de Kwikfit. Ze hadden alle wielen verkeerd terug gemonteerd waardoor ze allemaal tegen de looprichting van de band ingingen

Ik heb zelf goede ervaringen met Kicken in Voerendaal.
Nightmare
Aug 11 2009, 04:57 PM
Kicken is gewoon goed. heb ik eigelijk nog nooit slechte dingen over gehoord. is me alleen iets te ver rijden als er ook banden boeren in de buurt zijn.
Neko Koneko
Aug 11 2009, 05:26 PM
Tja, ik heb vast ook bandenburen dichter in de buurt maar een collega zei dat kicken goed was (hij had er ook z'n banden gehaald) en ze hadden de band die ik zocht voor een leuke prijs

En ik woont iets dichter bij Voerendaal dan jij denk ik
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.