klopt niet helemaal wat je zegt. ook hier hebben we een eigen mening, maar jij geeft niet alleen maar jou mening, maar gaat altijd een beetje verder en je begint uiteindelijk iets af te zeiken. enkel voorbeeld:
de airride van Booster. je vind het niet mooi. klaar jou mening. verder hoef je dan niet te gaan. maar dan ga je verder en je vind de auto uitzien alsof die kapot enz. en daarbij leg je je niet neer en gaat nog verder. dan ga je eigenlijk al ding afkraken waar ander trots op zijn. en dat wekt irritaties op. geef je mening, en stop. dan beledig je niemand. je hoeft niets mooi te vinden van anderen. maar afkraken gaat te ver. en wat deze vent in deze topic doet is humor. dat het staats eigendom is, so what !! moeten ze gewoon niet doen. jij doet toch ook niet alles volgens de regels. so what. en hier weg blijven is een beetje overdreven.
just my 2 cents .............
de airride van Booster. je vind het niet mooi. klaar jou mening. verder hoef je dan niet te gaan. maar dan ga je verder en je vind de auto uitzien alsof die kapot enz. en daarbij leg je je niet neer en gaat nog verder. dan ga je eigenlijk al ding afkraken waar ander trots op zijn. en dat wekt irritaties op. geef je mening, en stop. dan beledig je niemand. je hoeft niets mooi te vinden van anderen. maar afkraken gaat te ver. en wat deze vent in deze topic doet is humor. dat het staats eigendom is, so what !! moeten ze gewoon niet doen. jij doet toch ook niet alles volgens de regels. so what. en hier weg blijven is een beetje overdreven.
just my 2 cents .............
Het was nooit mijn bedoeling om iemand af ze zeiken
Wat betreft het "de auto lijkt kapot", dat vind ik voor alle wagens die zo laag liggen dat de wielkassen ruim over de wielen heenvallen. Staat feitelijk los van het airride gebeuren, maar wel de reden waarom ik het niet mooi vind dat een auto zo laag ligt. Het was dus geen poging om B00ster een trap te geven, ik probeerde mijn mening te onderbouwen, maar volgens mij is dat dus verkeerd overgekomen.
Betreffende dit topic, ik ben er persoonlijk nooit van fan als mensen spullen kapot maken, en ik ben ook geen fan van mensen die zo reageren als ze een boete/wielklem/etc krijgen. Als je je niet aan de regels houdt dan moet je eventuele consequenties ook aanvaarden. Als ik een keer te hard rijd, ben ik daarzelf bij. Krijg ik dan een boete, is dat mijn eigen schuld. Dan ga ik niet flippen. Maar dat is wederom puur hoe ik erover denk en in het licht van dit topic, dat zoals jij zegt was bedoelt om gewoon leuk te zijn, had ik er niet op zo'n manier op in moeten gaan. Dat was mijn fout.
Ik wil graag tegen iedereen mijn excuses aanbieden voor mijn voorgaande reactie. Die was ongepast en ook gewoon niet waar. Ik hoop dat we dit hele voorval kunnen vergeten en toch op goede voet verder kunnen gaan. Ik zal proberen een wat positievere houding aan te nemen en mijn eeuwige kritiek wat meer voor me te houden.