Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vraag Over Een Kleur.
Honda Club Zuid-Limburg.nl > TechCorner > Exterieur
Pages: 1, 2
Neko Koneko
QUOTE (maikel74 @ Aug 24 2009, 10:50 PM) *
thumbsup_anim.gif Dus wel, de oranje kleur van een Frot focus ST. En dan met Mat zwart lipjes, spiegels, etc.
Maar kan ook nog dat ik voor de oranje kleur ga van een USDM/JDM Honda 2000. lmaosmiley.gif

En is nu al vast gesteld bij de spuiter dat ik geen andere kleur meer kan/mag kiezen dan ORANJE. Anders blijf ik toch aan het twijfelen.

Doen thumbsup_anim.gif
maikel74
QUOTE (Neko Koneko @ Aug 26 2009, 11:25 PM) *
Doen thumbsup_anim.gif

Doen we ook, heb op internet ook de kleurcode gevonden en daarmee naar kleurencentrum limburg geweest. Die konden hem zo bestellen en stond gewoon in de Honda kleuren waaier die ze daar hadden liggen. Nu hopen dat het volgendjaar allemaal gaat lukken. baaasmiley.gif
Black Knight
QUOTE (maikel74 @ Aug 27 2009, 08:45 PM) *
Doen we ook, heb op internet ook de kleurcode gevonden en daarmee naar kleurencentrum limburg geweest. Die konden hem zo bestellen en stond gewoon in de Honda kleuren waaier die ze daar hadden liggen. Nu hopen dat het volgendjaar allemaal gaat lukken. baaasmiley.gif

gelukt thumbsup_anim.gif
B00ster
Amen, nu sluiten dit topic anders ga je je weer bedenken
maikel74
QUOTE (Thorsten @ Aug 27 2009, 09:19 PM) *
gelukt thumbsup_anim.gif

Mail me over een jaar nog eens, dan weet ik meer. baaasmiley.gif

Black Knight
QUOTE (maikel74 @ Aug 27 2009, 10:10 PM) *
Mail me over een jaar nog eens, dan weet ik meer. baaasmiley.gif

??????
maikel74
QUOTE (Thorsten @ Aug 27 2009, 10:11 PM) *
??????

LEES AUB EENS EEN TOPIC/ANTWOORD HELEMAAL, EN NIET ALLEEN HET EERSTE OF HET LAATSTE WOORD. DAN HAD JE OOK GELEZEN DAT HET DE BEDOELING IS DAT HIJ VOLGEND JAAR GESPOTEN WORD. HOE KAN IK DAT DAN WETEN, HEB GEEN GLAZE BOL OP ME NACHTKASTJE STAAN.
/\
i
i
Sorry maar mss leest dit makkelijker

.Fx
Glazen bol, JDM y0!
Neko Koneko
Nee, HDM (Hogward's Domestic Market)
Black Knight
QUOTE (maikel74 @ Aug 27 2009, 10:17 PM) *
LEES AUB EENS EEN TOPIC/ANTWOORD HELEMAAL, EN NIET ALLEEN HET EERSTE OF HET LAATSTE WOORD. DAN HAD JE OOK GELEZEN DAT HET DE BEDOELING IS DAT HIJ VOLGEND JAAR GESPOTEN WORD. HOE KAN IK DAT DAN WETEN, HEB GEEN GLAZE BOL OP ME NACHTKASTJE STAAN.
/\
i
i
Sorry maar mss leest dit makkelijker

sorry ik kan niet woorden van taal dus korte woorden.
B00ster
QUOTE (Thorsten @ Aug 28 2009, 05:41 PM) *
sorry ik kan niet woorden van taal dus korte woorden.

Daar gaat het dus niet om, kijk thorsten dat jouw zinnen niet gramatisch kloppen dat weten we en houden we ook rekening mee, maar je haakt gewoon in in een topic en geeft (vaak) een reactie die niet aansluit bij de rest van het gesprek of waar het nou om gaat. Of je plaatst gewoon een opmerking wat nergens op slaat en ook totaal overbodig is. Als voorbeeld bijv de reaktie die je gaf bij het topic dat ik een las apparaat verkoop. Is leuk dat jij er al een hebt maar dat was het topic niet, als je er al een hebt of er geen interesse in hebt hoef je toch niet te reageren. Zoiets als dit voorbeeld bedoeld Maikel hier mee.
Luminous Flux
glaze bol is WDM -> Witchcraft Domestic Market baaasmiley.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.