Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Civic Ej2
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Marktplaats > Te koop Auto's
Neko Koneko
Prijs:€1000,- of elk aannemelijk bod.
Merk & type auto:Honda civic Coupé EJ2
Bouwjaar:1995
Km stand:165.500
APK: verlopen
Minpunten:lak verkleurd (blijft rood), ophangpunt achterbumper bij linkerwielkas doorgeroest, roest rondom dakraam, onderstel rubbers moeten vervangen worden
Pluspunten:Blok verbruikt geen olie, schakelt goed
Modificaties/Extra's:verlaagd, coolchamber, tenzo-R luchtfilter, OEM VTi veerpootbrug, elektrische ramen+spiegels, roest aan de onderkant achterwielkassen recentelijk verwijdert en nieuwe stukken ingelast

Het is niet moeder's mooiste maar als je de rubbers in het onderstel fixed heb je er wel een heel betrouwbare auto aan die mij in ieder geval nog nooit in de steek gelaten heeft. Roest rond het dakraampje verdient wel aandacht, alsmede de ophangpunten voor de achterbumper.

Banden zijn nog heel goed, en de auto heeft pas nog een beurt gehad. Distributieriem is bij 158.000 KM vervangen en hierbij zijn ook de kleppen gesteld.

De APK verloop zaterdag 22-08 en ik heb op het moment gewoon geen geld om de rubbers van de ophanging te fixen. Daarom moet de auto weg.

Bij interesse PM.
maikel74
Ik dacht dat je z`n setje rubbers had besteld wat je me liet zien. Of ben je er toch maar vanaf gestapt?
Marco DXI 92
Zet er aub even een vraagprijs bij.
Luminous Flux
dat is jammer man, maar als ik het goed begrip verkoop je de hele auto om een setje ophanging-rubbers?
Neko Koneko
Niet alleen dat, zoals je kunt zien heeft het ding ook last van roest en ik ben er gewoon een beetje moe van... Het is op zich allemaal goed te fixen, maar ik wil gewoon eens een auto waar ik geen werk aan heb. Het is dus meer iets voor iemand die zelf lekker aan zo'n wagen wil/kan knutselen, maar ik moet een auto hebben waarmee ik elke dag naar m'n werk kan, en geld voor een tweede auto is er niet.

@Marco: staat op de eerste regel? huh.gif
Luminous Flux
uhu, begrijpelijk... succes met de verkoop! en nu? kijken voor een sx?! tongue.gif
Neko Koneko
Grapjas. Ik wil een accord. Maar eerst sparen
.Fx
ALS je wagen in onderdelen gaat, geef dan even een seintje!

Jammer dat je 'm weg doet, aan de andere kant ook wel weer logisch. Veel Accords zijn ook erg mooi.
Neko Koneko
Kans dat hij in onderdelen gaat is vrij klein, dan blijf ik met teveel spul zitten tongue.gif
x.x.sanzi
wel jammer dat je hem verkoopt, maar wel begrijpelijk, want roest eruit halen is natuurlijk veel werk/ duur...

succes met de verkoop!
x.x.sanzi
wel jammer dat je hem verkoopt, maar wel begrijpelijk, want roest eruit halen is natuurlijk veel werk/ duur...

succes met de verkoop!
Neko Koneko
Mwoa, op zich is het allemaal wel te maken, en als je de juiste mensen kent is het ook best betaalbaar. Het is alleen dat ik de auto niet een week kan missen voor een dergelijke grap, en dat ik gewoon eens wil kunnen auto rijden zonder te moeten denken aan de volgende reparatie die ik weer voor een flinke smak geld moet uitbesteden.

Iemand die technisch wat handiger is dan ik kan gewoon heel veel dingen zelf fixen maar ik moet alles uitbesteden.
maikel74
QUOTE (Neko Koneko @ Aug 20 2009, 04:13 PM) *
Mwoa, op zich is het allemaal wel te maken, en als je de juiste mensen kent is het ook best betaalbaar. Het is alleen dat ik de auto niet een week kan missen voor een dergelijke grap, en dat ik gewoon eens wil kunnen auto rijden zonder te moeten denken aan de volgende reparatie die ik weer voor een flinke smak geld moet uitbesteden.
Iemand die technisch wat handiger is dan ik kan gewoon heel veel dingen zelf fixen maar ik moet alles uitbesteden.

Dat hebben de meeste hier, maar dan welke update we nu weer gaan doen withstupid.gif
Neko Koneko
Precies, ik wil ook eens een keer een leuke update kunnen doen ipv "roest weg" of "rubbertjes vervangen" XD
maikel74
QUOTE (Neko Koneko @ Aug 20 2009, 07:09 PM) *
Precies, ik wil ook eens een keer een leuke update kunnen doen ipv "roest weg" of "rubbertjes vervangen" XD

Als ik jou was zou ik het toch overwegen om de rubbers toch te vervangen, nu weet je in iedergeval wel wat je rijd. Bij een andere auto is dat altijd weer afwachten.

En op de woonboulevar verkopen ze geen auto`s. arrowhead.png
goelette
waar ga je dan in rijden zolang je nog geen accord hebt? Nieuwe auto is vast duurder dan rubbers laten vervangen. Aan de andere kant: nu weet je wat je hebt.
Marco DXI 92
@Neko: Sorry, heb ik overheen gelezen. blink.gif
Neko Koneko
Mag slotje, morgen gaat hij weg.
goelette
slooppremie opgestreken? Is meer dan je vraagprijs happy.gif
nick
nou kom op met die update vanavond dan

(kweet het)
Neko Koneko
Geruild voor een Concerto :P Kan ik weer even vooruit.
Marco DXI 92
Je hebt er weer een honda voor terug. mooi zo. happy.gif

Topic closed bij deze.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.