Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rare Rekensom Voor Aanmelding Hondapower.de
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Nightmare
ik wil me aanmelden op het Hondapower.de forum, en als spamfilter moet je een rekensom beantwoorden. oke, geen probleem dacht ik.
maar dan komt het ..... het betreft deze som: 15-3*2=
dan ga ik er van uit dat het 15 - 3 = 12 en dan x 2 = 24. maar nee hoor !!! ik heb al gedeeld, geplust, gemind ........ wat bedoelen ze nou in gods naam met dat sterretje ???
goelette
het antwoord is 9, ga je basisschool nog maar eens over doen happy.gif Als je het snapt hoor ik het wel.
x.x.sanzi
Nou ik snap de irritatie wel
want het is

of 15- (3x2)
of (15-3) x 2

ze hadden 'haakjes' moeten gebruiken
Marco DXI 92
haakjes hoeft in deze niet.
delen en vermenigvuldigen gaat nl. voor optellen en aftrekken.

happy.gif
x.x.sanzi
QUOTE (Marco DXI 92 @ Aug 24 2009, 07:22 PM) *

happy.gif

Ja he, en jij denkt dat IK dat nog onthouden heb !?
Luminous Flux
QUOTE (Marco DXI 92 @ Aug 24 2009, 07:22 PM) *

happy.gif

thumbsup_anim.gif kom op mensen, beetje logica gebruiken he lmaosmiley.gif
goelette
duuuuuhhh

Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord... komt dat niet bekend voor?

1 Machtsverheffen
2 Vermenigvuldigen
3 Delen
4 Worteltrekken
5 Optellen
6 Aftrekken

of zoiets was het in ieder geval happy.gif De haakjes gebruik je alleen als je wilt afwijken van bovenstaande volgorde.
goelette
Ik vind het trouwens wel erg lollig dat je een beetje opgeleid moet zijn om je te kunnen aanmelden op dat forum, willen zeker alleen intelligente mensen op hun forumpje? happy.gif
We zouden bij ons een vraag moeten stellen over een Honda, als je het niet weet kom je er niet op happy.gif
Hondapower
Nou ik heb ook een keer op een forum zo'n aanmeldsom moeten maken maar dan met nog een stapje erachter.
Pas na 4 keer proberen kwam ik er doorheen!

Gekke is dat ze nu spambots af willen ketsen met rekensommetjes, terwijl die bots draaien op computers, en die zijn toch best goed in rekenen dacht ik zo.
beast
QUOTE (goelette @ Aug 24 2009, 06:39 PM) *
het antwoord is 9, ga je basisschool nog maar eens over doen happy.gif Als je het snapt hoor ik het wel.

gevat antwoord , jij doet niks anders dan met cijfers SPELEN![lol]
maikel74
QUOTE (beast @ Aug 24 2009, 11:03 PM) *
gevat antwoord , jij doet niks anders dan met cijfers SPELEN![lol]

Mijnheer van dalen wacht op antwoord,............ zoiets was dat vroeger op school. Hoe dat allemaal zit weet ik niet meer.
Weet alleen nog dat 1+1:2= 1.5 RAAR MAAR WAAR.
Nightmare
QUOTE (x.x.sanzi @ Aug 24 2009, 06:41 PM) *
Nou ik snap de irritatie wel
want het is

of 15- (3x2)
of (15-3) x 2

ze hadden 'haakjes' moeten gebruiken

nou, hier ging ik dus ook voor. daarbij was ik altijd dat joch dat achter in de klas zat, en met propjes op achterhoofden zat te schieten ..... tja, en als je cool wilt zijn, dan gaat dat natuurlijk ten koste van de les ..... en rekenen is zooooo saaaaaaaaaai .........................

en meneer van Dalen wacht op antwoord ?? waarom wacht die op antwoord dan ?? weet die het zelf niet ??

meneer van Dalen was gewoon een nerd !!

maar zo zie je wel weer hoe slim ik toch ben whistle.gif ik zet anderen gewoon aan het rekenen !!
goelette
Lol, inderdaad, zo dom ben jij nog niet happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.