Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Help Met Vervangen Homokineet
Honda Club Zuid-Limburg.nl > Algemeen > Off-topic
Neko Koneko
Is er iemand die mij (eventueel tegen een vergoeding natuurlijk) zou kunnen/willen helpen met het vervangen van een homokineet? M'n linkerkineet is namelijk kapoet en nu heb ik nog wel wat van die dingen liggen, maar ik zou zelf niet weten hoe ik ze moet vervangen. Als iemand hier daarbij een keer zou kunnen/willen helpen zou ik dat helemaal geweldig vinden happy.gif
goelette
voor 350 euro vervang ik ze wel voor je. Voor minder begin ik er niet aan, smerig kaweitje is dat happy.gif Maar het is op zich niet moeilijk, ik zou ff een handboekje downloaden en dan moet het wel lukken.
Neko Koneko
Voor 350 euro laat ik hem bij de dealer vervangen tongue.gif
maikel74
QUOTE (Neko Koneko @ Sep 24 2009, 01:03 PM) *
Is er iemand die mij (eventueel tegen een vergoeding natuurlijk) zou kunnen/willen helpen met het vervangen van een homokineet? M'n linkerkineet is namelijk kapoet en nu heb ik nog wel wat van die dingen liggen, maar ik zou zelf niet weten hoe ik ze moet vervangen. Als iemand hier daarbij een keer zou kunnen/willen helpen zou ik dat helemaal geweldig vinden happy.gif

Had je dan niet beter de rubbers kunnen vervangen van je Civic????
goelette
dat was inderdaad gemakkelijker geweest happy.gif

Als je 350 euro hebt kun je inderdaad beter door de dealer dan door mij laten doen. Maar nogmaals, je kunt dat ook best zelf met het handboek.
B00ster
QUOTE (goelette @ Sep 25 2009, 07:28 AM) *
Als je 350 euro hebt .....

Dat is toch zeker inclusief een nieuwe homokineet?
Neko Koneko
QUOTE (maikel74 @ Sep 25 2009, 01:51 AM) *
Had je dan niet beter de rubbers kunnen vervangen van je Civic????

Homokineet is niet zo heel duur om te laten vervangen hoor, heb het bij de civic ook al eens laten doen. Rubbers laten vervangen ben je zo 600 euro verder. Daarvoor laat ik gold plated homokineten plaatsen en houd ik geld over.
goelette
QUOTE (B00ster @ Sep 25 2009, 09:55 AM) *
Dat is toch zeker inclusief een nieuwe homokineet?

moet bij de dealer of garage gemakkelijk haalbaar zijn, maar bij mij is dat alleen werkloon happy.gif
Fonzie
Ik heb laatst 2 nieuwe ashoezen [homokineet hoes] zelf vervangen voor 30 eurie's was ik klaar.
Bij de dealert kosten me dat rond de 300 eurie's.
Maar als je de homokineet eraf tikt met een hamer, houd dan wel de aandrijfas hoed vast. Je klopt hem namelijk heel makelijk uit de bak!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.